Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Живі бренди

Французьке слово mascotte означає людину, тварину чи об’єкт, що приносить успіх. Тобто це будь-який персонаж, що уособлює бренд. І якщо він виявиться вдалим, це просто знахідка для бізнесу! 

 

Маскот підвищує упізнавання бренда, допомагає виділитися серед конкурентів. Він ідеально підходить для вуличної реклами: людина, вдягнена у костюм рекламного персонажа, привертає до себе набагато більше уваги. Використання маскота допомагає утворити емоційний зв’язок із клієнтами: бренд починає асоціюватися з певними людськими рисами, які викликають захват чи співчуття у цільової аудиторії. 

Щоб рекламний персонаж викликав необхідний ефект, потрібно взяти до уваги декілька вимог. Він має втілювати особливості товару чи бренда, бути живою демонстрацією унікальної торгової пропозиції, посилювати емоційне сприйняття бренда, бути винятковим і давати можливість психологічної ідентифікації (споживач має уявляти себе на місці цього персонажа).

Пропонуємо вам для натхнення добірку всесвітньовідомих рекламних персонажів. 

 

Герої реклами шоколадного драже M&M’s

Уперше ці смішні персонажі побачили світ 1954 року. Компанія Маrs вирішила спробувати, як реагуватимуть на них клієнти, і ця ідея виявилася надзвичайно вдалою. 
Персонажі Червоний, Жовтий та інші різнокольорові драже стали улюбленцями публіки. У чому ж секрет їхнього успіху? У якісному гуморі та яскравих характерах героїв: буркотун Червоний, добряк Жовтий, красуня Зелена...  Це дає змогу глядачам ідентифікувати себе із персонажами та хвилюватися за них у пригодах.  

(фото з Facebook m&m's u.s.a.)

 

Рональд Макдональд

Важко знайти людину, що не чула про «Макдональдс». А жовто-червоний клоун, символ цього бренда, переможно крокує усіма континентами: його використовують для промороликів, його статуї чи зображення прикрашають ресторани. За статистикою, він особливо популярний в Америці: його впізнають 96 % юних американців.  

(фото з wikimedia.org, автор -  Lindsey Armstrong)

 

Квікі – символ шоколадного напою 

Образ смішного вуханя компанія Nestle використовувала ще 1950 року. Але протягом 50 років цей персонаж декілька разів змінював свою зовнішність, ім’я та одяг: з другої половини 2000-х він носить сині штанці, жовту футболку та бейсболку. Особливо кролик припав до душі дітям: він надійний друг та вміє закручувати одне вухо навколо іншого! 

(фото з Facebook Nesquik)

 

Кролики Duracell та Energizer

Рожеві кролики Energizer, що з’явилися на сцені наприкінці 1980-х, дуже швидко стали популярними. Тваринки, вдягнені у сонцезахисні окуляри, весь час били у барабани. Вони надзвичайно влучно ілюстрували основну ідею бренда: батарейки, яких вистачає надовго. Дуже надовго.
Цікаво, що часто кролик за сценарієм має змагатися з менш успішним конкурентом. Це пов’язано з юридичними нюансами: уперше подібного кролика у рекламі використала компанія  Duracell, однак вона не запатентувала цю ідею – і цим швидко скористалися представники Energizer. 

(Фото з Facebook Duracell та wikipedia.org)

 

Чак від Chupa Chups

Компанія Chupa Chups вгадала, яка риса персонажа приваблюватиме аудиторію. Цього рекламного героя мало що може засмутити: він – приклад незворушності. Чак закликає ставитися до життя простіше, втілюючи собою головну ідею кампанії Life Less Serious. Chupa Chups активно використовує цей образ від 2009 року. 

(Фото з Facebook  Chupa Chups)

Рекламний персонаж здатен принести бренду шалений успіх: він стає посередником між продавцем і клієнтом та підвищує рівень довіри, оживляючи бренд, наділяючи його певними рисами персонажа, і цим варто скористатися!

АТ "Ощадбанк"