Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

YOUTUBE ДЛЯ БІЗНЕСУ

При згадці соціальних мереж як інструменту для бізнесу, більшість думає про Facebook та Instagram. YouTube може спочатку не здатися придатною платформою для просування малого та середнього бізнесу. Однак створення та розміщення відеоконтенту на YouTube — відмінний спосіб підвищити впізнаваність і авторитет бренду.

 

Стратегії відеомаркетингу грають не останню роль у просуванні малого і середнього бізнесу. Як ми вже раніше писали, існують різні типи відео та види платформ для розміщення роликів. Однак, засвоївши ці інструменти, підприємці наштовхуються на те, що одного лише створення якісного відеоконтенту недостатньо для залучення уваги до бренду. Сьогодні поговоримо про оптимізацію та інструменти керування YouTube-каналами малого та середнього бізнесу.

 

ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД СТОРІНКИ

 

Для початку варто оптимізувати те, що користувачі платформи бачать в першу чергу — головну сторінку каналу. Для цього варто:

1. Приділити особливу увагу вибору правильної обкладинки каналу.

Для того, щоб більша кількість людей клікала на відео, потрібно зробити його обкладинку максимально привабливою. У цьому може допомогти Canva, перевірений інструмент для створення професійних зображень для соціальних мереж і обкладинок YouTube-каналів. Canva пропонує простий редактор drag and drop, бібліотеку фонових зображень, стокові фотографії та малюнки, які допоможуть у створенні ілюстрацій.

2. Не забути про оформлення іконки каналу.

Головне правило — вона повинна мати гарний викляд як в зменшеному, так і в збільшеному вигляді.

3. Персоналізувати мініатюри всіх відео на каналі.

Вони повинні відповідати загальному стилю каналу і одночасно відбивати суть конкретного відео.

4. Опублікувати трейлер на головній сторінці.

Він повинен бути коротким і таким, що мотивує випадкову аудиторію до підписки на канал.

 

УПРАВЛІННЯ YOUTUBE-КАНАЛОМ

 

Зараз для управління своїм YouTube-каналом недостатньо інтуїції та базових метрик, пропонованих платформою. Ось кілька інструментів, які допоможуть власникам малого та середнього бізнесу максимально ефективно використовувати свій YouTube-канал:

 

  • Хороший спосіб керувати своїм обліковим записом — використовувати інструменти, які допомагають автоматизувати процес. Agorapulse дозволяє попередньо модерувати коментарі, перевіряти та відповідати на вхідні коментарі, призначати завдання, відстежувати згадки бренду в чужих відео і коментарях, зберігати відповіді (щоб відповідати на коментарі вже заготовленими шаблонами), а також соціальний інструмент CRM для відстеження підписників і зворотного зв'язку.
  • Cyfe — інструмент для відстеження прогресу всього каналу та показників для кожного окремого відео. Доступні метрики джерел трафіку, перегляду, залучення та утримання глядачів. Панель, яку можна налаштовувати, оновлюється в режимі реального часу.
  • Ще один корисний інструмент для відстеження статистики YouTube, який дозволяє легко відстежувати зростання каналу, —  Social Blade. З його допомогою можна аналізувати підписників, переглядати метрики і виконувати порівняльний аналіз декількох каналів одночасно.
  • Хороший варіант для управління каналами — VidIQ, який можна використовувати для відстеження коментарів і відповідей, спільної роботи всіх членів команди і пошуку корисних ключових слів і тегів для оптимізації відео, в тому числі в роликах конкурентів.
  • Clever від F.ua дозволяє переглядати і копіювати теги в режимі перегляду, автоматизувати тайм-коди, показує рейтинг тегів і місце в пошуку на відеоплатформі за обраним тегом. Також в Clever є генератор хештегів, що дозволяє швидко перевести теги в хештеги в описі відео. Додаток дозволяє створювати шаблони з підказок і потім їх використовувати, економлячи часові ресурси підприємця.

 

SEO-ОПТИМІЗАЦІЯ НА YOUTUBE

 

Є кілька важливих факторів, які враховуються при ранжуванні результатів пошуку. Деякі повністю знаходяться під впливом творців каналів — наприклад, які ключові слова використовуються і як це робиться.

 

Щоб задати ключові слова для каналу, потрібно перейти в обліковий запис, в лівому меню вибрати «Канал», а потім «Додатково». Далі відобразиться останнє актуальне відео. Тут є два важливі елементи: ключові слова, які використовуються в заголовку й описі, та відеотеги. Вони повинні відбивати зміст відео, але також бути ключовими словами, які фактично шукає цільова аудиторія бренду.

 

Є кілька інструментів, які можна використовувати для збільшення релевантності тегів. Одним з них є TubeBuddy. Він сертифікований на YouTube і може бути доданий як розширення для браузера; має десятки функцій управління і підвищення продуктивності, а також кілька функцій SEO для відео, як-от трекер ранжування за ключовими словами, інструмент, що пропонує теги, і створення A/B тестів для відео. Також в додатку є інструменти, які дозволяють автоматизувати трудомісткі завдання, наприклад, додавання анотацій або описів до кількох відео. TubeBuddy надає користувачеві контрольний список того, що потрібно відео для досягнення максимальних результатів.

 

Більше про стратегії маркетингу через YouTube та особливості роботи з платформою можна дізнатися в онлайн-курсі «YouTube для бізнесу» від «Будуй своє».

АТ "Ощадбанк"