Тематичний тиждень
Тетяна Голубєва, засновниця Golubeva story (м. Одеса), розповіла «Будуй своє» про бізнес, клієнтів і їхні перетворення. А також — чи легко бути жінкою в бізнесі та у чому важливо зізнаватися самій собі.
— Тетяно, чому саме швейна справа, а не якийсь інший бізнес?
— Думок про будь-яку іншу справу у мене навіть не виникало. Вже у 3 роки я знала, чим хочу займатися по життю — шити одяг. З 6-го класу школи почала навчатися шити.
Втілюючи свій задум, спочатку я створювала торгівельні марки переважно жіночого одягу для українського ринку. Серед них був і проект 2Friends Studio, який проіснував кілька років. Наразі його призупинено, оскільки ми з бізнес-партнером вирішили зробити перерву на невизначений термін, аби знайти новий напрямок діяльності.
Натомість з’явився Golubeva story, де я пізнаю себе та нових людей у спілкуванні — через різні послуги і напрямки.
Перший — ательє. На моє переконання, те, що я роблю, це не просто: замовив — забрав — забув. У моєму випадку це творчість. В результаті якої клієнти отримують від процесу задоволення — від знайомства до готових виробів і компліментів з боку інших людей. І неважливо, де перебуває людина — у Одесі або в іншому місті України, або й за кордоном.
Все це досягається завдяки індивідуальному підходу, вмінню слухати та вислуховувати клієнтів. Після цього створюються нові вироби. Восени або навесні — пошиття 2 кардинально різних пальт і різних комбінацій одягу, що пасують одне до одного. Влітку — пошиття суконь, спідниць тощо.
Другий напрям — я добираю клієнтам аксесуари: біжутерію, сумки та навіть взуття до нового образу.
Третій — декорування готових виробів. Наприклад, звертається людина, у якої є джинсова куртка, нехай і стороннього виробника. В результаті нового декору річ отримує нове життя та обрамлення.
Четвертий — виготовлення аксесуарів ручної роботи. Адже наразі у клієнтів є запити на унікальність та індивідуальність в усьому.
П’ятий— власні капсульні колекції в Golubeva story, що регулярно відшиваються з шовку, вовни, бавовни. Тобто це колекції до 10 моделей у 4 розмірах, що продаються у різних містах України.
Нещодавно я розпочала й власний освітній проект на різні теми — сніданки з Голубєвою. Так, на одному із заходів ми з гостями говорили про домашній гардероб. На цьому сніданку ми дискутували не тільки про оболонку з одягу, а й про те, як обирати та як відчувати себе комфортно в одязі і бути в моменті — тут і зараз.
І це лише початок!
— Розкажи, скільки грошей знадобилося для втілення Golubeva story?
— Для пошиття колекції — 60 тис. грн власних коштів за 40 одиниць одягу. Тобто 1,5 тис. грн за одиницю за умови використання дорогих та якісних тканин, фурнітури, високої якості пошиття. Оренда офісу — 12 тис. грн на місяць.
— Хто вони — твої клієнти?
— Так склалося, що клієнтки насправді різні — є й 30-річні, і старші за 60 років. А далі — найцікавіше! Це люди успішні, що вміють думати. До речі, потрапляють вони до мене, коли знаходяться на порозі змін у будь-якій зі сфер життя. Після нашої взаємодії вони не тільки пізнають себе ззовні і отримують новий одяг та аксесуари. Вони крокують до трансформації зсередини — когось захоплює нове хобі, хтось навчається чогось нового, інший пізнає себе через психологію.
— Як це — бути жінкою в бізнесі?
— Раніше у мене було багато роздумів та переживань на цю тему. Наразі я вважаю, що у будь-якій справі потрібно знайти саму себе та прийняти себе зі всіма перевагами й недоліками. Адже коли ти справжня, то неважливо, де ти — на роботі, з чоловіком, друзями, або вдома, або й на пляжі — все відбувається інтуїтивно, і ти приймаєш правильні рішення. Тоді легше крокувати по життю — коли знаходиш саму себе. Не слід забувати про жодну зі сфер життя — треба приділяти їм час. Ось і весь секрет!
— Які ризики цього бізнесу?
— Чесно кажучи, головний ризик — коли людина замовила і зникла. Тепер я цьому запобігаю — ми домовляємося про все до початку пошиття одягу на умовах 50-70% передоплати.
— А чи були у тебе помилки?
— Звичайно! Особисто для мене це складнощі з фінансами. Інколи на колекцію я витрачаю більше, аніж заробляю. Тому до витрат тепер ставлюся уважніше!
— Як тобі вдалося досягти того, що у тебе є?
— Важлива команда, навіть якщо ви партнери. У цьому питанні необхідно розповісти про своє бачення спільної роботи, визначити її межі. А разом з цим запитати і вислухати, що говорить інша сторона. Коли щось іде не так, головне — не мовчати, а розмовляти, домовлятися знову і знову.
— Що плануєш найближчим часом?
— На цей рік плани — організувати 12 сніданків з Голубєвою на різні теми у різних містах України. Також — активніше розвивати напрям аксесуарів ручної роботи, бо я бачу, що люди прагнуть отримати щось унікальне для себе. Це мені нагадує борщ, який зварила онукові бабуся, вкладаючи у приготування всю себе. Так само з аксесуарами — клієнти хочуть те, чого ні у кого немає, і це неможливо купити за рогом.
Тематичний тиждень