Олесь Тимофеєв, засновник GeniusMarketing, розповів про роль креативу у просуванні товару або послуги. А також розкрив деякі секрети зацікавлення клієнтів, та як і де розповідати про послуги і товари.
До речі, незабаром дивися на «Будуй своє» курс від Олеся Тимофеєва спеціально для учасників нашої реаліті-школи бізнесу про те, як з максимальною користю для свого бізнесу використати найактуальніші інтернет-тренди.
1. Месенджери і чат-боти
Наразі найактуальніші два месенджери з величезною цільовою аудиторією. При цьому її залучення поки що коштує недорого.
Насамперед це Facebook-messenger, де віднедавна між діалогами демонструється реклама. Якщо рекламуватися саме тут, можна отримати моментальну комунікацію з клієнтом. На практиці це виглядає так: посеред діалогів людина побачила рекламу, клікнула на неї і перейшла у нове діалогове вікно. В останньому розпочинається розмова з продавцем — напряму або через чат-бота. А далі підігрітий клієнт надає контакти та замовляє товар або послугу. Вважаю цей інструмент вельми влучним для першого знайомства з продуктом і послугами, бо 85-91% людей відкривають такі повідомлення. Пліч-о-пліч з Facebook-messenger крокує Telegram. Цей інструмент ефективний для іншого контакту — коли клієнт вже знайомий з брендом через Facebook-messenger, Instagram тощо, і хоче отримувати найновішу інформацію в Telegram. Існують ще Viber та WhatsApp, втім, функціонал у них менший, ніж у вищеназваних. Тому вибір очевидний.
2. Платні підписки та спільноти
Для України це нова тема, однак у світі — дуже популярна. За підписками продаються подарунки, доставляється косметика та інше. Для того, аби запустити такий бізнес і зацікавити клієнта, знадобляться всього 4 кроки. Перш за все потрібно визначити інтерес або продукт вашої цільової аудиторії. Іншими словами — знайти такий товар чи продукт, що «спрощує життя». Потім — зробити сильну пропозицію, тобто таку, від якої неможливо відмовитися. Як-от спочатку запропонувати товар за мінімальною вартістю, а згодом — ще й супутні товари за вигідною ціною. Далі — перетворити процес замовлень на гру. Як варіант, побудуйте систему рейтингів покупців: чим більше замовлень, тим кращі подарунки тощо. І зрештою — розказати про товар, використовуючи актуальні знання з маркетингу. (дивися курс про створення маркетингової стратегії від Олени Ковальської).
3. Контент-маркетинг
Варто зрозуміти свою цільову аудиторію — її запити та інтереси. Відштовхуючись від останніх, вразити та підкорити якісним контентом. Адже корисний і цікавий контент — це багато нових реакцій, кліків, що дорівнює збільшенню продажів.
4. Мобільний маркетинг
Плануючи ту чи іншу рекламну кампанію, важливо враховувати статистику — 35% людей заходять в інтернет через мобільні пристрої. Зважаючи на це, розповідайте про свій товар або послугу так, щоб вся інформація коректно відображалася на різних гаджетах. У випадку з відео — без звуку з субтитрами.
5. Відеомаркетинг
Не слід боятися знімати відео, тому що люди його дивляться частіше, аніж читають пости або передивляються фото.
6. Спліт-тестування
Аби зрозуміти, які варіанти просування найдешевші та найефективніші, знадобиться тестування. Його процес нескладний — мета, елемент, що тестується, створення тестів, опрацювання результату. Для цього тестування оптимально підійде сервіс VWO.
7. Автоматизація та персоналізація
Ці два інструменти допоможуть провести інтернет-просування на більш професійному рівні. Завдяки персоналізації зручно розподілити аудиторію за поведінкою — за часом на сайті, логінами тощо. Автоматизація сприятиме досягненню мети. Скажімо, клієнт тільки зайшов на сайт, а йому вже телефонує менеджер.
8. Розуміння та впровадження цілісного «шляху клієнта»
Насправді у багатьох поведінка в інтернеті неосмислена, інколи — хаотична. Тому в нагоді стане метод «слизької гірки». Це означає подавати інформацію про товар або послугу так, щоб вона захопила від першого до останнього слова. Наприклад, можна зацікавити корисним контентом. А поки клієнт розбирається, що ж йому конче треба, товар уже в корзині.
9. Big Data
Великі дані необхідні для керування маркетинговими рішеннями на основі того, хто ваша цільова аудиторія, та її поведінки.
10. Впровадження live-мовлення
Регулярне live-мовлення на Facebook або Instagram пріоритетне у показі, тож робити ефіри слід 3-4 рази на тиждень. В ефірах можна розповідати про свій досвід, залишати відгуки.