Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

17 сходинок до успіху

Катерина Спориш

Олесь Тимофеєв, засновник компанії Genius Marketing та організатор заходу «Лабораторія онлайн бізнесу», розповів про найактуальніші маркетингові рішення для бізнесу. «Будуй своє» занотував найцікавіше для підприємців з його травневого виступу.

1. Відеомаркетинг набирає шалених обертів.

Всі помітили, що стрічка в соціальних мережах Facebook та Instagram змінилася на користь відео. Тепер відео — цей той контент, яким люди діляться максимально багато.

Ті, хто ще не робили відеомаркетингу, спробуйте — запишіть перше рекламне відео в кафе, на заході. Результат завантажте на сторінку — і подивіться, що вийшло.

2. Ваше відео подивилися багато людей — ви отримали велике охоплення та заявки. Що можна ще зробити? Налаштовуйте ретаргетинг, тобто супровідну рекламу на тих, хто подивився понад 50% вашого відео.

3. Користувачі iPhone платять на 15% більше, на відміну від користувачів Android. Коли робите рекламу, можна налаштувати її для тих, хто користуються iPhone (таке дослідження було опубліковано у виданні http://mediaspot.com/ — Ред.)

4. Ретаргетинг і ремаркетинг.

Це працює в такий спосіб: користувач на вашому сайті шукав мікрохвильовки, а потім реклама мікрохвильовок наздоганяє його усюди.

Моя порада — не робіть цього на 100% користувачів. Лише для тих, хто провів на сайті понад 30 секунд. Це робиться задля того, щоб відсікти випадкові або незацікавлені кліки.

Таким чином ви збережете 10-20% маркетингового бюджету.

5. Робіть відео з текстом.

Відповідно до статистики, 85% користувачів дивляться відео без звуку, але 76% людей потрібен звук, аби зрозуміти сенс ролика.

Існує біржа, де можна замовити описання текстів за кілька доларів. Ефект буде більший, ніж ваші витрати — люди зберігатимуть відео з текстом, щоб подивитися згодом.

6. Динамічний контент.

Люди набагато краще взаємодіють з динамічним контентом, що підлаштовується під аудиторію. Існує сервіс https://optinmonster.com/, щоб налаштувати контент на основі того, що вже робили люди на сайті.

7. Emoji у прямій рекламі.

За дослідженнями AdEspresso (платформа для поліпшення Facebook marketing), emoji підвищують клікабельність реклами на 30-40%.

8. Push-повідомлення.

Багато хто підписуються на повідомлення, коли заходять у Google Chrome, посилання з’являється на сайті, і може бути на телефоні.

У кого ще немає — поставте. У сервісів цікавий функціонал: ви можете сегментувати аудиторію, якщо продаєте в різних містах.

9. Персоналізовані картинки в e-mail.

Щоб збільшити кількість взаємодій, можна відправляти повідомлення по імені та картинках. Люди вважають, що це для них.

10. Соціальне підтвердження.

Коли люди бачать, що хтось зареєструвався, це підштовхує й собі залишити заявку.

11. Діставайте людей із Facebook-груп.

Мова про сервіс Facebook Group Extractor. Він допомагає діставати людей з груп у Facebook, щоб налаштовувати на них рекламні кампанії.

12. Слідкуйте за своїми конкурентами у Facebook.

Моніторте рекламу на вашому ринку. А також дивіться найкращі кейси із заходу і тестуйте.

13. Аналізуйте, як PRO.

SimilarWeb — трафік на сайтах/мобільних;
Adbeat — історія рекламних кампаній;
iSpionage — шлях клієнта від реклами до ленду;
SEMrush — SEO, ключові слова, посилання;
Ahrefs — зворотні посилання, рейтинги сайту;
Alexa — рейтинг сайту і конкурентів;
WhatRunsWhere — дослідження рекламних кампаній конкурентів;
Follow.net — агрегатор аналітики;
Serpstat — аналітика.

14. Альтернативні способи отримати більше заявок. В бізнесі можна налаштовувати вікторини про нішу та продукт. Сервіс: marquiz.ru

15. Максимально використовуйте Facebook Messenger marketing.

80% повідомлень відкриваються користувачами. Тобто зайшли на сайт — залишили заявку.

16. Автоматизуйте спілкування і залучайте аудиторію.

Знадобиться серія Welcome-листів, а також супровід для тих, хто замовив та не купив (без витрат на ретаргетинг).

17. «Залишилося 1-2 штуки».

Так робить Booking.com — тобто все для того, щоб ви купили. Ось 2 сайти, де можна піддивитися приклади сильного інтернет-маркетингу: booking.com та viagogo.com.

АТ "Ощадбанк"