Олесь Тимофеєв, засновник компанії Genius Marketing та організатор заходу «Лабораторія онлайн бізнесу», розповів про найактуальніші маркетингові рішення для бізнесу. «Будуй своє» занотував найцікавіше для підприємців з його травневого виступу.
1. Відеомаркетинг набирає шалених обертів.
Всі помітили, що стрічка в соціальних мережах Facebook та Instagram змінилася на користь відео. Тепер відео — цей той контент, яким люди діляться максимально багато.
Ті, хто ще не робили відеомаркетингу, спробуйте — запишіть перше рекламне відео в кафе, на заході. Результат завантажте на сторінку — і подивіться, що вийшло.
2. Ваше відео подивилися багато людей — ви отримали велике охоплення та заявки. Що можна ще зробити? Налаштовуйте ретаргетинг, тобто супровідну рекламу на тих, хто подивився понад 50% вашого відео.
3. Користувачі iPhone платять на 15% більше, на відміну від користувачів Android. Коли робите рекламу, можна налаштувати її для тих, хто користуються iPhone (таке дослідження було опубліковано у виданні http://mediaspot.com/ — Ред.)
4. Ретаргетинг і ремаркетинг.
Це працює в такий спосіб: користувач на вашому сайті шукав мікрохвильовки, а потім реклама мікрохвильовок наздоганяє його усюди.
Моя порада — не робіть цього на 100% користувачів. Лише для тих, хто провів на сайті понад 30 секунд. Це робиться задля того, щоб відсікти випадкові або незацікавлені кліки.
Таким чином ви збережете 10-20% маркетингового бюджету.
5. Робіть відео з текстом.
Відповідно до статистики, 85% користувачів дивляться відео без звуку, але 76% людей потрібен звук, аби зрозуміти сенс ролика.
Існує біржа, де можна замовити описання текстів за кілька доларів. Ефект буде більший, ніж ваші витрати — люди зберігатимуть відео з текстом, щоб подивитися згодом.
6. Динамічний контент.
Люди набагато краще взаємодіють з динамічним контентом, що підлаштовується під аудиторію. Існує сервіс https://optinmonster.com/, щоб налаштувати контент на основі того, що вже робили люди на сайті.
7. Emoji у прямій рекламі.
За дослідженнями AdEspresso (платформа для поліпшення Facebook marketing), emoji підвищують клікабельність реклами на 30-40%.
8. Push-повідомлення.
Багато хто підписуються на повідомлення, коли заходять у Google Chrome, посилання з’являється на сайті, і може бути на телефоні.
У кого ще немає — поставте. У сервісів цікавий функціонал: ви можете сегментувати аудиторію, якщо продаєте в різних містах.
9. Персоналізовані картинки в e-mail.
Щоб збільшити кількість взаємодій, можна відправляти повідомлення по імені та картинках. Люди вважають, що це для них.
10. Соціальне підтвердження.
Коли люди бачать, що хтось зареєструвався, це підштовхує й собі залишити заявку.
11. Діставайте людей із Facebook-груп.
Мова про сервіс Facebook Group Extractor. Він допомагає діставати людей з груп у Facebook, щоб налаштовувати на них рекламні кампанії.
12. Слідкуйте за своїми конкурентами у Facebook.
Моніторте рекламу на вашому ринку. А також дивіться найкращі кейси із заходу і тестуйте.
13. Аналізуйте, як PRO.
SimilarWeb — трафік на сайтах/мобільних;
Adbeat — історія рекламних кампаній;
iSpionage — шлях клієнта від реклами до ленду;
SEMrush — SEO, ключові слова, посилання;
Ahrefs — зворотні посилання, рейтинги сайту;
Alexa — рейтинг сайту і конкурентів;
WhatRunsWhere — дослідження рекламних кампаній конкурентів;
Follow.net — агрегатор аналітики;
Serpstat — аналітика.
14. Альтернативні способи отримати більше заявок. В бізнесі можна налаштовувати вікторини про нішу та продукт. Сервіс: marquiz.ru.
15. Максимально використовуйте Facebook Messenger marketing.
80% повідомлень відкриваються користувачами. Тобто зайшли на сайт — залишили заявку.
16. Автоматизуйте спілкування і залучайте аудиторію.
Знадобиться серія Welcome-листів, а також супровід для тих, хто замовив та не купив (без витрат на ретаргетинг).
17. «Залишилося 1-2 штуки».
Так робить Booking.com — тобто все для того, щоб ви купили. Ось 2 сайти, де можна піддивитися приклади сильного інтернет-маркетингу: booking.com та viagogo.com.