Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Здорові кліматичні умови

Правильна корпоративна культура може стати ключем до успіху навіть невеликого бізнесу. Видавництво «Наш формат» та «Будуй своє» підготували добірку книг, які допоможуть створити здоровий клімат у вашій компанії.

«Перевага. У чому сила корпоративної культури», Патрік Ленсіоні

Патрік Ленсіоні — засновник та президент консалтингової компанії The Table Group, яка спеціалізується на організаційному здоров’ї і розвитку команди. За словами Ленсіоні, побудова корпоративної культури — це простий і маловитратний інструмент, який допоможе забезпечити здорове функціонування основних складових вашого бізнесу. Він створює середовище для розвитку стратегії, обігу фінансів, ефективної роботи маркетингу й застосування технологій

Ленсіоні пропонує 4-крокову модель, що сприятиме згуртуванню команди, робота якої буде заснована на порозумінні та відкритості.

— Кожен, хто будь-коли працював у організаціях, де панує нездорова ділова атмосфера (практично всі ми стикалися з чимось подібним), так або інакше потерпав від інтриг, збоїв у роботі, безладу й паперової тяганини. Хоч би скільки ми іронізували з приводу цих особливостей діяльності кожної організації, складно заперечити, що саме вони є причиною доволі значних втрат, — відзначає Ленсіоні.

«Робота рулить! Уроки Google: правила гри у команді мрії», Ласло Бок

Ласло Бок протягом 6 років очолював відділ по роботі з персоналом у компанії Google. Саме про те, як технологічному гіганту вдалося перетворитися на «роботодавця мрії», ця книга. Автор описує, як у Google управляють продуктивністю команд, як добирають нові кадри, як підтримують лояльність співробітників. У книжці багато практичних порад, як налагодити зворотній зв’язок, оптимізувати роботу чи позбутися зайвої бюрократії у компанії.

— Байдуже, належите ви до великої організації чи до маленької, ви однаково можете бути уважним до середовища, яке створюєте. Наша мета — підштовхувати ґуґлерів у напрямку, який зробить їхнє життя кращим (якщо вони з цим будуть згодні), не позбавляючи їх вибору, а полегшуючи прийняття правильних рішень, — пояснює Бок.

«Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях», Роберт Саттон

Токсичні, злі та брутальні співробітники можуть надзвичайно швидко зруйнувати вашу команду. Такі люди мають безліч прийомів, щоб демотивувати навіть найбільш сильних співробітників. Автор цієї книги, викладач Стенфордського університету та Стенфордської бізнес-школи Роберт Саттон пропонує послуговуватися у компанії єдиним правилом: «мудакам тут не місце».

— Існує безліч дій, які соціологи називають прийомами взаємодії або просто прийомами, що використовують мудаки для приниження та підриву гідності своїх жертв, — розповідає Саттон.

Серед них: особисті образи, статусні ляпаси, присоромлення, жарти, які насправді є способом завдати образ, або й зумисне ігнорування людей. У цій книжці Саттон описує, як виявити і тримати подалі деструктивних людей, як перевиховати тих, із ким все ж доводиться працювати, та як обмежити руйнування, спричинені цими людьми.

«Ідеальний керівник. Чому ним неможливо стати», Іцхак Адізес

Ідеального керівника у природі просто не існує. Адже одна людина насправді не може впоратися з таким складним процесом, як менеджмент, переконаний засновник і директор міжнародної консалтингової компанії «Інститут Адізеса» Іцхак Адізес. Він описує 4 стилі управління, які, на його думку, можуть успішно доповнювати один одного.

— Уявімо, що 4 ролі — це вітаміни. Для здоров’я організації ці 4 «вітаміни» конче потрібні, і разом їх достатньо для її ефективного управління. Якщо одного бракує, настає хвороба, — підкреслює він.

Підхід Адізеса допоможе глибше розуміти підлеглих та колег і краще ладнати з ними, а також налагодити результативну роботу всієї компанії.

«Бути босом — легко. Бувай, неефективний менеджменте!», Брюс Тулґен

— Ваші працівники приходять на роботу з різним рівнем знань та умінь, а ще — мотивацією та настроєм. Задача менеджера — зрозуміти, що найкраще працює для цього працівника, допомогти максимально ефективно реалізувати потенціал та отримати максимум для компанії, — переконаний Брюс Тулґен.

За його словами, врахування різноманіття характерів різних співробітників — один із інструментів хорошого менеджера. У цій книжці він дає низку порад, як будувати стосунки із співробітниками, вміти вчасно вловлювати та допомагати виправляти помилки підлеглим і оперативно винагороджувати їх за успіхи.

До 25 грудня із промокодом Buduysvoe ці книжки можна придбати зі знижкою 10% у інтернет-магазині.

Копірайтинг — «Наш формат»

АТ "Ощадбанк"