Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Уроки гігантів

Історії успіху топових світових підприємців — дуже різні. Хтось із них мав певний стартовий капітал, а хтось починав із позичених кількох сотень доларів, хтось входив у бізнес, маючи досвід та освіту, а хтось навчався лише на власних помилках. Що їх об’єднує, так це палка віра у власну справу. «Наш формат» та Будуй своє пропонують 5 історій успіху, що надихають шукати нестандартні шляхи, не боятися труднощів і бути впевненим у власних ідеях.

«Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави...» Говард Шульц

Усе і справді почалося з чашки еспресо. Майбутній СЕО Starbucks, подорожуючи Італією, був вражений атмосферою італійської кавової культури та захотів перенести її у США. «Якщо кава і люди — це серце нашого бізнесу, то тепла атмосфера кав’ярень — його душа», — вважає Говард Шульц.

«Філософія Toyota. 14 принципів роботи злагодженої команди» Джефрі К. Лайкер

Компанія Toyota була заснована у 1937 році японський підприємцем Кічіро Тойода як частина технологічного концерну Toyota Industries. У надзвичайно складні повоєнні часи компанії вдалося налагодити зразкові виробничі лінії, забезпечити ідеальний порядок та чистоту на виробництві (що було досить нетиповим у ті часи), а згодом — вийти у світові лідери. Все це завдяки розумно збудованій системі менеджменту та особливій бізнес-філософії.

«Філософію Toyota можна вмістити у два основоположні принципи: «Постійне вдосконалення» і «Повага до людей», — пояснював колишній директор Toyota Ґері Конвіс.

«Феномен Zara» Ковадонґа О’Ші

Головний герой цієї книжки — Амансіо Ортега, творець міжнародної корпорації Inditex та її флагманського бренду одягу Zara. Ортега, нині найбагатший ритейлер у світі, розпочинав свій бізнес із продажу халатів. У 1975 році він відкрив свій перший магазин Zara. Зараз компанія налічує більше 7 тисяч магазинів у понад 90 країнах світу та об’єднує цілу групу брендів, таких як Massimo Dutti, Bershka, Pull and Bear, Stradivarius та інші.

Ця книжка допоможе зрозуміти бізнес-підхід та управлінський стиль засновника компанії, а також механізм роботи успішного бізнесу, який приносить багатомільйонні прибутки.

«Історія ІКЕА. Бренд, що закохав у себе світ» Інґвар Кампрад, Бертіл Торекул

Компанію ІКЕА у 1943 році заснував 17-тирічний Інґвар Кампрад. Свій перший міні-бізнес Кампрад, що народився на невеличкій фермі у Швеції, почав ще...у п’ять років. Перший товар, який він продав були сірники. Згодом Кампрад почав продавати усілякий дрібниці, а пізніше — створив невелику компанію, що продавала меблі. Не маючи майже ніякого стартового капіталу, засновник ІКЕА все ж володів тим, що могло допомогти досягти успіху: сміливими мріями, палким бажанням розбагатіти, умінням долати перешкоди, жагою помсти, міцним родинним корінням, впертістю та везінням. Попри те, що історія написала у співаторстві з журналістом Бертілом Торекулом, книжка розповідає історію від першої особи, від імені самого Кампрада.

«Планета Pixar. Моя неймовірна подорож зі Стівом Джобсом у створення історії розваг» Лоуренс Леві

У 1986 році Стів Джобс, зіткнувшись з проблемами у Apple та відійшовши там від справ, придбав графічну студію, засновану Джоджем Лукасом. У 1996 році до команди приєднався Лоуренс Леві, ставши фінансовим директором компанії. Ця книжка — захоплива розповідь про те, як людська фантазія помножені на сучасні технології та грамотний комерційний підхід дозволили перетворити маловідому мультиплікаційну студію на інноваційний проект. Це історія про творчі ідеї, роботу у креативній індустрії та особливу корпоративну культуру, яка відіграла далеко не останню роль у виході компанії в світові лідери.

Копірайтинг — «Наш формат».

За промокодом BuduyUspihNashFormat ви зможете придбати ці книжки до 10 серпня зі знижкою 10 % у інтернет-магазині nashformat.ua

АТ "Ощадбанк"