Підбірка контенту
Онлайн-софт витісняє індивідуальні розробки ПЗ для бізнесу. Компанії готові змінювати налагоджені системи обігу інформації та матеріальних цінностей, аби перейти на сервіси, які використовують їхні клієнти і партнери. А часом це робиться заради економії коштів. До вашої уваги – деякі популярні інструменти.
Trello – одна з найпростіших систем онлайн-управління проектами, популярна серед невеликих компаній і стартапів. Вона дає можливість ефективно організовувати роботу за японською методологією канбан-дощок (тобто дощок, на які за допомогою магнітів чи стикерів кріпляться картки, що означають певні процеси).
Trello також складається з онлайн-панелей, які розподілені на списки з картками. Кожну з дощок можна виділяти під конкретні робочі процеси або відділи: «Клієнти», «Проекти», «Дизайн», «Реклама» тощо. Типовий розподіл завдань – заплановані, ті, що виконуються, та виконані. На певний момент часу можна бачити стан декількох процесів.
Щодо карток, то в них можна обговорювати робочі моменти, голосувати, завантажувати файли, встановлювати дедлайни, призначати виконавців...
Ще одна перевага сервісу – безкоштовна freemium-модель, функціонал якої досить широкий для повноцінної роботи багатьох компаній. Проте якщо і цього буде замало, є версія Business Class.
Asana – ще один мобільний веб-застосунок для керування проектами у невеликих компаніях. Схема роботи з Asana дуже проста. Для кожної команди можна створити зручне робочий простір (workspace), який може охоплювати багато проектів, а кожен проект, у свою чергу, багато завдань. До одного робочого простору у безкоштовній версії можуть мати доступ до 30 користувачів.
Координатори процесів можуть додавати у робочий простір інших користувачів, проекти та завдання, коментарі, прикріплювати до завдань файли. А користувачі можуть підписатися на цікаві для них завдання. У разі зміни або закриття такого завдання всі учасники одразу отримують повідомлення про це.
Система безкоштовна для 15 користувачів. Недоліком може бути англомовний інтерфейс системи.
SugarCRM – безкоштовна система управління відносинами з клієнтами з відкритим первинним кодом. Це означає, що за бажання у системі можна ефективно усувати недоліки та модернізувати її. Здебільшого SugarCRM використовують невеликі та середні організації, але не нехтують нею і відомі корпорації, наприклад, Coca-Cola, Starbucks, NASA Ames Research, парламент Орегону, Yahoo та ін.
Система складається з модулів, кожен з яких призначений для певних цілей. Наприклад, модуль «Контрагенти» відображає інформацію про клієнтів; «Контакти» – дані про всіх людей, з якими спілкуються ваші співробітники; «Угоди» – інформацію про проведені або поточні операції; «Заходи» – дзвінки, зустрічі та завдання конкретного користувача у вигляді календаря тощо.
Усі розділи пов’язані між собою і легко налаштовуються без програміста. Адміністратор системи має можливість редагувати модулі, починаючи з назви полів і закінчуючи створенням нових розділів.
Є три варіанти SugarCRM: Sugar Community Edition (безкоштовна); Sugar Professional та Sugar Enterprise (на основі щорічної передплати). Можлива гнучка форма оплати на підставі кількості користувачів, що сприяє ефективнішій витраті коштів.
Інтерфейс англомовний.
Zoho CRM – CRM-система, що має п’ять варіантів. У базовому безкоштовному варіанті є три функції:
«Маркетинг» – планування, організація і контроль маркетингової кампанії за допомогою інструментів для роботи з цільовими показниками, підготовки звітів, управління взаємодіями.
«Продажі» – управління продажами і суміжною діяльністю: рахунками, контактами, завданнями тощо.
«Підтримка клієнтів» – автоматизує взаємодію з клієнтами. Дає можливість налаштувати ситуаційне управління, визначити правила маршрутизації на основі інцидентів, встановити ескалацію завдань, сформувати базу знань про клієнтів. Забезпечує інтеграцію з поштою і телефонією, підтримує звітність про роботу з клієнтами.
За необхідності цей функціонал можна розширити. Також Zoho CRM інтегрується з різними системами сторонніх виробників і системами власного розроблення.
Інтерфейс англомовний.
HootSuite – потужна система управління маркетингом у соціальних медіа, за допомогою якої можна організувати спільну роботу, проводити кампанії у соціальних мережах, відстежувати обговорення і вимірювати результати цих кампаній.
Система дає змогу централізовано керувати корпоративними сторінками у Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+. Наприклад, з HootSuite можна надсилати новину відразу в усі соціальні мережі, відстежувати реакцію відвідувачів на всіх своїх соціальних сторінках, а також відповідати на коментарі, дізнаватися думку клієнтів про вашу компанію та продукти.
Система умовно безкоштовна та має російськомовний інтерфейс.
Підбірка контенту