Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Що болить малому бізнесу?

АТ "Ощадбанк"

Підбірка контенту

 За статистикою, кожний сьомий українець працює у сегменті, який називають кров’ю економіки – у малому і середньому бізнесі. В Україні функціонує понад 15 тис. середніх підприємств і близько 327 тис. малих. При цьому мало хто насправді уявляє, якими проблемами переймаються МСБ-підприємці, яких знань і навичок їм бракує, що у них болить.  

20 жовтня Ekonomika+, портал delo.ua та Ощадбанк проведуть Get Business Festival – перший в Україні великий івент для представників МСБ. Це унікальна можливість для підприємців обмінятися досвідом, обговорити нагальні питання, попрактикуватися на майстер-класах. На п’ятьох тематичних панелях найкращі спікери поділяться своїм досвідом з маркетингу, фінансів, продажів, стратегій та HR-комунікацій.  

Спікери – справжні профі своєї справи – запропонують учасникам обговорити теми, які хвилюють усіх підприємців.  

Під час панелі «Продажі» засновник спільноти Amazon-підприємців SalesHub Ігор Кустов поділиться досвідом роботи з Amazon та розповість, як українці за допомогою цієї платформи можуть створити повноцінний бізнес у США, не залишаючи батьківщини.  

Світовий гігант роздрібних продажів Amazon – один з найефективніших майданчиків для запуску бізнесу в онлайні. Виявляється, що запустити онлайн-магазин в США простіше, ніж зробити це в Україні. У цьому підприємцю допоможе Fulfillment by Amazon – спеціальний платний сервіс, який дозволяє використовувати складські приміщення Amazon, а також забезпечує маркування та доставку товару споживачу.  

Український підприємець може розвивати онлайн-бізнес у США, керуючи усіма процесами закупівлі-доставки-продажів з будь-якого місця, де є доступ до інтернету. Окрім того, він не має реєструвати компанію у США, що є безперечним плюсом.  

Про переваги та нюанси відкриття і розвитку онлайн-бізнесу на платформі Amazon учасники Get Business Festival дізнаються з перших вуст.  

А з підприємцями, які дивляться в інший бік – на схід, маркетинг-директор Meest China Ольга Кащенко поділиться досвідом доставки товарів із Китаю до України, розповість про тонкощі роботи з китайськими постачальниками, доставку товарів і формування цін. Бізнесменам, які планують працювати з китайськими партнерами, Ольга радить звернути особливу увагу на три речі: свої можливості, свою нішу та систему ціноутворення.  

Незалежно від ринку та напрями бізнесу, перед кожним підприємцем час від часу постає питання – податки. Усі представники МСБ твердять, що без оптимізації податків не обійтися. У межах панелі «Фінанси» на Get Business Festival податковий консультант Київського центру підтримки і розвитку бізнесу Олександра Томашевська розповість про неризикові схеми оптимізації податків для різних видів бізнесу, з різним обсягом прибутку, різною структурою споживачів і маржинальністю продажів.  

Про просування та ефективне використання малими та середніми підприємствами маркетингових інструментів на фестивалі говоритимуть на тематичній панелі «Маркетинг». Зокрема, співзасновник і бізнес-лідер тревел-стартапа TripMyDream Андрій Буренок поділиться, як малому бізнесу будувати правильний PR, не витрачаючи на це багато грошей. TripMyDream визнали найкращим тревел-стартапом у світі, він залучив сотні тисяч доларів інвестицій на європейських стартап-конкурсах. Андрій вважає, що залучити інвестиції не в останню чергу допоміг PR. Публікації про бренд – знак якості для інвесторів.  Без чого неможлива грамотна PR-стратегія і чому не варто обмежуватися публікаціями у ЗМІ, Андрій Буренок розповість учасникам Get Business Festival 20 жовтня в НСК «Олімпійський».  

Білети вже в продажу

Підбірка контенту

АТ "Ощадбанк"