Підбірка контенту
У вересні на сторінках українських та зарубіжних інтернет-видань вийшло чимало матеріалів, які стануть у нагоді підприємцям. Це й детальний розбір державної програми доступних кредитів "5-7-9", й практичні поради для власників інтернет-магазинів та навіть підбірка книг.
У цьому дайджесті ми зібрали найцікавіше із них.
1. Апгрейд вашого онлайн-магазину: як стати для клієнта більше ніж продавцем, Delo.ua
Автор статті Ігор Сироватко, керівник департаменту клієнтського сервісу OLX Україна та Центральна Азія, стверджує, що одним з головних факторів успіху інтернет-магазину є вміння налагодити комунікацію з клієнтом: зрозуміти його біль та потребу, порадити краще рішення, ввічливо спілкуватись та збирати зворотній зв'язок.
Особливо це стосується підприємців, які продають свої товари на маркетплейсах. Там всі в однакових технічних умовах, тому вміння працювати з клієнтом виходить на перший план.
2. Зберегти і розвинути бізнес: на що дають доступні кредити 5-7-9% і як їх отримати, UBR
В статті зазначається, що програма "5-7-9%" за сумами кредитування та умовами видачі ділиться на два типи. Перший – інвестиційний. Гроші передбачаються на модернізацію чи покупку нового обладнання, або ж на купівлю чи ремонт нежитлових приміщень. При цьому вони не видаються на руки, а відразу перераховуються в якості оплати за товар чи послугу. По таким кредитам ставка буде від 5% до 9% річних, в залежності від доходу підприємства та кількості новостворених робочих місць в рамках проєкту.
Другий – антикризовий. "Антикризові" кредити можна оформити поки діє каратнтин +90 днів після його закінчення.
Перш за все, це займ під 3% на поповнення обігових коштів незалежно від типу бізнесу.
По-друге, в рамках "антикризових" кредитів передбачена підтримка інвестиційних проектів, пов’язаних з виробництвом лікарських засобів, медичних виробів, медичного обладнання, а також рефінансування кредитів на вказані цілі. Такі кредити також можна отримати під 3% річних.
По-третє, антикризова частина передбачає послугу рефінансування, коли підприємець отримує кошти під 0% на погашення діючих кредитів. Безвідсоткова ставка діє до 31 березня 2021 року, після чого умови кредиту стануть попередніми.
Більш детально про це, як успішно пройти відбір в програмі бізнес-кредитування "5-7-9%", від чого залежить ставка в "5-7-9% і кому найчастіше відмовляють у кредитах читайте у статті.
А подати заявку на отримання фінансування за програмою "5-7-9%" можна тут: https://www.oschadbank.ua/ua/business/579.
3. 6 книг про управління командами та проєктами, LABA
Для ефективного управління керівнику потрібно однаково добре розумітись у менеджменті та психології. Саме цьому навчають підібрані у матеріалі книги.
Зокрема, книга "Канбан. Альтернативний шлях в Agile" вчить розбивати роботу на етапи, за кожним з яких закріплений певний працівник та візуалізувати весь шлях проекту.
Книга "The Lazy Project Manager" пояснює керівнику, що він не мусить контролювати все, перевіряти роботу та особисто приймати рішення. Головні тези книги – як застосовувати принцип Парето у менеджменті та принцип бронтозавру, коли керівник найбільше потрібен своїй команді на початку та наприкінці проекту.
Також є поради для креативних індустрій. Автор книги "Корпорація геніїв" радить наймати тих, хто розумніший за вас, а також грамотно розставляти цілі та пріоритети.
У книзі "Як управляти хаосом та креативними егоїстами" детально обговорюються основні ідеї та вимоги. Інакше буде багато проблем та протиріч на етапі реалізації.
4. Директору компанії потрібно включати різні "режими" на кожному етапі розвитку. Ось 5 основних, MC.today
Автор статті Іван Каунов, директор по зростанню в FINMAP.online, дуже любить книгу "Безжальна правда про нещадний бізнес" від геніального інвестора з Кремнієвої Долини Бена Хоровіца, який каже: є два типи директора компанії – CEO мирного часу (коли бізнес планомірно розвивається) та CEO військового часу (коли навколо з'являється купа конкурентів і потрібно діяти швидко, щоб вижити).
Але Іван Каунов стверджує: типів насправді більше, аж п'ять.
- Перший, це CEO запуску, коли є лише ідея і нею потрібно зарядити партнерів.
- Другий – CEO-дослідник, коли потрібно вивести продукт на ринок і знайти покупця.
- Третій – CEO хаосу, коли все вже працює, але немає вимірюваних показників успіху.
- Четвертий, це CEO росту, коли вдається все систематизувати і за рахунок цього розвиватись далі.
- П'ятий – CEO повернення інвестицій.
Як, на думку Івана, бути ефективним CEO кожного типу – читайте у статті.
5. Готовність до переосмислення. Як підготувати свій бізнес до майбутнього, Think with GOOGLE
Google підготували матеріал, де вони розмірковують над змінами в бізнесі в 2020 році.
За останні кілька місяців ми пережили стільки змін, на що за звичайних обставин пішло б десятиліття. Тепер більш процвітаючими є бізнеси, які швидко приймають цифрові перетворення.
До трансформації належить не лише створення кращого веб-сайту, але й уміння працювати з даними. Зокрема, вміння виявити зростання попиту споживачів у конкретний момент в конкретному місці. Це дозволить правильно організувати бізнес та маркетингову стратегії.
Всі розуміють, що настав час цифрових трансформацій у бізнесі. Але у яких напрямках рухатись – читайте у матеріалі.
6. Чому вигорання має стати темою вашого наступного засідання ради директорів та що з ним робити, Томаш Тунгуз
Традиційними причинами вигорання є: перевантаження роботою, відсутність контролю, недостатня винагорода, розпад спільноти та відсутність справедливості.
Три з них загострились під час карантину. Зокрема, дослідження вказують на зростання кількості робочих годин багатьох працівників.
Результатом вигорання стають виснаження, цинізм та низька ефективність. Тому автор замітки, венчурний капіталіст в Redpoint, рекомендує ретельніше слідкувати за психологічним станом своїх працівників, проводити спеціальні тести для його виявлення, а також вивчати способи пом’якшення цього стану.
Підбірка контенту