Підбірка контенту
Айдентика українського Євробачення нещодавно отримала одну з найпрестижніших світових нагород у галузі дизайну – Red Dot Award. Один із творців того самого «намиста» – креативний директор Republique Денис Герасько – розповів про те, що важливо в бізнесі і житті.
Портрет
Вінниця, садок, школа, художка, університет, Republique, дочка. Люблю допомагати всім, хто мене оточує, не люблю писати.
Гроші
Щоб простому креативному директору заробити багато грошей і купити, наприклад, Tesla, треба не думати про Tesla, а постійно працювати над поточними проектами, які слід запустити і втілити краще, цікавіше, ефективніше за інших. Одразу після цього повинні з’явитися гроші, і можна придбати Tesla.
Нагороди
Я б дуже сильно здивувався, якщо б отримав Золотого Лева, у мене особисто немає такої мети. Але коли моя команда все-таки отримає його, я в першу чергу привітаю всіх наших талановитих хлопців із перемогою.
Непорозуміння
Якось ми робили ребрендинг для однієї компанії. Усе було як завжди: виграли тендер, запропонували концепцію і графічну частину. Клієнт затвердив, ми розпочали роботу над guidelines. Аж раптом у п'ятницю ввечері отримуємо листа від клієнта – вони припиняють з нами працювати і взагалі більше з нами не розмовлятимуть. Виявляється, що СЕО прийшла розсилка з логотипом, який, на його думку, дуже схожий на той, який ми йому запропонували. Навіть більше, цей логотип був у нашому портфоліо, ми його малювали кілька років тому. Насправді він зовсім не схожий, лише прийом дизайну однаковий. Ми провели велику презентацію, пояснили, що це не однакові логотипи. Полоскотали нам нерви трохи, але ми довели свою правоту. Закінчилося все добре, ребрендинг реалізувався.
Головна проблема креативного ринку
Мені здається, що мало студій або агенцій, які чують клієнта і зчитують його брифи між рядків. Не всі хочуть і вміють розбиратися з проблемами клієнтів. Не вийде класної, помітної роботи, якщо просто бути руками клієнта. Іще потрібно бути його головою.
Управління
Найскладніше завдання на посаді директора креативного відділу – зробити так, щоб усі співробітники були щасливими. Якщо серйозно, важливо не втратити ту іскру команди від початку до кінця проекту. Іноді робота над проектом триває 3-4 місяці, і моє завдання полягає в тому, щоб у цей час усім було комфортно працювати – і клієнту, і команді. Якщо цікаво і зручно усім – успіх не забариться.
Успіх
Неуспішних підприємців не існує, вони «вмирають» одразу. Ми їх не бачимо. А успішні – це ті, чий результат видно всюди, про них читаєш, на них дивишся, хочеш вчитися у них, бути як вони. Думаєш: «Це ж так просто! Чому не я це придумав?!». Щойно ти зупиняєшся, не розвиваєшся, не робиш нових цікавих кроків – існує велика ймовірність потрапити до лав неуспішних.
Конкуренція
Я думаю, що іноді дуже корисно забути про конкуренцію заради деяких проектів, об’єднати зусилля і повчитися одне в одного – від цього виграють усі.
Підбірка контенту