Підбірка контенту
У лютому ділова преса обговорювала спілкування у модному голосовому чаті Clubhouse, вирішувала, в які інструменти вкладати інвестиції та чи настав час купувати нерухомість.
1. Навіщо брендам потрібен TikTok і за якими правилами грати на платформі? Новое время
Консервативному бренду в TikTok краще не йти, проте динамічному, націленому на молодіжну аудиторію, має сенс там просуватися. У цій соцмережі є свої плюси й мінуси.
Серед плюсів:
- відсутність географічних обмежень;
- будь-яке відео, навіть брендоване, може стати вірусним;
- величезна аудиторія, переважно молоде покоління, що народилося після 2000 року.
Серед мінусів:
- користувачі не можуть ідентифікувати блогерів, оскільки підписуються на контент, а не на людей;
- складно спрогнозувати, скільки переглядів збере відео;
- TikTok розглядається як соцмережа розваг і не сприймається серйозно.
Правила успішної гри:
- дотримуватися трендів соцмережі;
- генерувати не менш як 50 відео на місяць;
- створювати унікальний контент;
- співпрацювати з інфлюенсерами.
2. Депозити, держоблігації, нерухомість, акції Tesla чи «під матрац». У що краще вкласти у 2021 році? Економічна правда
Найбільші прибутки торік мали від інвестицій в акції технологічних гігантів і криптовалюту. Папери Facebook за 2020-й подорожчали на 33 %, інтернет-корпорації Alphabet (Google) – на 36 %, відеосервісу Netflix – на 62 %.
Біткоїн, за який у перші 10 місяців не давали більше ніж 8 тис. дол., за листопад-грудень зріс до 29 тис. дол. (+ 272 % річних). 8 січня 2021 року вартість віртуальної валюти перетнула позначку 40 тис. дол.
Класичні для українців інвестиційні інструменти дали значно менші прибутки. Ті, хто вірили в девальвацію національної валюти й рік тому придбали американський долар, за 2020-й заробили в гривні майже 20 % (курс зріс на 4,59 грн/дол.). Прибутковість у євро становила 31,4 %.
Готові ризикувати у 2021 році можуть спробувати інвестувати в закордонні акції, тим паче що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку дозволила в Україні обіг акцій Facebook, Tesla, Netflix, Visa, Microsoft та інших західних компаній.
Обережним інвесторам, що не бажають ризикувати, краще вкладати гроші в ОВДП і банківські депозити.
3. «Clubhouse полюбив одразу»: чому чат такий популярний – пояснюють його користувачі, AIN.ua
У голосовому чаті Clubhouse реєструється дедалі більше українських користувачів. Він став настільки популярним, що інвайт туди продають вже на OLX. Серед учасників розмов – впливові українські бізнесмени й СEO.
Редакція AIN.UA запитала в активних користувачів Clubhouse, чому ця мережа припала їм до душі, чим вона відрізняється від Facebook, Twitter, Reddit й інших та як пояснити її несподівану популярність.
4. Чи настав час купити комерційну нерухомість? Inventure
Попри те, що епідемія й фінансова криза завдали колосального удару по ринку дохідної нерухомості, у 2021 році очікується відновлення попиту на комерційні приміщення.
Зростання популярності дистанційної зайнятості спричиняє зниження попиту на офісні приміщення, однак багато компаній відзначають, що віддалено виконувати працівникам всі роботи й обов’язки неможливо, тому якісні офісні площі все одно будуть орендуватися.
Ринок торговельної нерухомості всупереч деяким прогнозам так і не обвалився. Орендні ставки в київських ТРЦ, без урахування короткострокових знижок, у першому півріччі 2020 році знизилися на 5–10 %. Повністю попит має відновитися вже цьогоріч.
Фінансова криза й пандемія сприяли збільшенню попиту на складські приміщення. Головними орендарями логістичних площ є компанії сектора e-commerce, які торік активно нарощували свою діяльність. Після весняного карантину, що призвів до обірвання міжнародних ланцюгів постачань, великі компанії почали процес локалізації виробництв, отже, зріс і попит інвесторів на промислові об'єкти.
5. Гадаєте, що малий бізнес не цікавий хакерам, а кіберзахист – це дорого? Руйнуємо міфи, Liga.net
Під час пандемії бізнес змушений перевести процеси в онлайн, а співробітників – на віддалену роботу. У таких умовах здається неможливим проконтролювати, наскільки сумлінно співробітники дотримуються встановлених компанією правил кібербезпеки.
Більшість представників малого й середнього бізнесу (МСБ) переконані, що кібершахраїв їхні підприємства не цікавлять, а захищатися від таких загроз дуже складно й дорого. Як виявилося, МСБ страждає від кіберзагроз не менше за великі компанії, але рівень захисту в них набагато нижчий. Насправді до 98 % усіх кібератак базуються на людському чиннику й розраховані на дії непідготовленого користувача, тому елементарні профілактичні заходи у сфері цифрової безпеки допоможуть захистити дані.
6. Як змінюються звички українських інтернет-покупців. Результати дослідження CBR, Retailers
Згідно з минулорічними дослідженнями, у 2020-му інтернетом послуговувалися 70 % дорослого населення України, ще позаторік цей показник становив 60 %. Отже, у період пандемії рівень користування інтернетом значно зріс.
Майже 33 % дорослого населення регулярно купують в інтернеті. Минулий рік показав збільшення інтернет-покупців і частоти онлайн-покупок. Посилюють позиції маркетплейси. Зростають і продажі через соціальні мережі, чого не скажеш про канал закордонних покупок, хоча активність цієї аудиторії все одно велика.
Водночас набуває важливості мультиканальність. Виключно онлайн-гравці втрачатимуть позиції, якщо не розвиватимуть роботу офлайн.
Підбірка контенту