Підбірка контенту
ПОЧИТАТИ
Впроваджуй блокчейн у бізнес
Згідно зі звітом Deloitte, на який посилається Forbes, незважаючи на проблеми з впровадженням та нормативними перепонами, 86% світових лідерів впевнені у тому, що блокчейн дуже скоро набуде нову популярність серед бізнесів. У статі розповідається, якими трьома способами вже сьогодні можна використати блокчейн у своєму бізнесі.
Покоління Z на роботі
Нове покоління Z змінює правила працевлаштування на користь не роботодавців, як це було раніше, а співробітників, змінюючи майбутнє умов праці. Forbes підготував низку порад по залученню у вашу компанію міленіалів, які на співбесідах звертають увагу перш за все на робочий графік, який у свою чергу, повинен не шкодити їхньому особистому часу, а також молоде покоління дивиться, чи забезпечує компанія своїх співробітників страхуванням та що входить у страховий пакет. На їхню думку, добровільні пільги стануть ще більш важливими, оскільки міленіали шукають роботодавців, що доповнять й підтримають їхній стиль життя.
Оскар за український стартап
Український стартап Wander Way Photo посів третє місце у категорії «Стартап року» на щорічній премії Stevie Awards, яка з часу заснування у 2002 році нагороджує компанії та людей за вагомий внесок у розвиток різноманітних напрямів бізнесу, через що премію Stevie Awards називають «Оскаром у сфері бізнесу». У цьому році обирали з понад 1500 заявок у 90 категоріях.
Wander Way Photo – це сервіс, який дає можливість без перешкод замовляти та організовувати фотосесії по всьому світу. Сьогодні послуга доступна у 50 найпопулярніших містах світу, з командою у 150 фотографів. Детальніше на liga.net.
ПОДИВИТИСЯ
Рейчел Девід – популярна особистість на YouTube, підприємець та генеральний директор маркетингового агентства Hashtag Communications, яке вибудовує комунікацію між брендами та впливовими людьми в Інтернеті на події TEDx поділилася секретами впливового маркетингу та розповіла, як інфлюенсери змінили сучасний маркетинг.
СПРОБУВАТИ
Модернізація технологій під малий бізнес
Підприємець Джин Маркс у колонці про технології для малого та середнього бізнесу пише про останні новини цієї сфери. На його думку, 5 техно нововведень вплинуть на бізнес.
- Стартап Ethena робить спеціальне програмне забезпечення для тренінгів по боротьбі з сексуальними домаганнями для співробітників. Компанія бажає зробити делікатну тему більш привабливою і менш незручною як для співробітників, так і для керівників. Як тільки програмне забезпечення буде більш широко розповсюджене, стартап планує зробити так, щоб навчальний інструмент можна було налаштовувати для конкретних галузей.
Програмне забезпечення вже передбачає попит, адже у деяких американських штатах вже вимагають, щоб роботодавці проводили навчання з питань дискримінації. Маркс зазначає, що ця тенденція розповсюджуватиметься по всій країні.
- Adobe вносить поліпшення у свої маркетингові пропозиції для малого бізнесу. Зміни стосуються таких інструментів, як Magento Commerce, Marketo Engage, Adobe Analytics Foundation, Adobe Sign, Creative Cloud. Використання кожного з цих продуктів дозволить підприємствам малого і середнього бізнесу бути більш гнучкими й ефективніше масштабуватися та економити при цьому час і гроші.
- E-commerce платформа Shopify анонсувала новий маркетинговий email-інструмент для малого бізнесу для роботи з клієнтами. Електронна пошта Shopify розроблена, щоб допомогти підприємцям, які погано ознайомлені з концепцією бізнес-маркетингу, розробляти кампанії через електронну пошту, допомагаючи їх запустити та відстежувати. Shopify Email має набір спеціальних шаблонів, а також відслідковує, коли електронні листи відкриваються та читаються клієнтами, які продукти додаються у кошики для покупок і які з них люди купують.
- Microsoft анонсувала кілька нових функцій для клієнтів, що використовують їхні команди. Одна з нових функцій - це інтеграція з Outlook, яка дозволить користувачам обмінюватися електронною поштою з усіма вкладеннями та передавати її у певний канал чату. Також перетвориться панель завдань - вона буде включати можливість перегляду й моніторингу особистих і командних завдань, налаштування діаграм, списків, розкладів тощо.
- Дослідження J.D. Power показало, що клієнти малого бізнесу у банківському секторі нарешті стали мобільними, і рівень задоволеності клієнтів виріс. Так, 61% клієнтів малого бізнесу активно використовують мобільні додатки для своїх банків, що є значним збільшенням в порівнянні з 53% користувачів, які використовували банківські мобільні додатки в минулому році.
- Крім того, клієнти малого бізнесу, які використовують свої банківські мобільні додатки, на 67% частіше залишаються в своєму банку для майбутніх транзакцій, на відміну від 53% клієнтів малого бізнесу, які не користуються мобільними послугами, пропонованими їх банками. Можна зробити висновок, що мобільність сьогодні - невіддільна частина будь-якого підприємства і її впровадження є необхідністю для успішних продажів і просування.
Підбірка контенту