Підбірка контенту
Якщо ви не встигли передивитися всі бізнес новини за останній час, не хвилюйтесь.
У нашій щотижневій добірці ми зібрали найцікавіші новини у світі та корисні поради, що стануть вам у нагоді під час роботи та ефективного планування часу.
ПОЧИТАТИ
Актуальний контент для брендів та клієнтів
У Нью-Йорку відбулася головна подія для професіоналів зі сфер маркетингу, бренду, реклами та технологій.Рекламний тиждень 2019 запропонував варіанти актуального контенту, що не сходить з вуст, та з'ясував, на що варто звернути увагу і як з цим працювати. Серед учасників конференції американський підприємець і письменник Гарі Вайнерчук та beauty-блогер MannyMUA. Про це пише Forbes у статті 5 Advertising Week Takeaways To Keep On Your Radar For 2020 та ділиться ключовими кейсами, які допоможуть бути в курсі найактуальніших подій:
- DTCмобілізує споживачів
DTC (Directtoconsumer) – це система, яка дозволяє компаніям комунікувати з клієнтом безпосередньо, просуваючи свій товар без участі агентств, дистриб'юторів та роздрібних продавців.
Сьогодні для просування власного товару необхідно комунікувати з аудиторією безпосередньо за допомогою соціальних мереж. Соціальні медіа дозволяють бути сам на сам з клієнтом та спілкуватися з ним безпосередньо від імені бренда. Це допомагає краще розуміти потреби споживача та миттєво отримувати зворотній зв’язок.
-Питання конфіденційності з орієнтацією на клієнта
Аналітик eMarketer Лорен Фішер прогнозує, що закони про конфіденційність споживачів суттєво змінять індустрію digital-маркетингу.Все більше споживачів не бажають давати особисту інформацію сайтам, тому маркетологи готові до того, що низка споживачів відмовить у доступі до своїх даних. Брендам необхідно переглянути підходи до digital-маркетингу, адже буде складніше збирати аналітику по цільовій аудиторії.
-Партнерство як стимул зросту аудиторії
Стефані МакМахон, перша в історії головний директор бренду World Wrestling Entertainment (WWE) та одна з найвпливовіших CMOу світі, розповіла про важливість вибудовування партнерських стосунків між брендом та аудиторією.
-Використання аудіоподкастів для залучення більшої кількості клієнтів
За опитуваннями, зростає популярність прослуховування подкастів, при цьому клієнти схильно ставляться до реклами брендів уподкастах.
-Брендам потрібно бути сміливими
Сьогодні кожному бренду необхідно займати певну чітку позицію, на яку відгукнеться саме його клієнт, замість того щоб намагатись сподобатись всім підряд.
Аналітика з Feedback loop
Голова з розвитку Let’s Enhance та засновник Quokka Руслан Назаренко розповідає, як використовувати цикл зворотного зв’язку для аналізу аудиторії, її потреб та виявлення проблем в роботі з нею.
Feedback loop – це збір фідбеку від користувачів на масштабі, без залучення research-спеціалістів. Feedback loop спрямований не тільки на те, щоб швидше знайти проблеми, та, відповідно, оперативніше їх вирішити. Важливіше те, що цей інструмент дозволяє побачити, де саме корінь проблеми – чому вона виникає та що допоможе її запобігти.
Детальніше про Feedback loop читайте у статтіРуслана Назаренка Що таке feedback loop та як він допоможе покращити показники компанії на порталі AIN.UA.
Робота на відстані – новий тренд у сучасному бізнес світі
У нещодавньому опитуванні Buffer 99% респондентів відповіли, що хочуть працювати віддалено в певний момент своєї кар'єри, а 95% рекомендують це іншим. Окрім цього, 91% підприємств повідомили, що вони мають намір підтримати це. Для підприємців штат на відстані – це чудова можливість збільшити масштаби свого бізнесу та залучити більше талановитих співробітників до своєї команди.
Проте, аби така робота була результативною, пише Forbes, необхідно врахувати низку факторів. Найважливіше – ефективна, грамотна комунікація із співробітниками та між ними, тому важливе використання захищених корпоративних платформ, куди кожен працівник матиме доступ й де зможе оперативно здійснювати обмін інформацією. Також важливо правильно донести працівнику коло його обов’язків та межі відповідальності, аби його робота була продуктивною.
ПОДИВИТИСЬ
Супермаркети без кас?
Британська мережа супермаркетів відмовилася від кас. Тепер покупці сплачують товари за допомогою власних смартфонів. За допомогою спеціального додатку можна самостійно просканувати штрих-код будь-якого продукту та розрахуватися за нього, відсканувавши qr-код. Новий оперативний спосіб шопінгу поки працює у тестовому режимі. Експеримент триватиме три місяці.
Ті, хто ще не опанував новаторську систему розрахунку, все ще можуть розрахуватися банківською карткою або готівкою у службі підтримки у старий спосіб.
Основна причина, якою керувались творці системи, – цінність часу. Супермаркети без кас – це сервіс-орієнтований варіант покращити сферу послуг, адже у майбутньому, коли покупець звикне до нової системи, він не витрачатиме час на черги та не залежатиме від додаткової комунікації.
Для роботодавця це також вигідний варіант, адже це можливість зменшити навантаження на співробітників підприємства. Вірогідно, і кадрів потрібно буде менше, а це заощадить кошти роботодавця.
Проте є певна небезпека у такій системі, адже вона орієнтована на, так званого, «чесного покупця», отже слабшає контроль покупців. Це може призвести до крадіжок та стати причиною збитків.
Як саме працює супермаркет без кас, дивітьсяу матералі.
СПРОБУВАТИ
Uber запустив у Києві онлайн-інструмент, який дозволить відслідковувати час руху автомобілю по місту, його швидкість та навіть покаже деталі поїздки для велосипедистів та власників скутерів.Тепер планувати свої поїздки містом стане легше. Uber Movement – сервіс, який складається з трьох онлайн-карт. Київ став першим містом у регіоні, в якому запрацював новий інструмент. Загалом Uber Movement працює в Європі, Азії, Північній Америці, Південній Америці та Океанії.
Головна мета онлайн-інструменту – покращити транспортний рух у місті.
Підбірка контенту