Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

ДОБІРКА КОНТЕНТУ ЗА ТИЖДЕНЬ

Підбірка контенту

ПОЧИТАТИ

 

Про таємного покупця

Міка Соломон, експерт з обслуговування клієнтів, таємний покупець брендів, як-от Walmart, Microsoft та Suntrust, написав книгу для організацій, які не мають можливості найняти таємного покупця або відомого консультанта, але хочуть забезпечити першокласне обслуговування клієнтів. «Таємний покупець» - це метод надання відгуків про обслуговування користувачів, послуги або сервісу, спрямований на оцінку споживчого досвіду. Книга Соломона «Ігноруй своїх покупців (і вони підуть)» - це практичний посібник зі зміни підходу до обслуговування клієнтів, в якому підприємець може знайти прості техніки для бачення свого бізнесу з точки зору споживача.

 

Про відносини співробітників з керівниками

Працівники, які не зустрічаються зі своїми менеджерами на регулярній основі, як правило, менш залучені в робочий процес, що призводить до зниження продуктивності. Управлінцям важливо не тільки наймати кваліфіковані таланти, але також зберігати співробітників, яких вони вже залучили у своє підприємство. Якщо менеджери не докладають зусиль для побудови відносин, залученість співробітників, найімовірніше, знизиться. Видання про бізнес Inc. Пропонує три кроки, які можуть допомогти менеджерам налагодити відносини з працівниками, та в результаті підвищити продуктивність підприємства. Перший крок - встановлення взаємних очікувань і цілей із самого початку співпраці. Також важливо для менеджера ставити у пріоритет заплановані зустрічі та 5-хвилинки зі своїми підлеглими - ніщо не говорить їм про ігнорування і знецінення так, як постійні зміщення за графіком та перенесення таких мінінарад. Остання порада, запропонована виданням менеджерам, полягає в тому, щоб бути для своїх співробітників більше коучем або наставником, ніж управлінцем. Адже сьогодні найбільш цілеспрямовані співробітники хочуть автономії та довіри в тому, що вони самостійно можуть виконати свої обов'язки на високому рівні.

Про інноваційний український стартап

Українські розробники створили портативну пічку Neoven, яку перші користувачі зможуть придбати вже в липні цього року. Управління механізмом можливо двома шляхами: кнопками на приладовій панелі та віддалено через додаток на смартфоні. Також до пристрою можна підключити сторонні девайси: мініхолодильники, блендер та електрочайник. У функції пристрою входить охолодження та підігрів продуктів і приготування напоїв. Засновники стартапу Neoven зазначають, що зібрали на Kickstarter суму, в чотири рази більшу, ніж початково очікували.

 

ПОДИВИТИСЯ

 

Про заперечення тих, хто не готовий інвестувати в пропозицію бізнесу

Санні Ленардуцці - молода медіаконсультантка, викладачка Authority Accelerator, що робить відеопоради щодо створення контенту, брендингу та маркетингу. На своєму youtube-каналі Ленардуцці обговорює засоби та методи ведення бізнесу в енергійній та цікавій манері. У своєму останньому відео влогерка розповідає про те, як підприємцю варто відповідати на претензії клієнта щодо надмірно високої, на його думку, ціни на продукт, правильно оцінювати свою пропозицію та справлятися з подібними запереченнями.

 

СПРОБУВАТИ

 

Додатки для роботи з клієнтами

Додатки для управління взаємовідносинами з клієнтами, або CRM, допомагають відстежувати все, що пов'язано з клієнтами: контактну інформацію, минулі й очікувані покупки, а також вже проведені продажі.

Streak - це CRM для малого бізнесу, що використовує Gmail або Google Apps, який інтегрується з обома. Замість організації клієнтів за контактами, додаток дозволяє відстежувати, де знаходиться бізнес у своїх ділових відносинах зі споживачами: наприклад, на стадії пітчингу, угоди або повторюваних продажів. Також через Streak можна переглядати всі електронні листи, пов'язані з кожним клієнтом, а стрічка новин тримає всіх членів команди в курсі подій, автоматично надаючи кожному доступ до електронної пошти, заміток і журналу викликів підприємства.

Insightly - ще один менеджер по роботі з клієнтами, який надає безліч функцій управління проєктами для малих підприємств і створює повне уявлення про клієнтів протягом усього процесу здійснення покупок. У додатку можна централізувати дані споживачів: класифікувати контакти за тегами, інтегрувати профілі в соціальних мережах і управляти потенційними покупцями. Також є функція створення завдань для членів команди, настройки конвеєрів для відстеження стану їх виконання та створення нагадувань електронною поштою. Отже, Insightly підходить відразу для трьох функцій: керування маркетингом, продажами та проєктного менеджменту.

Підбірка контенту

АТ "Ощадбанк"