Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

ДОБІРКА КОНТЕНТУ ЗА ТИЖДЕНЬ

Підбірка контенту

ПОЧИТАТИ

 

Про омніканальний маркетинг

Клієнти взаємодіють з брендом через різні канали: пресу, смартфон або веб-сайт. Омніканальний маркетинг базується на ідеї, що саме клієнти, а не бренд є основою будь-якого бізнесу. DIY marketers розповідають про три кроки, необхідні для впровадження високоефективної омніканальної маркетингової стратегії, яка допоможе утримати клієнтів і вивести ROI (return on investment - окупність інвестицій) на новий рівень. Першим кроком має стати створення персони покупця з повною інформацією про поведінку, споживчі звички та вподобання, наприклад, те, як користувач вважає за краще спілкуватися, і зосередження на шляху покупця, визначення частоти покупок і походження трафіку. Другий крок — інвестиції в службу підтримки. За даними Conversion, 54% мілленіалів, 52% бебі-бумерів і 50% представників покоління X припинять купувати у компанії з поганим обслуговуванням клієнтів. Останній крок — визначення пріоритетності каналів і пристроїв: всеспрямована маркетингова стратегія не означає використання всіх форм комунікації. Слід звузити їх до каналів і пристроїв, яким більшою мірою віддають перевагу клієнти, і інвестувати саме в цей досвід.

 

Про тестування бізнес-плану

Написання бізнес-плану — це інтенсивний проєкт, який забирає у підприємців багато часу. При цьому ніколи не можна бути впевненим, що все розписано правильно — зазвичай фінансові прогнози виступають простими здогадками. Small Business Survival опублікували колонку про те, як можна протестувати продукт і ринок ще на стадії планування.

Про захист малого і середнього бізнесу від кібератак

Кібератака може завдати удару у будь-який момент — і принести практично миттєву шкоду продуктивності, авторитету і фінансовій безпеці компанії. Крім цих неприємностей, відновлення після кібератаки вимагає значних витрат фінансових і часових ресурсів. Найбільше від кібератак страждає малий і середній бізнес — хакери називають ці компанії «м'якими цілями», тому що їм часто не вистачає заходів безпеки і персоналу, щоб запобігти атаці. Деякі малі та середні підприємства не створюють резервних копій своїх файлів поза офісом, що робить їх уразливими для шахраїв. Small Business Trends розповідають про три зони для багаторівневого захисту і сильної стратегії кібербезпеки бізнесу. Перш за все варто навчити співробітників дотримуватися основних принципів безпеки, як-от використання надійних паролів, підтримання належного використання Інтернету і дбайливе поводження з інформацією та даними клієнтів. Також слід навчити їх розпізнавати атаку, використовуючи внутрішню симуляцію фішингу. Видання рекомендує обмежити доступ співробітників до конфіденційних даних та інформації, адаптуючи їх доступ до індивідуальних ролей, а також інвестувати в технологічні рішення, такі як антивірусне програмне забезпечення, яке захищає від більшості типів шкідливих програм.

 

ПОДИВИТИСЯ

 

Про трафік і трансакції

Роберто Блейк — креативний підприємець і засновник Awesome Creator Academy, коучингової програми, яка допомагає інфлюенсерам і підприємцям створювати свої бренди онлайн. Він є генеральним директором Create Awesome Media, консалтингового бізнесу, орієнтованого на контент-стратегію та відеомаркетинг для компаній B2B. YouTube-канал Роберто спрямований на допомогу представникам креативної індустрії в кар’єрному зростанні та особистому брендінгу в соціальних мережах. Теми, які Блейк розкриває у своїх відео варіюються від бізнес-консультацій до допомоги іншим творцям контенту максимізувати, або монетизувати, свої творчі зусилля.

У своєму останньому відео Роберто розповідає, як можна продавати себе та свій бізнес у соціальних мережах. Багато підприємців та інфлюенсерів борються за те, щоб продавати аудиторії, проте більшість не розуміє різниці між продажами та маркетингом. Головне — це відмінність між трансакціями та трафіком. Якщо мета продажів — збільшити число трансакцій, то сенс маркетингу полягає в тому, щоб генерувати трафік. Незалежно від того, рекламує підприємець себе для створення особистого бренду або хоче продавати своїй аудиторії в соціальних мережах, йому необхідно зрозуміти, як перетворювати свій трафік у трансакції.

 

СПРОБУВАТИ

 

При управлінні малим бізнесом підприємцям часто необхідно проробляти безліч операцій за кількома напрямками одночасно. Власники бізнесу не тільки відповідають за повсякденні операції, але і повинні справлятися з платіжними відомостями або проблемами співробітників. Існують тисячі додатків для підвищення продуктивності, які можуть допомогти підприємцю зробити все: від доладного списку справ до делегування завдань співробітникам і контролю над бізнес-витратами.

Для бізнесу, що залежить від покупок через касові термінали, але який при цьому має обмежений бюджет для платіжних систем, Square може стати ідеальним сервісом платежів. Після підключення невеликого кардрідеру до смартфона чи планшета, підприємець зможе переносити кредитні картки та обробляти платежі, як і будь-який зареєстрований роздрібний продавець. Підключення до Інтернету для функціонування Square необов’язкове. Також система дозволяє клієнтам залишати чайові в розмірі 15%, 20% або 25%.

Підбірка контенту

АТ "Ощадбанк"