Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

ДОБІРКА КОНТЕНТУ ЗА ТИЖДЕНЬ

Підбірка контенту

ПОЧИТАТИ

 

Ніхто не хоче писати нудно. Для малого та середнього бізнесу, в якому ставка почасти робиться саме на контент-маркетинг, наявність якісних текстів — один зі стратегічних ключів до успішного підприємництва. У колонціSmall Business Trends розглядають найбільш типові помилки копірайтерів. Серед них — використання кліше та метафор, які свідомість читача зазвичай намагається уникнути, та дієслівних словосполучень, від яких віє канцеляризмами. Замість останніх автори колонки рекомендують використовувати прості дієслова. Наприклад, «ми впроваджуємо» замість «ми розпочали впровадження». Також наводиться список занадто складних слів, які не слід використовувати, якщо в цьому немає нагальної потреби, та чек-ліст ознак поганого копірайтингу.

 

Гід по відеомаркетингу для малого бізнесу

Малий бізнес, зазвичай, не завжди має достатньо бюджету, часу або навичок, аби виділити свій бренд серед безлічі подібних. Створюючи відео, щоб розповісти споживачам про свій продукт чи послугу, малі підприємства все частіше використовують потужність візуального носія для залучення, перетворення та утримання нових клієнтів та у підсумку бачать надзвичайно високі результати. Дослідження Animotо виявило, що споживачі в чотири рази частіше переглядають відео про товар, ніж читають про нього. Keapрозробив гід з порадами, як використовувати відеомаркетинг малому бізнесу. У ньому пояснюється, чому відеопродакшн повинен не залякувати, а кидати виклик підприємцю; як подолати перешкоди для створення відеороликів із невеликим бюджетом; як поєднати відео з автоматизацією маркетингу, щоб отримати більше потенційних клієнтів. Також у статті наведено приклади малих підприємств, які ефективно використовують відеомаркетинг та  десять інструментів, якими можна скористатися, аби розпочати роботу над створенням першого відеоролику прямо зараз.

 

Про дослідження в HR-аналітиці

Керівник HR-аналітики компанії CapitalOne Гуру Сетпатія  пояснює, як його команда знаходить ключові інсайти та швидке розв’язання складних бізнес-проблем, тримаючи руку на пульсі досліджень з питань HR. Для Сетпатії важливо залишатися в курсі останніх новин, досліджень та книг з суспільних наук, стежачи за провідними соціологами-науковцями у Twitter. В інтерв’ю для Re:WorkEditors він наводить приклади бізнес челенджів, які можливо вирішити, використовуючи HR-аналітику, та говорить про можливості у дотриманні балансу між дослідженнями та бізнес-практикою.

Як змінити корпоративну культуру

Побудова корпоративної культури компанії забирає багато часу та сил. Згодом вона стає однією із запорук успіху малого бізнесу. Але якщо підприємець відчуває, що щось йде не так? Тоді він може опинитися під загрозою втрати цінних талановитих кадрів та навіть клієнтів. Як змінити культуру компанії розповідають у SmallBusinessTrends, наводячи п'ять порад. В основі більшості хороших компаній — культура взаємоповаги між кожним членом команди. Дослідження показують, що працівники на 26% більше будуть охочими залишити роботу, якщо відчуватимуть, що між колегами бракує взаємоповаги. Також власники бізнесу можуть покласти на менеджерів більше відповідальності за встановлення позитивної культури компанії. Серед інших порад для підприємців: приділяти більше уваги навчанню співробітників та бути відкритими для їх пропозицій щодо шляхів покращення робочих ситуацій.

 

ПОДИВИТИСЬ

 

Про найм для початківців

Як наймати нових співробітників? Як вирішити, чи потрібен вам хтось на повний або неповний робочий день? Чи можливо швидко визначити відповідність кандидата вашій компанії та її культурі? Ці та інші питання найму можуть бути складними для нових власників малого бізнесу. У новому відео Royal Bank of Canada можна отримати поради від успішних власників бізнесу та галузевих експертів щодо того, як і кого найняти та коли слід почати розширювати свій бізнес, залучуючи додаткових співробітників.

 

Про маркетингових коучів для підприємців

У новому анімованому відео Девіда Авріна пояснюється, як власники малого бізнесу можуть збільшити свою маркетингову експертизу, не звертаючись до дорогих маркетингових чи рекламних агентств. Завдяки коучу із brandvisibility підприємці мають можливість розширити маркетинг малого бізнесу, користуючись деякий час послугами сертифікованого та досвідченого тренера. На думку творців відеоролику, це допоможе зрозуміти своїх конкурентів та навчить власноруч створювати майстерні меседжі, що вирізнять бізнес поміж іншими та залучать нових клієнтів.

 

СПРОБУВАТИ

 

Для власників інтернет-магазинів

HubSpot CRM — додаток для організації та відстеження потенційних клієнтів. Він синхронізує дані інтернет-магазину з HubSpot і використовує їх для персоналізації та автоматизації маркетингових кампаній. HubSpot дозволяє підсилити стратегію продажів і маркетингу, надсилаючи електронні листи відвідувачам, які відмовилися від своїх товарів у кошику на сайті, щоб повернути їх до рішення зробити покупку. HubSpot CRM відстежує всі взаємодії магазину з клієнтами. Усі пов’язані з ними дані автоматично зберігаються у часовій шкалі. Це допомагає краще адаптувати підхід до пошуку потенційних клієнтів.

Підбірка контенту

АТ "Ощадбанк"