Підбірка контенту
ПОЧИТАТИ
Рекомендації для успішного публічного виступу
Хороші навички публічного виступу дозволяють добре спілкуватися з працівниками, колегами та клієнтами. Представлення інформації наживо — це один з основних способів передачі інформації майже в будь-якій галузі, і в якийсь момент кар’єри, ймовірно, кожному потрібно буде провести зустріч та виступити з презентацією перед групою або інвесторами. Indeedпояснює, якими характеристиками слід володіти хорошому публічному спікеру, та наводить поради та рекомендації, які допоможуть стати одним із них. У статті пропонуються лайфхаки, починаючи від того, як бути впевненим, особливих трюків для попередньої підготовки та закінчуючи тим, як правильно донести свою думку аудиторії. Особлива увага приділяється тому, як не нервувати перед публічним виступом.
Про довіру споживачів до соціальних доказів якості товару
66% клієнтів шукають соціальне підтвердження перед тим, як робити покупки в Інтернеті. За статистикою Trustpilot така кількість покупців з більшою ймовірністю придбає товар, якщо він матиме певну форму соціального підтвердження того, що він якісний. Апробація товару споживачами відбувається через лайки, огляди, згадки, відгуки, публічні схвалення тощо. 82% споживачів вважають позитивні оцінки та огляди найбільш надійною формою соціального доказу спроможності надати продавцем відмінний продукт. 86% клієнтів кажуть, що позитивні оцінки та відгуки на домашній сторінці компанії — це «сигнали довіри», які, швидше за все, приведуть до покупки товару. У звіті сайту підтверджується впливовість «сигналів довіри» для малого бізнесу. Демонстрація позитивних відгуків, які споживачі залишають про товар чи бренд, є важливим способом взаємодії з клієнтами, побудови обізнаності про бренд, конкурування із більшим бізнесом, збільшення норми прибутку та, зрештою, продажу більшої кількості продуктів. Дослідження виявило, що 85% споживачів найімовірніше зроблять покупку, якщо на сторінці продукту будуть міститися рейтинги та огляди зірок.
Як використовувати хештеги на LinkedIn
Якщо ви не відчуваєте, що ваш бізнес достатньо присутній в соціальних мережах, це може бути наслідком недостатньої обізнаності у можливостях платформ, якими ви користуєтесь. Наприклад, багато власників бізнесу не розуміють, як оптимізувати вміст LinkedIn за допомогою хештегів. Strella SocialMediaнаводить поради про те, як найкраще використовувати хештеги для розширення аудиторії, та отримання більшого залучення. В колонці можна дізнатися, коли саме слід почати використовувати хештеги та як обрати найкращі для конкретних каналів.
Про те, як вести бізнес вдома з дітьми
Все більше людей працюють з дому хоча б частину часу. Велика частка з них — це батьки, які вимушені або хочуть бути вдома зі своїми дітьми. Одні бачать у цьому перевагу, але іноді, працюючи вдома, дуже важко залишатися зосередженим на завданнях. Це призводить до хаосу у виділений для роботи час. А для деяких також може бути важко «вимкнути» режим офісу, коли настає час спілкуватися з родиною. Робота з дому з дітьми — це і перевага, і челендж. Видання SmallBusinessTrendsрозповіло, як збалансовано провести час з дітьми та встигнути виконати всі поставлені бізнес-завдання. Серед порад: організувати окремий офісний простір, уникати багатозадачності, працювати в нетрадиційні для роботи години, створювати для роботи конкретні межі, вимикати телефонні повідомлення та ділити ігрові години з іншими батьками.
ПОДИВИТИСЬ
Чому бізнесу потрібні провокатори?
Думки незгодних часто відкидають як руйнівні, неповажні та дратівливі. Але якщо справа стосується бізнесу, оскарження статусу кво може принести дуже потрібні зміни будь-якій організації. Ендрю Міллар захищає працівників-інакодумців, стверджуючи, що вони сперечаються задля вдосконалення ідей бізнесу. У своєму TEDtalkМіллар ділиться уроками, які будь-яка компанія чи лояльний «заперечувач» може використати для посилення свого бізнесу.
Про креативність
Креативність ніколи не була важливішою для конкурентоспроможності у світі бізнесу, ніж зараз. Але критичного підходу до практичної оригінальності в організаціях часто не вистачає. Алан Іні — бізнес-коуч зі стратегічного керівництва компаніями, який має великий досвід консультування компаній у всьому світі в галузі інновацій, сценаріїв, трансформації, організації та управління змінами в різних сферах. У відео він пропонує ключ до роздумів поза межами бізнес-рутини: застосовувати сумніви до самих моделей та філософій, які складають сутність конкретного бізнесу, — найкраще рішення завжди чекає ззовні.
СПРОБУВАТИ
Програма Trini POS дозволяє використовувати смартфон як повноцінну POS-систему для обліку продажів. За допомогою додатку підприємцям буде зручно формувати бази товарів за категоріями, виконувати ручне ведення продажів і формування чеків, переглядати статистики продажів, аналізувати популярність товарів, приймати бізнес-рішення, спираючись на актуальні аналітичні звіти, проводити моніторинг залишків та керувати базою клієнтів. Програма підійде для кафе, ресторанів, салонів краси з невеликим потоком клієнтів.
Підбірка контенту