Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Добірка контенту за тиждень

Підбірка контенту

ПОЧИТАТИ

 

Користувачі не готові платити за контент без реклами

 

Користувачі віддають перевагу безкоштовному контенту, або контенту з рекламою, аніж контенту без реклами за передплатою, повідомляє нове дослідження провайдера programmatic маркетингу MiQ. Дослідження було проведено серед 5630 споживачів у восьми країнах. 78% опитаних споживачів зазначили, що не люблять рекламу, але водночас не готові платити за контент без реклами. А 51% користувачів вважають, що реклама в контенті, який вони дивляться або читають, - необхідна умова для отримання безкоштовного або дешевшого контенту. Однак, з огляду на умови надання контенту, 34% респондентів мають намір більше витрачати на підписку або збільшити кількість підписок протягом наступних п'яти років.

 

Найкращі українські IT-стартапи

 

Міністерство цифрової трансформації відібрало 15 технологічних стартапів, які представлятимуть Україну на 10-ій глобальній конференції підприємців та інвесторів Startup Grind Global 2020 у Кремнієвій долині, повідомляє Інтерфакс-Україна. Результати конкурсу свідчать про великий потенціал України як технологічного центру. Стартапи-переможці отримають право на участь у конференції у США, свій виставковий стенд, промо, PR-підтримку від організаторів та відшкодування фінансових витрат на логістику. За право участі у виставці змагалися понад 160 українських стартапів. Серед найкращих: сервіс для покращення якості зображення за допомогою машинного навчання Let`s Enhance; мультиканальна sale-платформа Replay.io; глобальний маркетплейс для технологічного бізнесу Legal Nodes; провідний маркетплейс з бронювання для івентів Poptop та інші.

 

Інструменти відеомаркетингу

 

Ярослав Яковенко, CEO та співзасновник міжнародної групи IT компаній WebMate - розробника сервісу моментального поширення і аналітики відеоконтенту WeShare.video, для онлайн-видання Sostav.ua ділиться експертною думкою про процвітання відеоконтенту та ключові інструменти, які будуть популярні в 2020 році. На думку Ярослава, відео - один з ключових інструментів для просування товарів. Кращими цифровими інструментами для реклами експерт називає пряму трансляцію, відеоподкасти, відеонавчання, відеоблоги та інші. Чим вони корисні бізнесу, і як їх застосовувати, читайте докладніше  в матеріалі.

 

Головні гаджети десятиліття

 

Історія технологій у 2010-х роках - це історія про гаджети, пише ресурс The Verge. Гаджети присутні в житті більшості споживачів і, безсумнівно, впливають на екосистему бізнесу в усьому світі. The Verge склав список з ТОП-100 кращих гаджетів за останні десять років, які формували ринок споживчої електроніки і впливали на сучасну культуру. Лідером рейтингу визначили Apple iPhone 4 (2010), за ним - Amazon Acho (2014), Apple MacBook Air (2013), Samsung Galaxy S6 (2015), Tesla Model S (2012) Apple AirPods (2016) та інші.

 

Як малому бізнесу захиститися від кіберзагроз?

 

Австралійський уряд створив керівництво з кібербезпеки для малого бізнесу. Керівництво було розроблено спеціально для власників малих підприємств, щоб ті мали можливість розуміти, як працюють кібертехнології, і могли вживати заходів і підвищувати свою стійкість перед кіберзагрозами, що постійно розвиваються. Поради розраховані, в тому числі, на початківців. Головними кіберзагрозами називають шкідливе ПО, фішинг, програми-вимагателі. Посібник простою мовою пояснює причини виникнення загроз і дає практичні поради, як захиститися малим підприємствам від них.

 

ПОДИВИТИСЯ

 

Досвід Олександра Колба і успішного маркетингового агентства Promodo

 

Олександр Колб - засновник маркетингового агентства Promodo і автор YouTube-проєкту про бізнес «Велика Риба». Олександр в інтерв'ю каналу Точка G // Як заробляють в IT розповідає про просідання ринку послуг в інтернет-маркетингу, падіння маржі та дефіцит кадрів. Також Олександр ділиться досвідом власної компанії, а також своїх обов'язків як CEO. Думка, заснована на практичному досвіді, а також обговорення нагальних проблем бізнесу - за посиланням.

 

СПРОБУВАТИ

 

Happyfox  - додаток, який буде гарним помічником у просуванні вашого бренду. Він буде корисним для різних служб підтримки. Happyfox працює з інтеграцією в чаті. Він допомагає компаніям виконувати різні бізнес-функції. Наприклад, такі, як підтримка клієнтів, генерація лідів і здійснення продажів. За допомогою сервісу, команди підтримки клієнтів можуть швидко відповідати на запити, які не змушують користувача чекати. Інструмент також надсилає автоматизовані персоналізовані повідомлення клієнтам. У результаті такий додаток допомагає підвищити ефективність і результативність навіть невеликих груп підтримки.

 

Підбірка контенту

АТ "Ощадбанк"