Підбірка контенту
ПОЧИТАТИ
Користувачі не готові платити за контент без реклами
Користувачі віддають перевагу безкоштовному контенту, або контенту з рекламою, аніж контенту без реклами за передплатою, повідомляє нове дослідження провайдера programmatic маркетингу MiQ. Дослідження було проведено серед 5630 споживачів у восьми країнах. 78% опитаних споживачів зазначили, що не люблять рекламу, але водночас не готові платити за контент без реклами. А 51% користувачів вважають, що реклама в контенті, який вони дивляться або читають, - необхідна умова для отримання безкоштовного або дешевшого контенту. Однак, з огляду на умови надання контенту, 34% респондентів мають намір більше витрачати на підписку або збільшити кількість підписок протягом наступних п'яти років.
Найкращі українські IT-стартапи
Міністерство цифрової трансформації відібрало 15 технологічних стартапів, які представлятимуть Україну на 10-ій глобальній конференції підприємців та інвесторів Startup Grind Global 2020 у Кремнієвій долині, повідомляє Інтерфакс-Україна. Результати конкурсу свідчать про великий потенціал України як технологічного центру. Стартапи-переможці отримають право на участь у конференції у США, свій виставковий стенд, промо, PR-підтримку від організаторів та відшкодування фінансових витрат на логістику. За право участі у виставці змагалися понад 160 українських стартапів. Серед найкращих: сервіс для покращення якості зображення за допомогою машинного навчання Let`s Enhance; мультиканальна sale-платформа Replay.io; глобальний маркетплейс для технологічного бізнесу Legal Nodes; провідний маркетплейс з бронювання для івентів Poptop та інші.
Інструменти відеомаркетингу
Ярослав Яковенко, CEO та співзасновник міжнародної групи IT компаній WebMate - розробника сервісу моментального поширення і аналітики відеоконтенту WeShare.video, для онлайн-видання Sostav.ua ділиться експертною думкою про процвітання відеоконтенту та ключові інструменти, які будуть популярні в 2020 році. На думку Ярослава, відео - один з ключових інструментів для просування товарів. Кращими цифровими інструментами для реклами експерт називає пряму трансляцію, відеоподкасти, відеонавчання, відеоблоги та інші. Чим вони корисні бізнесу, і як їх застосовувати, читайте докладніше в матеріалі.
Головні гаджети десятиліття
Історія технологій у 2010-х роках - це історія про гаджети, пише ресурс The Verge. Гаджети присутні в житті більшості споживачів і, безсумнівно, впливають на екосистему бізнесу в усьому світі. The Verge склав список з ТОП-100 кращих гаджетів за останні десять років, які формували ринок споживчої електроніки і впливали на сучасну культуру. Лідером рейтингу визначили Apple iPhone 4 (2010), за ним - Amazon Acho (2014), Apple MacBook Air (2013), Samsung Galaxy S6 (2015), Tesla Model S (2012) Apple AirPods (2016) та інші.
Як малому бізнесу захиститися від кіберзагроз?
Австралійський уряд створив керівництво з кібербезпеки для малого бізнесу. Керівництво було розроблено спеціально для власників малих підприємств, щоб ті мали можливість розуміти, як працюють кібертехнології, і могли вживати заходів і підвищувати свою стійкість перед кіберзагрозами, що постійно розвиваються. Поради розраховані, в тому числі, на початківців. Головними кіберзагрозами називають шкідливе ПО, фішинг, програми-вимагателі. Посібник простою мовою пояснює причини виникнення загроз і дає практичні поради, як захиститися малим підприємствам від них.
ПОДИВИТИСЯ
Досвід Олександра Колба і успішного маркетингового агентства Promodo
Олександр Колб - засновник маркетингового агентства Promodo і автор YouTube-проєкту про бізнес «Велика Риба». Олександр в інтерв'ю каналу Точка G // Як заробляють в IT розповідає про просідання ринку послуг в інтернет-маркетингу, падіння маржі та дефіцит кадрів. Також Олександр ділиться досвідом власної компанії, а також своїх обов'язків як CEO. Думка, заснована на практичному досвіді, а також обговорення нагальних проблем бізнесу - за посиланням.
СПРОБУВАТИ
Happyfox - додаток, який буде гарним помічником у просуванні вашого бренду. Він буде корисним для різних служб підтримки. Happyfox працює з інтеграцією в чаті. Він допомагає компаніям виконувати різні бізнес-функції. Наприклад, такі, як підтримка клієнтів, генерація лідів і здійснення продажів. За допомогою сервісу, команди підтримки клієнтів можуть швидко відповідати на запити, які не змушують користувача чекати. Інструмент також надсилає автоматизовані персоналізовані повідомлення клієнтам. У результаті такий додаток допомагає підвищити ефективність і результативність навіть невеликих груп підтримки.
Підбірка контенту