Підбірка контенту
ПОЧИТАТИ
Як компанії повинні реагувати в кризових ситуаціях?
Дослідницька компанія Crisp Thinking опублікувала опитування, яке провели в США і Великобританії серед 2000 споживачів. Опитування показало, що компанії повинні реагувати на кризові ситуації, такі як негідну поведінку працівників або керівників, етичні помилки, проблеми з продуктами / сервісами і тп.
53% споживачів відзначили, що очікують від бренду відповіді на кризову ситуацію за годину (34% очікують реакцію протягом 30 хвилин).
Найбільшою помилкою бренду під час кризи є неприйняття відповідальності (назвали 28%) і невизнання проблеми (20%). 59% відзначили, що очікують від бренду початкового публічного визнання кризи в особі СЕО.
Маркетингова премія Effie
Effie Awards Ukraine 2019 оголосила імена найефективніших кампаній в сфері маркетингових комунікацій України на щорічній Церемонії нагородження переможців Effie Gala.
Премія Effie вручається з 1968 року. Вона відома в усьому світі як золотий стандарт маркетингової ефективності і символ досягнень в індустрії. Effie вручається більш ніж в 50 програмах - в 47 країнах світу і в 6 регіонах. Хто став найкращим серед українських професіоналів справи в цьому році, читайте на офіційному сайті премії.
Чому бізнес може повчитися у мистецтва?
Під час проходження програм MBA студенти в одній з оксфордських бізнес-шкіл диригують хором. Навіщо, запитаєте ви? Виявляється, взаємодія з мистецтвом для бізнесменів може бути дуже корисною. Музичне завдання, організоване Пеграмом Харрісоном, старшим науковим співробітником з підприємництва, дозволило студентам засвоїти деякі важливі уроки лідерства. Наприклад, лідери повинні прислухатися до своїх команд, немов диригенти, які усвідомлюють, що будь-який їхный рух вплине на загальний результат. А то, що хор не збивається навіть при невірних помахах паличкою студентами і продовжує виконувати твір, ілюструє важливість роботи професіоналів в команді. Так, досліди різних видів мистецтва - музики, театру, літератури - стануть у пригоді бізнесу. Детальніше про це читайте в матеріалі The Economist.
ПОДИВИТИСЯ
Меган Янг - професійна Інстаграм-зірка. У документальному серіалі від Bloomberg вона ділиться досвідом, як стати інфлюенсером в соціальних медіа. Меган відкриває секрети, як перетворити свою присутність в соцмережі в професійну діяльність, які навички для цього потрібні і що дає така робота.
СПРОБУВАТИ
Нова функція Gmail
Компанія Google оголосила про те, що тепер до електронної пошти Gmail можна прикріплювати відразу кілька повідомлень і цілі ланцюжки листів в якості вкладень. Для цього необхідно лист або ланцюжок перетягнути в створюване повідомлення або виділити його в меню і вибрати «переслати як додаток». Розробники прислухалися до побажань користувачів, які все частіше висловлювалися про те, що переадресація повідомлень - не найзручніший спосіб комунікації. Детальніше про нововведення читайте на офіційному сайті.
Перевірка онлайн трафіку
Перевірка онлайн трафіку необхідна для аналізу дій ваших користувачів на сайті. Існують перевірені програми, які спрямовані на відстеження трафіку. Вони допомагають вам збирати потрібну аналітику. Розповідаємо про 5 таких додатків:
1. SimilarWeb
SimilarWeb покаже вам, яка країна є основним джерелом трафіку. Ви побачите, яке він займає місце в своїй конкретній категорії. Також додаток покаже вам кількість відвідувачів і скільки сторінок в середньому переглядає кожен користувач. Крім того, SimilarWeb відстежує трафік з соціальних мереж. Перевагою є те, що додаток безкоштовний.
2. SEMrush
SEMrush має схожий на SimilarWeb набір функцій, однак спрямований на роботу з великими сайтами. Ви також можете переглядати трафік за джерелами, 5 кращих країн і частку трафіку з комп'ютерів і мобільних пристроїв для кожного субдомена.
3. Quantcast
Працює більш точно, ніж попередні два додатки, проте аналізує дані тих сайтів, які приєдналися до його системі. Головна перевага Quantcast - аналіз демографікі, який дозволяє окреслити портрет середнього відвідувача: стать, вік, рівень доходу, етнічну приналежність і тп. Quantcast навіть показує інтереси відвідувачів, рід занять, переваги покупок і політичні погляди.
4. Alexa
Alexa визначає найпопулярніші джерела трафіку і реферальні сайти, які використовуються користувачами. Корисною є функція Audience Overlap (Перекриття аудиторії), яка відображає список сайтів, відвіданих одними і тими людьми. Також Alexa надає вам ключові слова, які допомагають користувачам знайти сайт, географію аудиторії і багато іншого. Важливою функцією є Alexa Rank - оцінка популярності сайту заснованого на кількості відвідувачів і переглядів сторінок за останні 90 днів.
Є ряд функцій, які вимагають підписки. Наприклад, якщо ви хочете побачити розбивку по соціальним платформам, вам необхідно придбати підписку.
5. SiteWorthTraffic
Цей інструмент дає вам те, чого немає у інших, - оцінку того, скільки сайт заробляє на рекламі. Ви можете переглядати щоденні, щомісячні та річні доходи.
Підбірка контенту