Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Добірка контенту за тиждень

Підбірка контенту

Кожен бізнесмен любить пятницю. І не тільки тому, що робочий тиждень позаду, а на горизонті вимальовуються довгоочікувані вихідні. А тому, що кінець тижня супроводжується щотижневою добіркою корисного контенту від «Будуй своє»!

Почитати:

Американський бізнес журнал FastCompany опублікував статтю про те, як припинити згорати на роботі через ненормоване навантаження. Молоді CEO постійно стикаються з моральним та фізичним виснаженням.

Навантаження відбувається, тому що власникам компаній легше роботу перекласти, ніж правильно розподілити ресурси й навчити цьому співробітників. А ще клієнти можуть постійно звертатися з проханнями, що впливає на час та якість роботи.

Гвен Моран, автор статті, ділиться порадами:

Окресліть коло обов'язків

Визначте цілі контракту й результати. Якщо клієнт телефонує кожні дві години й ставить задачі, які виходять за межі раніше описаної роботи, можете сміливо виставляти додатковий бюджет або відмовитися виконувати роботу.

Навчіться казати «НІ!»

Повторюйте як мантру: «Я стаю неефективним, коли кажу «ТАК» усьому». Якщо ви погоджуєтесь на кожну роботу підряд, ви пригнічуєте себе й втрачаєте ключові навички. Це тягне за собою нервові зриви та безсонні ночі, а значить  – нераціональне використання часу та навичок.

Реорганізуйте ресурси

Подумайте. Можливо, клієнт занадто багато просить. Або, навпаки, ви витрачаєте велику кількість годин та днів на постійне вдосконалення проекту.

В обох випадках з’являється брак часу та ресурсів. А це проблема, яку варто виправити. Ефективний спосіб вибудувати процеси  – наполягти на своєму.

Попросіть клієнта передивитися ціну контракту, та чітко позначте результати. Якщо клієнт продовжує поглинати енергію, сміливо відрізайте погані яблука, щоб звільнити місце для свіжих.

Не привязуйтесь емоційно до клієнта

У ділових відносинах є правило — не дозволяйте людям ходити по вам. Будьте кращим спеціалістом у своїй царині, робіть якісно свою роботу й поважайте свій час.

Наступна стаття присвячена 10-ти порадам, які допоможуть вчитися, та рости як власник бізнесу. Матеріал опублікований на сайті для підприємців SmallBusinessTrends.

Читайте думки цільової авдиторії

Маркетинговий спеціаліст Бен Малголланд описав ублозі, як дослідити цільову авдиторію та зрозуміти, що її мотивує.

Давайте новий трафік на сайт зі старим контентом

Перепризначайте старий контент, аби залучити ще більше клієнтів на сайт компанії. Про переваги такої стратегії пише у статті американський тренер по маркетингу Джона Ятша.

Вмикайте навігацію по бізнес хвилям

Як це зробити, розповідає медіа спеціаліст Рейчел Стрелла у своїй статті.

Впроваджуйте передові стратегії SEO

У цьому блозі інтернет маркетолог Ніл Патель детально описує деякі SEO стратегії, які він планує використати у 2020 році.

Остерігайтеся шахрайства у маркетингу

Як захистити бізнес від шахраїв, читайте у статті американського медіа експерта Христини Зіль.

Створюйте правильну контентну стратегію для корпоративного блогу

Варто впевнитися у тому, що тип контенту, який ви поширюєте, буде корисним для читача та ефективним для бізнесу. Контент спеціаліст Мосс Клемент розповідає про деякі кроки, що допоможуть створити таку стратегію, у статті «Надихати, щоб створювати».

Слідкуйте за текучкою співробітників

У статті Ма-Кеба Фрай, експерт по соціальним медіа, пояснює, як вирішити проблемутекучки кадрів, щоб не постраждав бізнес.

Подивитися:

Повернемося в Україну. Безліч українських стартапів ще при створенні націлюються на міжнародні ринки. Окрім грамотного бізнес-плану й значного фінансування, малому та середньому бізнесу необхідні сприятливі умови ведення бізнесу всередині країни.

Що думають експерти з Центру Економічної стратегії, дивимося тут.

Цікавий факт з відео – в Україні на 1000 осіб практично у 2 рази більше підприємців, ніж у Німеччині.

Спробувати:

Ну і насамкінець поділимося матеріалом про стрімко зростаючу соціальну мережу TikTok, і як її використати для бізнесу.

· Згадайте головні принципи Instagram. Робота з гештегами в TikTok ідентична.

· Завантажте собі «business account», що відкриє розширений доступ до аналітики.

· Перед тим, як рекламувати бізнес, дайте відповіді на низку запитань:

  1. Яку мету ви збираєтеся досягти?
  2. Хто є цільовою авдиторією?
  3. Яким чином включити TikTok у маркетинговий план?
  4. Який продукт чи послугу ви просуваєте?
  5. Як люди знаходитимуть вам у соціальній мережі?

Бажаєте стати підприємцем? «Будуй своє» розкаже, як це зробити. Реєструйтесь на нашому сайті й отримуйте актуальний та корисний контент для малого та середнього бізнесу кожен день.

Підбірка контенту

АТ "Ощадбанк"