Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Добірка контенту за тиждень

Підбірка контенту

Вже за традицією, щотижня ми пропонуємо вашій увазі найцікавіші новини, які можна почитати, подивитися або спробувати із користю для вас і вашого бізнесу у вільний час.

ПОЧИТАТИ
Як впровадити зміни в компанії й подружитися з командою: поради коучів

У Києві пройшла щорічна конференція Agile Rock. Спікери розповіли про те, як ефективно управляти командою і знаходити до неї підхід. Журналісти Економічної Правди записали поради, які будуть корисні будь-якому працівнику компанії або її власнику.

10 способів встановити контакт з командою від agile-коуча, гештальт-терапевта Олександри Баптизманської та 10 способів переконати команду і менеджмент від засновника Improvement21, agile-коуча Анхель Медінілла.

«Якщо ви не любите своїх клієнтів та їх проблеми, ви ніколи не зможете зробити відмінний продукт, який їх вирішує. Також тут. Якщо ви любите agile, але не любите людей, для яких його впроваджуєте — очевидно, що це не найкращий початок. Почніть з емпатії. Які у команди страхи? Що вони відчувають? Які у них проблеми? Спробуйте зрозуміти колег так, як намагаєтеся зрозуміти клієнтів», - розповідає Анхель Медінілла
Коучі радять домовлятися з командою, обговорювати результати, навчитися говорити зі співробітниками однією мовою та проявляти емпатію.

Як створити інтернет-спільноту, за яку люди будуть платити?

Міжнародне видання Harvard Business Review розповіло про механізми створення ефективних спільнот, які підтримують ідеї бренду. Це не тільки підкріплює філософію компанії, формує лояльну базу покупців, але і створює додаткові можливості для заробітку, як, наприклад, робить бренд Harley-Davidson.

Автор матеріалів виокремив 6 основних принципів, дотримуючись яких, Ви маєте всі шанси створити активну спільноту.

1. Сформуйте робочу базу користувачів, яка буде дозволяти постійно підтримувати активність у товаристві;

2. Зацікавте читача унікальним контентом, знаннями й форматами, які відкриває перед ним інтернет-спільнота бренду.

3. Представник бренду повинен брати активну участь у спілкуванні на початкових етапах для формування кредиту довіри й залучення аудиторії.

4. Створіть культуру й етику у товаристві, яка б ґрунтувалася на філософії бренду, а також формувала шанобливі відносини всередині спільноти.

5. Сформуйте традицію офлайн зустрічей. Висвітлюйте корпоративні інформаційні приводи і збирайте активних учасників поза онлайн-платформою.

6. Активно збирайте відгуки про користування вашими продуктами або послугами.

Який ти лідер?

Автор Business News Daily проаналізував стилі управління і виділив 9 типів керівника. Стиль вашого управління суттєво впливає на ефективність роботи бізнесу. Більш того, кожен тип лідерства відрізняється сферами бізнесу. Попри те, що кожен стиль індивідуальний, демократичне, трансформаційне і ситуативне лідерство визнані найбільш ефективними в умовах швидкоплинної кон'юнктури ринків.

Нора Ніколлс, керівник компанії Deloitte Tax LLP, зазначає у матеріалі, що розуміння вашого стилю керівництва може допомогти вам ефективніше спілкуватися зі своєю командою.

"Важливо, щоб ви підтримували прозорість щодо того, на чому ви зосереджуєтесь як лідер. Це допомагаєте створити узгодження навколо свого бачення та цілей", - сказала вона. "Важливо створити культуру, де люди розуміють користь, яку вони колективно приносять команді".

ПОДИВИТИСЬ

У новому інтерв’ю на каналі Євгена Черняка Big Money про особливості ведення ресторанного бізнесу в Україні розповідає найуспішніший ресторатор країни – Дмитро Борисов. Про головні тренди в закладах громадського харчування, про підхід в управлінні та повернення інвестиції за 57 днів дивіться на каналі.

СПРОБУВАТИ

LinkedIn Pulse є безкоштовним додатком для створення новин, що стосуються вашої галузі та інтересів. Він збирає важливі новини та професійний контент для того, щоб представити його у простому форматі. LinkedIn Pulse також дозволяє долучитися до обговорення коментарями, або підтримати ідею лайком.

Тренд на безконтактні платежі набирає обертів на ринку фінансових послуг, відкриваючі нові можливості у покращенні клієнтського досвіду. Наприклад, стартували продажі «розумних» кілець із NFC-чіпом для безконтактної оплати від «Ощадбанк» та Visa. Кільця представлені у двох кольорах: чорному та білому, й виготовлені цілком з кераміки Замовити його може кожен охочий, заповнивши заяву за посиланням.

Підбірка контенту

АТ "Ощадбанк"