Підбірка контенту
ПОЧИТАТИ
Втрачаєш мотивацію та поневіряєшся у власних силах чи перспективах для свого бізнес-проекту? Зупинись на декілька хвилин та ознайомся з історіями 5 відомих компаній, які успішно подолали кризу.
У FedEx були впевнені, що правильна рекламна кампанія здатна врятувати бізнес. Зусилля виправдали себе — у 1980 році прибуток компанії досягнув $38,7 млн.
General Motors у кризу вирішили, що необхідно виходити на нові ринки або навіть створювати їх. А коли економіка в країні стабілізувалася, Вільям Дюрант зміг скупити інших виробників машин — Oldsmobile, Cadillac і Pontiac, і вкладати кошти в нові розробки.
У Groupon вважали, що криза — час для запуску нового бізнесу. І дуже швидко компанія завоювала ринки 35 країн та отримала прибуток у розмірі $500 млн.
Керівництво Netflix дійшло висновку, щоб бути корисним для клієнтів, потрібно змінювати бізнес-модель. З 2006 по 2011 роки кількість підписників збільшилася на 290% з 6,3 млн до 24,6 млн, а бренд Netflix тепер знають в усьому світі.
У Procter and Gamble відмовилися під час кризи економити на рекламі і популярність мильних опер призвела до суттєвого зростання продажів.
Детальніше про те, що робили ці компанії у найскрутніші для економіки часи, читай у статті.
ПОДИВИТИСЬ
Social Media Examiner відзняв свіжий випуск Social Media Marketing Talk Show — шоу найсвіжіших новин для маркетологів, які хочуть залишитися на передовій у роботі з соціальними медіа. У цьому тижневому ток-шоу мова про оновлення програми Facebook Creator Studio, а також нові функції Twitter та Instagram.
Відтак додаток Facebook Creator Studio починає розкручувати можливість для користувачів керувати своїм вмістом «on the go». За допомогою цього оновлення користувачі можуть публікувати та планувати нові пости у Facebook у тому ж додатку Creator Studio, де вони редагують контент, відповідають на повідомлення та коментарі та вносять зміни. Це оновлення доступне як для iOS, так і для Android. Також з’явилася інформація, що Facebook тестує можливість створення сторіз у десктопній версії соціальної мережі.
У Twitter додалися дві нові функції: можливість додавання до чотирьох зображень, знятих фотоапаратом, в індивідуальний твіт, та можливість відповідати та ретвітувати за допомогою фотографій чи відеозаписів.
А Instagram з наступного місяця починає з невеликою творчою групою блогерів та підприємців тестувати оновлення можливостей давати посилання під час прямих ефірів, реклами у IGTV та швидкий доступ до покупок.
Дивитись весь випуск Social Media Marketing Talk Show або прослухай підкаст цього випуску шоу за посиланнями на iTunes/Apple Podcast, Android, Google Play, Stitcher, та RSS.
СПРОБУВАТИ
Незважаючи на те, що сучасні маркетологи все більше віддають перевагу цифровим ЗМІ, традиційні методи реклами все ще застосовуються сьогодні і дають чудові результати. Газети, телебачення та радіостанції можуть запропонувати багато ефективних варіантів просування для підприємств, що прагнуть вийти на місцевий ринок, вважають у Small Business Trends. Саме тому вони запропонували The Young Entrepreneur Council відповісти на питання: «Що та чому важливо пам’ятати керівникам підприємств, плануючи рекламну кампанію на радіо, телебаченні чи у друкованих ЗМІ спеціально для вашого місцевого ринку?». Відповіді читайте у вигляді 15 порад щодо створення успішної традиційної рекламної кампанії.
Підбірка контенту