Хіт iTunes: пісня без звуку та слів від Саміра Мезрахі
Під час підключення смартфона до автомобільних стереосистем автоматично вмикається перша композиція з алфавіту медіабібліотеки користувача. Для деяких слухачів музичної платформи iTunes це стало проблемою. Самір Мезрахі, користувач майданчика iTunes, знайшов вихід, запропонувавши «тиху» альтернативу першої пісні. Він «записав» десятихвилинну доріжку, яку наповнює тиша.
Тепер Самір Мезрахі пропонує всім завантажити собі на iTunes його пісню під назвою: «A a a a a Very Good Song – Single», яка синхронізується з іншими записами й автоматично стане першою. За цей час слухачі зможуть знайти потрібні композиції.
Про свій винахід Самір повідомив через Twitter, написавши: «Хей, я випустив порожню пісню, яка не буде вам надокучати під час підключення до стереосистеми». Твіт Саміра отримав 5015 ретвітів і 15 278 міток «Подобається», а сама пісня без звуку вже опинилася на 30-му місці в хіт-параді найпопулярніших пісень iTunes.
Крім того, Самір зміг заробити на цьому простому винаході. Користувачі Apple Music можуть послухати її безкоштовно, для інших коштуватиме $0,99.
Самір Мезрахі нині популярніший, ніж Селена Гомес і десятки інших виконавців, які розташовані на нижчих сходинках чату. Деякі критики вважають Мезрахі генієм, оскільки за своєю концептуальністю «тиха» композиція не поступається чорному квадрату Казимира Малевича.
Папір з каменю від TBM Co.
Японський бізнесмен Нобуйоші Ямасакі у червні 2016 року заснував компанію TBM Co., яка виробляє сухий безцелюлозний папір з каменю. Він побудував своє виробництво паперу з вапняку – гірської породи, яка вважається майже невичерпною.
За словами бізнесмена, таким чином його компанія пропонує альтернативу, яка допоможе зберегти ліс та воду на планеті. TBM Co. отримує більшу частину свого доходу від виробництва візиток, головною особливістю яких є вологостійкість і міцність, яку можна порівняти з ефектом ламінування.
У своєму інтерв'ю для Bloomberg Technology Нобуйоші Ямасакі розповів, що у 15 років покинув школу, працював теслею, а свій перший бізнес почав, запустивши компанію із продажу старих автомобілів. На створення такого старпата підприємця надихнули старовинні будівлі Європи, яким понад 200 років. «Я захотів закінчити свою підприємницьку кар'єру, залишивши після себе компанію, яка проіснує ще сотні років», - розповів Нобуйоші Ямасакі. Він вважає свій бізнес справою, яка з часом принесе користь.
Метод керування фотосинтезом від вчених Університету Іллінойса
Вчені з Іллінойського університету розробляють метод, який дозволить уникнути голоду в 2050 році та нагодувати увесь світ.Гроші з фонду Білла Гейтса вони використали для експериментів на ґрунті та рослинах, змінивши фотосинтез у тканинах, їм вдалося отримати більше врожаю, використовуючи при цьому менше води і добрив. За словами вчених, їхня технологія допоможе уникнути або мінімізувати явище голоду на землі.
Головна мета проекту – підвищення урожайності харчових культур, таких як маніоки та гороху, які є джерелом білка для бідних країн. Торік ученим вдалося покращити зростання тютюну на 20%. Тепер команда RIPE вивчає, як застосувати технологію генно-інженерних процесів для «корисних» культур.
Дослідники модифікували насіння тютюну так, щоб вирощені з них рослини краще переробляли сонячне світло і вуглекислий газ. Якщо цю властивість застосувати до інших сільськогосподарських культур, це дозволить отримувати більше врожаю, використовуючи менше води і добрив.
Нетипові хатні тваринки
Алекс Ендон закінчив факультет морської біології в Університеті Дьюка. Тепер він живе у Сан-Франциско і розвиває стартап Jellyfish Art, продаючи медуз як домашніх улюбленців. Для старту компанії Ендон інвестував $50 тис., і згодом вона почала збільшувати доходи удвічі щокварталу. Вартість медузи – $39. На сайті можна купити акваріум, їжу для медуз та інші необхідні пристосування для догляду за ними.
Подушки для релаксації
Домогосподарка Кім Левінь вигадала цікаву подушку для релаксації. Потрібно лише зашити зерна у тканину і розігріти у мікрохвильовці. Спочатку вона хотіла ощасливити нею тільки своїх дітей і родичів. Але коли друзі і знайомі просили ще подушок, бо діти не могли без них заснути, вона зрозуміла весь потенціал свого задуму. Кім почала ходити до ритейлерів і шукати партнерів. І їй пощастило: мережа великих магазинів погодилася продавати Wuvit. Тепер у неї багатомільйонний бізнес. Кім веде постійний блог і написала книгу про те, як мами перетворюються на мільйонерів.