Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Поєднання якості та зручності

Євгенія Козловська

Супербізнес

Найкращі ідеї для підприємництва народжуються тоді, коли  надто переймаєшся недоліками наявних пропозицій. Саме так у команди FuseFoods виник задум виготовляти м’ясо тривалого зберігання у зручній упаковці. Засновники компанії – група ветеранів АТО – як ніхто інший розуміли цінність якісного продукту. І після двох років підготовки на ярмарку Kyiv Mini Maker Faire 2017 у травні вони презентували  тушонку I’MREADY.

 

Інновації у підході

Одна з головних переваг продукту –  м’яка упаковка. Це особливо актуально для екстремальних умов, коли харчі доводиться носити із собою. Така упаковка у сім разів легша за металеву банку. Вона не деформується під час логістики і легко відкривається. Антон Колумбет, керівник відділу продажів I’MREADY, розповідає, що упаковку перевірили на міцність: вона витримує пряму вагу до 150 кг і не псується за температури від -50 С до +140 С. Крім того, вражає технологія виробництва продукту: м’ясо складає до 97% від загального об’єму та не містить жодних згущувачів, підсилювачів смаку, стабілізаторів і регуляторів кислотності.

 

Як створювався продукт

Ідея втілювалася у життя два роки. За цей час змінилася команда проекту. Улітку 2014 року вона складалася з бійців АТО, що служили в одному підрозділі. Натепер деякі залишили проект, але до нього долучилися інші ветерани АТО. Засновникам необхідно було врахувати декілька ключових елементів. По-перше, це м’ясо. «Ми робили ставку на якість, а не на просування бренда, тому довго шукали надійних українських виробників», – розповідає Антон. По-друге, розробка м’якої упаковки, яка є новаторською для України, потребувала значних зусиль. Першу партію пакунків замовляли в Євросоюзі, наступні планують виготовляти уже в Україні. І по-третє, необхідно було налагодити процес виробництва так, щоб він відповідав високим стандартам якості, та зібрати всі необхідні сертифікати. Все це потрібно було об’єднати в одну циклічну систему, налагодити логістику і знайти інвестиції. На це і пішло два роки. 

Назву компанії вигадували разом, намагаючись пояснити головні ідеї бренда. По суті, наголошує Антон, це формула: F – сила, U – внутрішня енергія, S – площа, E – енергія. 

Оформлення компанії

Підприємець каже, що сьогодні процес оформлення документів спростився. На його думку, у нас непомітно відбулася справжня революція: є чіткі адміністративні процедури, які потрібно пройти, щоб отримати необхідні документи, проте жодних бюрократичних перепон у компанії не було. Так, це вимагає часу, але все відбувається у рамках закону. Також за потреби налагодити роботу з закордонними замовниками є можливість звернутися до Торговельно-промислової палати та отримати всю необхідну інформацію. Команда проекту випробувала це на практиці і не розчарувалася.

 

Стратегія просування товару

Рекламна стратегія побудована виключно на використанні соціальних мереж. Її формують самостійно, зважаючи на ситуацію на ринку. Головні канали збуту – магазини спортивного, мисливського та військового спорядження, мережі АЗС, інтернет-платформи (наприклад, Rozetka). Також FuseFoods веде перемови з декількома національними мережами супермаркетів і шукає партнерів, що зацікавлені в реалізації продукту на своїх торговельних площах. Антон каже, що компанія налаштована дуже оптимістично, тому збирається вийти на рівень супермаркетів по всій країні та запустити виробництво кількох додаткових сортів м’яса, а також м’ясо-рослинних сумішей. Є плани щодо просування продукції на зовнішньому ринку.

 

Соціальний складник проекту

Команда FuseFoods (що складається з ветеранів АТО, які не з чуток знають про труднощі на фронті та недоліки соцзабезпечення) вирішила, що 10% прибутку виділятиме на підтримку соціальних проектів ветеранської спільноти. Оскільки лише на волонтерських засадах не можна продовжувати підтримувати армію, бізнес має бути соціально відповідальним — таким є переконання команди FuseFoods. 
 

Супербізнес

АТ "Ощадбанк"