Супербізнес
Студія манікюру koko nail room відчинила свої двері для гостей у грудні 2014 року, коли вирувала економічна криза. Але вона не налякала співзасновниць Ноа Кременчуцьку та Зіну Штеренталь, і партнерки, впевнені в успіху, почали розвивати бізнес.
Якісно, швидко, доступно
koko nail room – перша б’юті-студія у Києві, що від самого початку працює у форматі «швидко та якісно». Ідея відкрити салон прийшла до Ноа, коли вона зрозуміла, що їй бракує місця, де можна було б отримати всі б’юті-послуги швидко та на високому рівні.
Жінки, які працюють у високому темпі і при цьому хочуть виглядати бездоганно, однаково високо цінують час і якість, окрім того, хочуть почуватися у салоні комфортно. На той час манікюр та педикюр були задорогими. Ноа переконана, що якісні б’юті-послуги мають бути доступні кожній українці, щоб не змушувати жінок обирати між якістю і ціною.
Індустрія краси – не нова галузь для Ноа, вона багато років працювала у фешн-ритейлі, займалася дистрибуцією світових брендів, зокрема, привезла до України відомий шведський бренд Happy Socks, а також бренд UGG Australia TOMS. Свого часу Ноа відкривала і керувала магазином Oscar de la Renta, тож мала досвід відкриття подібних просторів і уявляла, з чим матиме справу як власниця б’юті-студії. Тож разом із партнеркою вона вирішила реалізувати ідею, розділивши всі витрати навпіл.
Поки дизайнерка працювала над розробкою візуального оформлення майбутнього бренда, Ноа визначилася із назвою – обрала грайливе і стильне koko. Партнерки обрали приміщення на Подолі, де життя вирує щодня, розраховуючи на великий потік клієнтів. Згодом так і сталося.
У грудні 2014 року, коли закінчувалися ремонтні роботи та приготування до відкриття, стрибки курсу долара внесли свої корективи у плани засновниць. Ноа згадує, що складно було закупати матеріали, тому що ціни змінювалися мало не щодня. Їй радили відмовитися від цього бізнесу, мовляв, не на часі, але вона не сумнівалася в успіху.
Просуванням бренда опікувалася Ноа: вела сторінку у Facebook, залучала знайомих opinion-leaders, розповідала про свій проект у ЗМІ.
Краса для кожного
Усі зусилля не були марними. Натепер мережа koko nail room нараховує три студії, де працюють кваліфіковані майстри манікюру та візажисти. Засновниця розповідає, що сьогодні проблема підбору персоналу стоїть так само гостро, як і в перші місяці роботи. Тому співпрацюють із HR-фахівцями, постійно проводять навчання співробітників та внутрішню атестацію. Ноа наголошує, що кваліфіковані майстри з відповідними навичками комунікації з клієнтами – це найголовніше для бізнесу, що надає послуги у сфері краси.
Розширення персоналу відбувається зі збільшенням кількості клієнток. Постійно користуються послугами koko nail room відомі киянки – Василіса Фролова, Кароліна Ашіон, Ольга Сушко та багато тих жінок, які одного разу проходили повз студію і відтоді уподобали її. Кожна клієнтка – це неймовірна цінність для студії, наголошує Ноа.
Зростання кількості клієнтів відбувається як завдяки професійності майстрів, так і завдяки доступним цінам на послуги, як і планувала засновниця спочатку. Класичний манікюр коштує 120 грн, а педикюр 250 грн, тоді як середня ціна у студіях аналогічного рівня у Києві складає 270 грн і 370 грн відповідно. Нещодавно у koko nail room почали нарощувати вії за новою технологією кератинового наповнення. Засновниці стежать за трендами, тому всі нові напрями з’являються у відповідь на попит.
Бренд також розвивається глобально. Тепер, коли просуванням опікується окремий співробітник, комунікацію у соцмережах веде SMM-спеціаліст, Ноа має час для розвитку бізнесу. Розповідає, що останнім часом існує великий запит на відкриття подібних студій, тому веде перемови щодо відкриття нових koko nail room за франшизою. Засновниці приділяють увагу соціальним проектам, які студія планує запускати найближчим часом. Вони транслюватимуть основний меседж koko nail room – право на красу має кожен. Ноа підкреслює, що їхня студія – це простір, де будуть раді кожній жінці – із будь-якими статками, переконаннями, кольором шкіри тощо. Стан здоров’я людей з обмеженими можливостями або хворих на ВІЛ не має бути перепоною, щоб доглядати за собою. Зазвичай вони відчувають упереджене ставлення суспільства, тому їм важливо знати, що існують місця, де їх пригостять кавою та зроблять б’юті-процедури нарівні із усіма іншими клієнтами. У студії встановлене найпотужніше обладнання, автоклави і сухожарові шафи, які забезпечують абсолютну стерильність інструментів для кожного клієнта.
Ноа називає такий підхід соціальною душею бренда. Вона пишається тим, що у її салоні кожний клієнт отримує якісні б’юті-послуги та відчуває себе комфортно.
Супербізнес