Підбірка контенту
В успішних підприємців та професіоналів завжди є чого повчитися. Пропонуємо добірку корисних ідей про різні аспекти підприємництва, що звучали на київській Elevate Conference. Дізнайтеся, як ставиться до інновацій Андрій Федорів, скільки компанія Looksery витрачала щомісяця на блогерів та що радить Ніна Левчук тим, хто хоче працювати на закордонних ринках.
Андрій Федорів, засновник агенції Fedoriv
(Фото з Facebook SLOVA Tech PR)
1. Інновації – це дуже важливо, проте усі хочуть змінювати світ, а не себе. Але так світ не змінити.
2. Якщо ви уже чогось досягли, м’язова пам’ять заважатиме вам впроваджувати щось нове, бо ви пам’ятатимете, що раніше ви робили інакше і ваші дії давали гарний результат. Але якщо ви стартап, вам буде набагато простіше: вам нема чого втрачати.
3. Я не вірю у компанії, що змінюються самі собою: у них має бути сильний лідер.
4. Клієнти готові платити за якість, а не за гарну рекламу.
5. Ідеальних бізнесів не існує, усюди є проблеми. Але чи буде ваш бізнес успішним, залежить від того, наскільки швидко ви їх вирішуєте.
6. Якщо ви досягли успіху у певній галузі, нове завжди важко починати, бо там ви новачок. Але через це варто пройти, щоб залишатися успішним. Спробуйте і не бійтеся помилок!
7. Перед польотом у космос чистіть зуби, тобто вивчайте свій бізнес, цікавтеся його специфікою: так ви зможете знайти круту ідею для бренда.
Юлія Краснієнко, директор з маркетингу і розвитку компанії Looksery
(Фото з Facebook SLOVA Tech PR)
8. Як просувати свій продукт? Розповідати про себе. Ми ходили на усілякі конференції, залучали лідерів думок. За місяць ми витратили 30 тис. доларів на блогерів, наприклад, заплатили 500 доларів дівчині Джастіна Бібера за пост.
9. Вам потрібен піар у мас-медіа: це допоможе знайти інвесторів.
10. Важливо слухати своїх прихильників. Нас попросили зробити далматинця, ми зробили, і він став дуже популярним.
11. Якщо ви робите щось круте, у вас з’являться послідовники. І у вас є приблизно півроку, щоб закріпитися у ніші та створити собі репутацію найкращих.
12. Якщо ви хочете презентувати себе, завжди носіть із собою відеозапис про вашу роботу: люди мають розуміти, про що ви говорите, а візуальні матеріали найкраще запам’ятовуються.
Ніна Левчук, керівник Google Marketing Solutions у країнах Центральної та Східної Європи
(Фото з Facebook SLOVA Tech PR)
13. У нас дуже багато талановитих підприємців, однак зазвичай вони не уявляють, як вийти на зовнішній ринок. Ми пропонуємо інструменти, що спрощують цей процес, щоб зробити його більш прогнозованим.
14. Я часто бачу, як компанії витратили великий бюджет на рекламу, але не надто добре проаналізували покупця. У мене був клієнт, що займався дитячими товарами. Він розміщував свою рекламу на каналах із мультиками. Результату майже не було. Чому? Якщо у вас є дитина, ви знаєте: мами рідко дивляться мультики разом із дітьми. Тож ми проаналізували, чим цікавляться молоді мами. Це різні курси, що допомагають повернути фізичну форму, лайфхаки, як заспокоїти дитину, тощо. І коли змінили стратегію, результат покращився.
15. Якщо ви збираєтеся виходити на міжнародний ринок, зверніть увагу на ці інструменти:
А. Global Market Finder
За допомогою цього інструмента ви можете аналізувати, на які ринки ви зможете вийти за межами нашої країни. Іншими словами, це інструмент для пошуку можливостей на іноземних ринках. Сервіс показує кількість зроблених запитів у різних країнах, у ньому можна використовувати фільтри для результатів. Для початку роботи вам треба ввести свій сайт чи слова, що описують ваш бізнес. Потім обрати регіон та аналізувати дані.
Б. Планувальник ключових слів
Якщо вам треба визначитися з ключовими словами, використовуйте цей інструмент. Він дає можливість побачити варіанти ключових слів і груп оголошень, завантажити статистичні дані за попередні періоди, спрогнозувати ефективність списку ключових слів тощо.
В. Аналіз споживача
Цей сервіс дає змогу зрозуміти вашого потенційного клієнта: тут зібрані дослідження про кожну країну. Наприклад, ви знаходите інформацію, що в тій країні, яка вас цікавить, люди більше купують подарунків не для себе, а для рідних. Тепер ви зможете правильно побудувати рекламну кампанію, акцентувавши на тому, що ваш товар – це найкращий подарунок для ваших рідних та коханих. Якщо ви знаєте мотиви покупців, вам простіше продавати.
Пам’ятайте, що саме інновації допомагають бізнесу залишатись актуальним упродовж багатьох років. Не бійтеся їх та впроваджуйте у життя!
А попередній детальний аналіз вашої потенційної аудиторії допоможе вам успішно вийти не лише на український, а й на іноземні ринки.
Підбірка контенту