звісно, зрозумілий
інтернет-еквайринг

збільшуйте продажі - приймайте
оплати онлайн.

Переваги для вас:

збільшення середнього чеку
покупки вашими клієнтами

продаж товарів у вихідні
та навіть вночі

безпечні платежі з використанням
3D Secure технології

cвоєчасне зарахування
грошових коштів

підтримка 24/7

безпека згідно вимог міжнародного
стандарту PCI DSS

Переваги для ваших клієнтів:

простий і зрозумілий віджет оплати
на мобільних та десктопах

Можливість оплати через Google Pay,
Apple Pay, Masterpass

покупки не виходячи
з дому 24/7

проста безпечна
оплата у 2 кліки

Особистий кабінет для вас

  • 1

    Управління вашими платежами

  • 2

    Доступ до аналітики та звітів

  • 3

    Налаштування кабінету під себе
    та платіжних методів

Акція!

Гарантовано отримайте подарунок за підключення

  • RedBox від Нова Пошта (20 коробок розмір L)

  • Сертифікат номіналом 2000 грн на бухгалтерські послуги 1С: Підприємство, M.E.Doc, та інші від компанії УКРЗВІТ.

  • Сертифікат номіналом 2000 грн на сервіси з онлайн звітності та документообігу Арт-Звіт, Арт-офіс, MasterKey

Як підключити?

Подайте заявку

Укладаємо з вами
договір

Наші спеціалісти допоможуть
Вам провести технічну інтеграцію

Тариф 2,3%
при оплаті платіжними картками Visa, Masterсard і Простір

Варіанти підключення

Отримати консультацію

Питання та відповіді

Кабінет торговця – це особливий розділ сайту, який дозволяє організації отримати доступ до отримання керування та статистичної інформації, що містить дані про оплати, здійснені на сайті чи мобільному застосунку торговця.

  • Вигідні тарифні умови обслуговування;
  • Надійність та висока якість сервісу;
  • Зручні способи оплати для держателів карт, що дає високу конверсію для Вашого сайту;
  • Зручна та багатофункціональна технічна інтеграція з API та з популярними CMS;
  • Своєчасність виплати коштів.

  • Вам необхідно бути зареєстрованим як фізична особа-підприємець або мати реєстрацію юридичної особи в Україні;
  • Провести технічну інтеграцію.

Стандартні фінансові умови - 2,5% з кожної транзакції. Залежно від обороту можна узгодити індивідуальний тариф.

Відповідно до вимог міжнародних платіжних систем Visa / MasterCard комісія стягується з Торговця, як одержувача коштів.

Ні. Додаткова плата за підключення, супровід або абонплата відсутні.

Приймати платежі можливо тільки за умови підписаного договору.

  • Копії паспорта та ІПН;
  • Виписка з ЄДР;
  • Анкета-опитувальник.

  • Довідка про відкриття рахунку;
  • Копії паспорта та ІПН всіх посадових осіб, які мають право підпису (керівник або уповноважена особа);
  • Виписка з ЄДР;
  • Статут (копія);
  • Наказ, протокол загальних зборів учасників про призначення, обрання посадових осіб, які мають право підпису документів, які ведуть за собою правові наслідки фінансових документів: директор або голова правління;
  • Фінансова звітність станом на останній звітний період;
  • Анкета-опитувальник.

Ви можете подати заявку та розмістити свої документи на електрону адресу: ecommerce.business@oschadbank.ua. Документи потраплять до співробітників АТ «Ощадбанку».

Перевірка документів після отримання може займати до 3 робочих днів.

Ви можете провести інтеграцію за допомогою АРІ або завантажити доступний CMS-модуль для організації прийому платежів на сайті. Якщо ви маєте мобільний застосунок, то можлива інтеграція за допомогою SDK для нативних платформ Android і iOS. Уся додаткова інформація надається у режимі консультації.

В API-протоколі описані всі методи, параметри та приклади запитів / відповідей. В файлах установки CMS-модулів є інструкція щодо інтеграції. Використовуючи цю інформацію Ваші технічні фахівці зможуть швидко провести інтеграцію або установку системи прийому платежів на Ваш сайт.

Так. Ви можете звертатися з усіх питань до співробітника банку, а по питанням технічного характеру за адресою oschad@portmone.me.

Так, у Вас є можливість перевірити, як працює особистий кабінет і провести тестові платежі в наданому Вам тестовому доступі.

З цим питанням ви можете звернутись до свого менеджера в Банку та/або написати на електронні адреси ecommerce.business@oschadbank.ua та oschad@portmone.me.

В особистому кабінеті або за допомогою АРІ ви можете налаштувати дизайн платіжної сторінки. Доступно чотири варіанти дизайну платіжної сторінки.

Кошти зараховуються на Ваш розрахунковий рахунок на наступний робочий день.

Ви можете отримувати повідомлення про оплату на електронну адресу або xml-нотифікацію про успішну оплату на Ваш сервер. Крім цього, платежі завжди можна буде перевірити в особистому кабінеті торговця.

  • 1 веб-сайт = 1 доменне ім'я (усі власні URL-адреси веб-сайту продавця: особиста область, URL-адресу повернення і т. Д.);
  • Наявність шифрування SSL. Це забезпечує безпеку персональних даних, які клієнти вводять на веб-сторінці;
  • Веб-сайт не повинен розташовуватися на безкоштовних серверах, що надають послуги хостингу;
  • Перед оплатою на сторінці оплати (або при перевірці кошика покупок, якщо є) клієнт повинен бути проінформований про точну суму платежу, всі додаткові витрати, конвертації валют (якщо є). Перед оплатою клієнту необхідно вручну прийняти (відзначити галочкою) Умови торговця;
    Веб-сайт торговця повинен містити наступну інформацію:
    назву організації, інформацію про неї та товари чи послуги, що нею надаються;
    наявні логотипи платіжних систем (Verified by Visa, MasterCard Secure Code, ПРОСТІР);
    адреса організації;
    забезпечення посилання для підтвердження покупцем замовлення (галочка «Я згоден»);
    умови повернення товару або послуги;
    умови доставки, підтвердження та строку обробки сформованого замовлення;
    інформація, пов’язана з безпекою платежів: SSL, ISO, Verified by Visa, Mastercard SecureCode, PCI DSS, НАБУ Антикібер;
    політика конфіденційності, публічної оферти;
    телефонна підтримка покупців (зворотні контакти: телефон, факс, Skype, тощо);
  • Торговець не може запитувати дані платіжної картки (номер, термін дії, CVV, CVC).

Ми не співпрацюємо з сайтами і юридичними особами, які ведуть незаконну діяльність і продають товари або послуги, заборонені Законом України.
Також є обмеження, що встановлені Платіжними системами:
  • Відео та фото продукції порнографічного змісту, в т. ч., якщо не поширює подібну продукцію, але має реферали, банери і т. д. які ведуть на подібні сайти;
  • Продаж біологічних добавок та лікарських засобів;
  • Все, що пов'язано з криптовалютою;
  • Все, що пов'язано з азартними іграми, лотереї, букмекерські послуги;
  • Продаж тютюнових виробів та електронних сигарет;
  • Продаж контрафактних, фальсифікованих товарів / послуг (в т. ч. реплік, копій);
  • Продаж зброї (вогнепальної, холодної, боєприпасів, військової техніки тощо);
  • Продаж товарів, які є синтетичними стимуляторами та впливають на психологічний стан людини;
  • Продаж інших товарів і послуг, вільна реалізація яких:
    заборонена або обмежена законодавством України;
    здатна зробити негативний вплив на ділову репутацію банку.

Безпека платежів забезпечується:
  • наявністю сертифіката PCI DSS і щорічним проходженням аудиту безпеки PCI DSS;
  • власна багаторівнева система фрод-моніторингу транзакцій;
  • транзакції підтверджуються за допомогою технології 3D Secure;
  • відстеження всіх платежів службою моніторингу.

Так, приймати платежі онлайн без наявності сайту можна за допомогою послуги e-invoicing - виставлення рахунків на e-mail або смс-повідомлень. Можна також генерувати посилання на оплату, навіть мати статичну адресу платіжної сторінки для її надсилання клієнту.

Так, даний функціонал називається «Преавторизація (холдування)». Кошти можуть бути заблоковані на карті до 30 календарних днів (залежить від банку, який видав карту). Підтвердити платіж можна в особистому кабінеті мерчанта або через відправку API-запиту.

Так, наша система приймає платежі в тому числі з карт Visa / MasterCard, виданих іноземними банками. У такому випадку при списанні відбувається конвертація валюти в гривню за курсом банку-емітента картки. Платежі з іноземних карт можливі тільки при успішному проходженні 3D Secure - аутентифікації на стороні банку-емітента, що буде підтверджувати факт оплати власником карти.

Так, повернення можна виконати в особистому кабінеті або через використання API-запитів з технічної документації. Часткова відміна платежу можлива тільки на протязі 24 годин від часу авторизації.

Повернення ініціюється в режимі онлайн. Стандартний термін зарахування коштів на карту - до 10-ти банківських днів. Цей термін залежить від банку-емітента картки.

В особистому кабінеті доступний функціонал «мультидоступу». У цьому розділі можна завести логіни і паролі для співробітників і вибрати права доступу для них.

При оплаті клієнт вводить електронну адресу, на яку автоматично відправляється квитанція після проведення платежу. За допомогою API можна реалізувати отримання посилання на квитанцію в pdf і самостійно відправляти клієнту.

На сайті Ви можете підключити наступні методи оплати:
  • Payment Gateway - стандартна оплата картками Visa, Mastercard та Простір;
  • Регулярні платежі;
  • Преавторизація (холдування) платежів;
  • Платежі з використанням електронних гаманців Apple/Google Pay, Masterpass;
  • E-invocing (виставлення рахунків Вашим клієнтам по e-mail та SMS);