Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ
Інформація для покупців

ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ

1. Потрібно мати картку зі встановленим лімітом розстрочки

2. Обираєте товар в магазині чи на сайті партнера

3. Повідомляєте продавця про бажання прибдати товар у розстрочку або обираєте товар в інтернет-магазині з логотипом кредиту від Ощаду

4. Отримуйте свій товар без переплат. Сплачуйте частинами починаючи з наступного місяця

Мої партнери, де скористатись

Всі продавці
Онлайн
Офлайн

Всі продавці

Повний перелік магазинів партнерів за посиланням

Шукайте лого

Бачите наліпку Ощаду у магазині або лого на сайті? Здійсніть мрію вже зараз - оформіть кредит-розстрочка і отримайте товар миттєво!

Як змінити ліміт на розстрочку в Мобільному Ощаді?

image-43673977

Або зателефонувати до контакт-центру 0 800 210 800 чи звернутись на будь яке відділення

Кредит розстрочка доступний

  • користувачам карток «Моя кредитка» та MORE з встановленим кредитним лімітом
  • в будь-якому магазині, де є термінали Ощадбанку та інтернет-магазинах партнерів
  • одночасно може бути використано не більше 5 покупок частинами
  • на суму від 500 грн і терміном від 3 до 24 міс.
  • з можливістю дострокового погашення без штрафів і комісій

Канали погашення – безкоштовні

  • Ощад 24/7
  • термінали самообслуговування
  • онлайн-перекази з картки на картку на сайті Банку
  • каси Ощадбанку
  • Контакт-центр Ощадбанку

Умови кредиту/Тарифи*

Розмір кредитного ліміту

від 500 грн до 250 000 грн**

без застави, поручителів та довідок про доходи

Процентна ставка за послугою розстрочка

на умовах ТП «Мій комфорт» - 38% річних, на умовах ТП «MORE» - 46,8% річних

Процентна ставка за послугою оплата частинами

0,001% річних

Строк договору

від 3 до 24 місяців

Доступний ліміт

єдиний (з 10.08.2023р з можливістю самостійного перерозподілу клієнтом)

витрати клієнта на кредитного посередника та третіх осіб

відсутні

комісійні винагороди Банку за встановлення та обслуговування кредитної лінії

відсутні

комісійні винагороди за обслуговування поточного рахунку з використанням платіжної картки визначаються Тарифами

 

Умови кредиту

Оплата частинами
Розстрочка

Які в нас умови?

Розмір кредитного ліміту

від 500 грн до 250 000 грн

Строк кредитування

від 3 до 24 місяців

Процентна ставка

0,001% річних

Витрати клієнта на кредитного посередника та третіх осіб

відсутні

Комісійні винагороди Банку за встановлення та обслуговування кредитної лінії

відсутні

Комісійні винагороди за обслуговування поточного рахунку з використанням платіжної картки

визначаються Тарифами

Застава та поручителі

не вимагаються

Оформлення

без довідки про доходи

image-43674001
Ми підготували для вас відео

Важлива інформація

Попередження клієнтам – фізичним особам при користуванні банківською послугою отримання споживчого кредиту БП «Моя кредитка» продуктом «Кредит-розстрочка»
  • Повернення кредиту та процентів здійснюється щомісячно в складі ануїтетного платежу.
  • У клієнта є можливість достроково повернути кредит без застосування штрафних санкцій.
  • Клієнт має право відмовитись від договору про споживчий кредит протягом 14 календарних днів з дня укладення договору про споживчий кредит (у разі відмови від такого договору клієнт сплачує відсотки за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за процентною ставкою, встановленою цим договором, та вчиняє інші дії, передбачені договором).
  • Договір про споживчий кредит може бути розірваний на вимогу або за ініціативою однієї із Сторін в порядку визначеному договором про споживчий кредит та/або законодавством. Клієнт має право ініціювати розірвання договору про споживчий кредит, в порядку, передбаченому договором, шляхом подання до Банку відповідної заяви.
  • Зміни до договору про споживчий кредит оформляються, шляхом публікації договору про споживчий кредит зі змінами на вебсайті Банку та/або розміщення оголошень про такі зміни у всіх підрозділах клієнтського обслуговування фізичних осіб в Банку, з дотриманням строку, визначеного договором про споживчий кредит, необхідного для ознайомлення клієнтів з такими змінами.
  • У разі невиконання клієнтом обов'язків за договором Банк, відповідно до умов укладеного договору та діючого законодавства, має право вимагати відшкодування завданих збитків у вигляді неустойки (штраф, пеня).
  • Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено умовами договору про споживчий кредит або законом.
  • У клієнта є можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.
  • Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання послуги з надання кредиту (крім надання пакета банківських послуг).
  • Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання банком такого запиту.
Як погашати кредит, якщо ви перебуваєте за кордоном?

Все просто: щоб оплатити кредит перекажіть кошти на рахунок, що вказаний у кредитному договорі через Мобільний Ощад

Щоб дізнатись суму платежу та реквізити:

  • зверніться через месенджер до персонального менеджера
  • зателефонуйте до Контакт Центру, скориставшись безкоштовним дзвінком з сайту, або телефонуйте +38 044 247 84 18 за тарифами вашого оператора

Погашайте кредит вчасно, навіть якщо ви перебуваєте за кордоном! Місцеперебування боржника жодним чином впливає на його кредитні зобов’язання перед банком.