Ощадбанк нагадує, як уникнути шахрайських чат-ботів при користуванні банківськими послугами

Новини Ощаду

У різних месенджерах шахраї постійно створюють фейкові чат-боти українських банків, які за зовнішнім виглядом та наповненням імітують справжні.

Щоб не потрапити на гачок шахраїв, рекомендуємо дотримуватись правил безпеки при користуванні чат-ботом Ощадбанку:

  1. Переходити до чат-боту Ощадбанку необхідно лише за посиланнями, розміщеними на офіційному сайті Ощадбанку (розділ «Зворотний зв’язок») або в додатку «Мобільний Ощад». Не рекомендується переходити до чат-ботів за посиланнями, отриманими з неперевірених джерел, або шукати банківський чат-бот через функцію пошуку в месенджерах.
  2. Справжній чат-бот Ощадбанку ніколи не запитує у клієнтів конфіденційну інформацію щодо їх карток, а саме ПІН-код, CVV2/CVC2-код, логін та пароль до мобільного додатку. Отримання в чат-боті прохання надіслати ПІН-код картки, CVV2/CVC2-код або логін/пароль до мобільного банкінгу є однозначною ознакою шахрайського боту.
  3. У месенджерах Тelegram та Viber чат-бот Ощадбанку верифікований як офіційний і справжній, він має синю галочку.

Шановні клієнти, будьте пильними, не дайте себе ошукати!

Оперативну інформацію про роботу Ощадбанку також можна отримати тут:
Web: www.oschadbank.ua
Facebook: https://www.facebook.com/oschadbank
Telegram: https://t.me/sergii_naumov (офіційна сторінка голови правління Ощадбанку Сергія Наумова).

Новини Ощаду

Прес-служба Ощадбанку