Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ
Відділення Відділення
USD 41.90 42.45
EUR 48.80 49.50

Електронний інструмент для отримання інформації про залишки коштів на рахунках померлих осіб/ осіб, які визнані безвісно відсутніми, або осіб, зниклих безвісти за особливих обставин

Можливості

Подання запитів до банку в електронній формі
Оперативного отримання інформації про залишки коштів на рахунках/виписки по рахунках у ЦП померлих власників рахунків для оформлення спадщини
Оперативного отримання інформації про залишки коштів на рахунках осіб, які визнані безвісно відсутніми, або осіб, зниклих безвісти за особливих обставин для вжиття заходів з метою встановлення опіки над майном
Перегляду всіх запитів та відповідей банку в електронному вигляді

Реєстрація кабінету

Скористатися послугою можуть державні чи приватні нотаріуси, які авторизувалися на веб порталі за кваліфікованим електронним підписом (КЕП)

Виникли питання з реєстрацією? Детальна Інструкція користувача

 

 

Коротка інструкція для оформлення звернення через « Кабінет нотаріусів»

Крок 1. Зайти на веб портал та виконати кроки для реєстрації, що визначені в Інструкції користувача.



Крок 2. В особистому кабінеті для оформлення запиту на отримання інформації
про залишки коштів на рахунках/виписки по рахунках у ЦП померлих власників
рахунків та про залишки коштів на рахунках осіб, які визнані безвісно відсутніми,
або осіб, зниклих безвісти за особливих обставин слід обрати віджет «Кабінет
нотаріусів»


Крок 3. Після введення необхідних даних додати у вкладення файл текстунотаріального запиту та документ, що підтверджує відповідний статус клієнта (померлий/БВО/ОЗБОО) і натиснути клавішу «Надіслати запит»

 

Крок 4. Розпочати процес підписання  запиту. Після підписання запит автоматично відправляється до систем АТ «Ощадбанк».


Крок 5.  Переглянути відправлений запит або відповідь Банку можна через меню «Перегляд поданих запитів», виходячи зі статусу запиту.

 

       

Довідково:

Для пошуку та перегляду в особистому кабінеті  запитів сформованих нотаріусом раніше, потрібно ввести необхідні запити, обравши відповідні поля: «Прізвище», «ІПН», «Ім’я», «Серія паспорту», «По  батькові», «Номер паспорту», «Дата народження», «Дата смерті» померлого клієнта по якому виконувався запит нотаріуса до Банку.

Якщо у Вас виникла помилки або є пропозиції щодо вдосконалення функціональності кабінету,  їх можна вказати, зателефонувавши до служби підтримки Банку:

Телефон служби підтримки для нотаріусів: (044) 537-47-05

Режим роботи: робочі дні з 09:00 до 18:00