БЕЗГОТІВКОВА МОНЕТИЗАЦІЯ СУБСИДІЙ ТА ПІЛЬГ

УВАГА!!!

Шановні одержувачі житлової субсидії та пільговики! У зв’язку з отриманням погодження 01 липня 2021 року від Міністерства соціальної політики України на виплату залишків коштів житлової субсидії/пільг, які утворились станом на 1 червня 2021 року на облікових записах одержувачів субсидії/пільговиків, АТ «Ощадбанк» наразі проводить необхідні технічні роботи для початку виплати таких залишків та робить все можливе, щоб зробити це якомога швидше. Приблизний термін виплати 05-07 липня 2021 року.

ВАЖЛИВО!!! Ощадбанк не може зарахувати залишок житлової субсидії/пільги на рахунок, якщо на ньому є заборгованість.

Для отримання залишку житлової субсидії/пільги необхідно переказати суму боргу на картку до цього рахунку. Інакше такий залишок житлової субсидії/пільги буде повернуто на рахунок Мінсоцполітики після 20 грудня 2021 року відповідно до нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, якими регламентується виплата житлових субсидій/пільг.

Розмір боргу на рахунку (за наявності) можна перевірити у чат боті Ощадбанку або в Ощад 24/7.

Заборгованість на рахунку можна погасити:

- на сайті Ощадбанку

- у найближчому терміналі Ощадбанку

- у касі Ощадбанку, записавшись на візит без черги

Після погашення заборгованості залишок житлової субсидії/пільги буде автоматично зараховано на рахунок протягом робочого дня.

*згідно Постанови Кабінету Міністрів України №1236 від 09.12.2020 (зі змінами) встановлено обмеження на максимальну кількість відвідувачів у відділенні залежно від площі

ВАЖЛИВО!!! Ощадбанк не може зарахувати залишок житлової субсидії/пільги, якщо одержувач субсидії або пільговик не має рахунку в Ощадбанку.

Для отримання залишку житлової субсидії/пільги необхідно відкрити рахунок до 19 грудня 2021 року у будь-якому відділенні Ощадбанку. Для цього потрібно записатись на візит без черги* та прийти на зустріч з паспортом та ІПН. Це займе 15 хвилин.

Інакше такий залишок житлової субсидії/пільги буде повернено на рахунок Мінсоцполітики після 20 грудня 2021 року відповідно до нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, якими регламентується виплата житлових субсидій/пільг.


*згідно Постанови Кабінету Міністрів України №1236 від 09.12.2020 (зі змінами)

Шановні субсидіанти/пільговики!

Інформуємо, що з набуттям чинності постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.2021 р. №420* вступають в дію наступні зміни:

- скасовується безготівкова форма надання житлових субсидій;

- Ощадбанк залишається одним з уповноважених банків, який забезпечує банківське обслуговування реалізації механізму надання житлових субсидій/пільг у грошовій готівковій формі;

- Ощадбанк є єдиним уповноваженим банком, який забезпечує банківське обслуговування реалізації механізму надання пільг у грошовій безготівковій формі.

*Постанова набирає чинності з 01.05.2021 р.

Шановні пільговики, які одержують пільги у грошовій безготівковій формі!

Згідно з Порядком надання пільг* АТ «Ощадбанк» інформує пільговиків за допомогою SMS** про стан розрахунків за комунальні послуги протягом доби після перерахування коштів комунальним підприємствам.

Для отримання SMS про стан розрахунків за комунальні послуги та реєстрації в особистому кабінеті пільговика необхідно:

1. Звернутись до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення з проханням доповнити ваші персональні дані номером мобільного телефону. Пільговику, котрий вже надавав номер мобільного телефону, звертатись повторно не потрібно.

2. Зареєструватись в особистому кабінеті пільговика на нашому сайті.

*пп. 3) п. 12 Порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 №373 (зі змінами)

** якщо при оформленні пільги було надано номер мобільного телефону

Рекомендуємо користуватись особистим кабінетом пільговика! Там можна дізнатись всю інформацію щодо пільг: перелік комунальних послуг, розмір нарахованої пільги, її залишок, а також суми, що були перераховані постачальникам комунальних послуг (за умови надходження інформації від них до Ощадбанку).

При першому вході в особистий кабінет пільговика необхідно вказати ваш мобільний номер телефону, який було надано до Управління праці та соціального захисту населення.

Зверніть увагу! Ощадбанк не має повноважень коригувати номери телефонів.

Тому, якщо під час реєстрації в особистому кабінеті пільговика виникає помилка з коментарем: «користувача з таким номером телефону не знайдено», це означає, що вам необхідно звернутись до підрозділу Управління праці та соціального захисту населення для перевірки / редагування ваших контактних даних. Після отримання банком оновленої інформації (щодо номеру телефона пільговика) вона стає доступною в особистому кабінеті пільговика на сайті Ощадбанку, і ви зможете зареєструватись в Особистому кабінеті пільговика.

Звертаємо увагу, що повна інформація щодо руху коштів на комунальні підприємства доступна ЛИШЕ у веб-версії особистого кабінету пільговика.

З питань, які стосуються розміру пільги або з питань: чому такий розмір пільги, як вона нараховується, чому немає перерахування пільги, необхідно звертатись до Управління праці та соціального захисту населення. Ощадбанк цією інформацією не володіє.

ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ СУБСИДІАНТА/ПІЛЬГОВИКА

Інструкція щодо кабінету пільговика/субсидіанта

1 – блок «ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ», у якому розміщено персональну інформацію пільговика/субсидіанта та інформацію щодо УПСЗН, яке його обслуговує. Також у цьому блоці є інформація щодо номеру телефона, який було надано до УПЗСН.
Для розгортання або згортання цього блоку натисніть на зелену стрілку в лівому верхньому куті.
інструкція до кабінету пільговика 2 – блок «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПІЛЬГИ/СУБСИДІЇ», у якому відображається розмір нарахованих пільг/субсидій в розрізі кожного місяця, поточний загальний розмір залишку пільги/субсидії, текст SMS за кожний місяць. Натиснувши на зображення будинку, відобразиться інформація щодо виставлених рахунків від комунальних підприємств (інформацію можливо переглянути за кожний місяць).
інструкція до кабінету пільговика 3 – блок «ПОСТАЧАЛЬНИКИ», у якому розміщено перелік постачальників комунальних послуг, які булі надані пільговиком/субсидіантом на момент заповнення заяви на надання пільги/субсидії в УПСЗН. В даному блоці постачальники будуть відображатися незалежно від того чи уклали вони договір з Ощадбанком або ні.
інструкція до кабінету пільговика

1 – інформація щодо зарахованих пільг/субсидій та виставлених рахунків від комунальних підприємств. Інформація щодо нарахованих, профінансованих та зарахованих Ощадбанком пільг/субсидій відображається окремо за кожний розрахунковий період (місяць), який вказано в стовпчику «період».
2 – натиснувши на знак «будинок», відкриється деталізація наданих рахунків від комунальних підприємств за відповідний період.
3 – статус «Активний» вказує на те, що особистий кабінет пільговика/субсидіанта працює справно.
4 – сума залишку на обліковому рахунку, з урахуванням усіх зарахувань та списань, станом на час входу у кабінет.
5 – Навівши курсор мишки на «конверт», відобразиться інформація щодо сформованого та надісланого SMS за відповідний період.
інструкція до кабінету пільговика

У даному блоці є інформація щодо зарахованих пільг/субсидій та виставлених рахунків від комунальних підприємств. Звертаємо увагу, що суми вказані БЕЗ урахування комісії банку в розмірі 0.7% від суми, яку буде списано додатково з облікового запису пільговика/субсидіанта під час здійснення перерахування на рахунки комунальних підприємств.
1 – стовпчик «Сума до сплати за місяць». Зазначається сума, яку нараховано комунальним підприємством за поточний період.
2 – стовпчик «Сума до сплати з урахуванням попередніх періодів». Вказується сума, яку розраховано комунальним підприємством з урахуванням боргу або переплати з урахуванням попередніх періодів. Сума може бути як додатною, так і нульовою або від'ємною (у разі переплати по рахунку).
3 – стовпчик «Сплачено по рахунку». Зазначається розмір перерахувань, який здійснено Ощадбанком згідно суми, вказаної у стопвчику «Сума до сплати з урахуванням попередніх періодів». Якщо сума, яка вказана в стовпчику «Сума до сплати з урахуванням попередніх періодів» співпадає з сумою, вказаною в стовпчику «Сплачено по рахунку», це означає, що пільга/субсидія покрила відповідний рахунок у повному обсязі.
Якщо сума в стовпчику «Сплачено по рахунку» менше суми, вказаної в стовпчику «Сума до сплати з урахуванням попередніх періодів», це означає, що пільга/субсидія не покрила відповідну комунальну послугу в повному обсязі, а решту пільговику/субсидіанту необхідно оплатити своїми коштами.
4 – Якщо в стовпчику «Сплачено по рахунку» вказано 0, це означає, що пільги/субсидії не вистачило на покриття рахунку, і його необхідно оплатити пільговику/субсидіанту своїми коштами у повному обсязі.
5 – «Залишок на обліковому запису» – розмір залишку на обліковому запису пільговика/субсидіанта станом на час входу в особистий кабінет пільговика/субсидіант. Це сума, яка доступна для оплати комунальним підприємствам, з урахуванням усіх списань та нарахувань.
6 – «Нараховано УПЗСН» – розмір пільги/субсидії за відповідний період, нарахованої УПЗСН, згідно наданих документів від пільговика/субсидіанта та з урахуванням комісії Ощадбанку.
7 – «Профінансовано Мансоцполітики» – сума пільги/субсидії за відповідний період, яку профінансовано Мінсоцполітики та з урахуванням комісії Ощадбанку.
8 – «Зараховано на обліковий запис» – сума пільги/субсидій, яка зарахована Банком на обліковий запис пільговика/субсидіанта за відповідний період, згідно наданих реєстрів Мінсоцполітики та з урахуванням комісії Ощадбанку.
9 – Статус «Новий» означає, що банк сформував рахунки на комунальні підприємства та підготував їх до відправлення.
10 – Статус «Підтверджено» означає, що Ощадбанк перерахував кошти комунальним підприємствам.
Якщо у стовпчику «Статус списання» вказано «Помилка», це означає, що рахунок не сформовано, бо дані, які передані комунальним підприємством, не співпадають з даними, які є в Ощадбанку. Для виправлення помилки пільговику/субсидіанту необхідно звернутися до комунального підприємства. інструкція до кабінету пільговика
інструкція до кабінету пільговика
Інформація для юридичних осіб та осбб

Поширені запитання

Щодо отриманням інформації з будь-яких питань, пов’язаних із призначенням пільги, звертайтесь до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення.

Інформація про номер мобільного телефону не є обов’язковою при призначенні пільги та є обов’язковою при призначенні субсидії в структурних підрозділах із питань соціального захисту населення. Використання одного номера кількома субсидіантами/пільговиками технічно не передбачено. Якщо ви вже зареєструвались як субсидіант, то повторно реєструватись як пільговик не потрібно.
Звертаємо увагу на те, що без номера мобільного телефону неможливо отримувати SMS-повідомлення від Ощадбанку про стан розрахунків з комунальними підприємствами та використовуватиособистий кабінет пільговика.Пільговику необхідно звернутися до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення та надати свій номер телефону. Для передавання номера телефону від структурного підрозділу з питань соціального захисту населення до Ощадбанку потрібен певний час, який залежить від структурного підрозділу з питань соціального захисту населення.

Для цього необхідно:
  1. Звернутись до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення з проханням доповнити персональні дані номером мобільного телефону. Якщо пільговик вже надавав свій номер мобільного телефону, звертатись повторно не потрібно.
  2. Зареєструватись в особистому кабінеті пільговика на нашому сайті, ввівши свій номер мобільного телефону.

При спробі зареєструватись в особистому кабінеті пільговика можуть виникнути такі помилки:
- помилка «Номер телефону в базі відсутній» означає, що номеру телефону, за яким намагається зареєструватися пільговик, відсутній в базі номерів телефонів Ощадбанку. У цьому випадку необхідно звернутись до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення та доповнити свої персональні дані номером мобільного телефону;
- помилка «За цим номером телефону зареєстровано більше ніж один обліковий запис» означає, що в цьому випадку необхідно звернутися до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення з метою корегування номера телефону. Після цього можна буде повторно пройти реєстрацію в особистому кабінеті пільговика.

Уповноваженими банками для виплати житлових субсидій/пільг у грошовій готівковій формі є банки, визначені переможцями конкурсу на право виплати пенсій, грошової допомоги та заробітної плати працівникам бюджетних установ через поточні рахунки відповідно до Порядку проведення конкурсного відбору банків, через які здійснюється виплата пенсій, грошової допомоги та заробітної плати працівникам бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2001 року №1231 (Офіційний вісник України, 2001 р., №39, ст. 1762; 2016 р., №79, ст. 2636).

- суму перерахованих Ощадбанком коштів за субсидією/пільгою на рахунки комунальних підприємств;
- суму, яку потрібно доплатити за комунальні послуги;
- перелік комунальних послуг, за якими відсутня інформація, і які потрібно оплатити згідно з квитанціями;
- залишок субсидії/пільги на поточний день;
- інформацію щодо реєстрації та користування особистим кабінетом субсидії/пільговика.

Щомісячно комунальні підприємства надають Ощадбанку дані щодо обсягів спожитих комунальних послуг кожним пільговиком. На підставі цієї інформації Ощадбанк перераховує кошти за пільгою комунальним підприємствам.
Якщо комунальне підприємство не уклало договір з Ощадбанком або не надало Ощадбанку інформацію щодо заборгованості, кошти за послуги підприємству перераховано не буде.
Якщо коштів пільги не вистачило на покриття всіх рахунків від комунальних підприємств, то непокритий залишок сплачується пільговиком самостійно будь-яким зручним способом.
Якщо після оплати всіх комунальних рахунків, що відображені в особистому кабінеті пільговика, є залишок від нарахованої пільги, вона залишається для оплати комунальних послуг на наступні місяці.
Якщо пільговик оплатив усі рахунки самостійно в повному обсязі, не дочекавшись перерахувань Ощадбанком пільги на рахунки комунальних підприємств, то нарахована пільга зберігається в особистому кабінеті пільговика та буде врахована при оплаті комунальних рахунків у наступні місяці.

Ощадбанк перераховує кошти комунальним підприємствам до 18 числа кожного місяця.

Порядком надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі, затвердженим постановою КМУ від 17.04.2019 №373 (зі змінами та доповненнями), встановлюється така послідовність перерахування коштів за комунальні послуги (витрати):
1. Тепло.
2. Газ.
3. Гаряча вода.
4. Холодна вода.
5. Електрика.
6. Сміття.
7. Житло (послуги з управління багатоквартирним будинком).

Пільговик може визначити іншу послідовність перерахування коштів за послуги (витрати) подавши відповідну заяву структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року №373 сума пільги у грошовій безготівковій формі збільшується на розмір комісійної винагороди Ощадбанку, що становить 0,7% такої суми, тобто Міністерство соціальної політики України перераховує субсидію/пільгу з урахуванням комісії Ощадбанку, який у момент перерахування суми на комунальне підприємство стягує з суми комісію в розмірі 0,7%.

Протягом доби після перерахування коштів Ощадбанком на рахунки комунальних підприємств пільговику надійде SMS (у разі надання номера мобільного телефону до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення), у якому буде вказано послуги, за які потрібно доплатити власними коштами, та розмір доплати.
Якщо комунальне підприємство не уклало договір з Ощадбанком або не надало Ощадбанку інформацію щодо заборгованості, кошти за послуги підприємству перераховано не буде. Ці кошти буде використано на інші комунальні послуги в наступні місяці. Оплачуйте послуги комунального підприємства згідно з квитанціями.

Якщо пільговик надав номер мобільного телефону до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення та з певних причин не отримав SMS від Ощадбанку, йому слід звернутись після 20-го числа до контакт-центру Ощадбанку за тел.: 0 800 210 800.
Крім того, для пільговиків створено особистий кабінет, який містить всю необхідну інформацію про рух коштів: залишок пільги, розмір нарахованої пільги, перелік комунальних послуг, оплачених за рахунок пільги (при надходженні інформації від постачальників комунальних послуг). Для доступу до особистого кабінету необхідно мати власний (особистий) мобільний телефон, на який буде відправлено спеціальний одноразовий код доступу.

Загальною нормою щодо терміну оплати є п. 18 постанови КМУ №630 від 21.07.2005, у якому зазначено, що розрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. Плата за послуги вноситься не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим, якщо договором не встановлено інший строк.

Якщо пільга не в повному обсязі покрила витрати на комунальні послуги, то пільговик має самостійно сплатити суму, що вказана в SMS, зручним для нього способом.
Ми рекомендуємо сплачувати за послуги в інтернет-банкінгу Ощад 24/7 та на сайті Ощадбанку в розділах «Платежі» або «Комунальні послуги».

Щоб отримати інформацію щодо спожитих послуг, нарахованих сум за комунальні послуги, розміру заборгованості/переплати слід звертатись до надавачів комунальних послуг.

Інформацію щодо наявності заборгованості можна переглянути у квитанціях надавачів комунальних послуг.

Якщо субсидіант/пільговик споживав комунальні послуги ОЩАДно (на суму, меншу за розмір субсидії/пільги), то за поточний місяць буде сформовано залишок коштів. Він зберігатиметься та переноситиметься на наступний місяць, і так до завершення опалювального сезону. По його завершенні фінальний залишок коштів за субсидією/пільгою буде перераховано на картковий рахунок субсидіанта/пільговика в Ощадбанку після 1 червня. Рахунок для перерахування фінального залишку коштів за субсидією/пільгою необхідно відкрити самостійно.
Ця інформація доступна в контакт-центрі Ощадбанку та особистому кабінеті субсидіанта/пільговика.
Зарахування невикористаних коштів субсидії/пільги здійснюється на такі тарифні пакети:
- «Мій рахунок»;
- «Зарплатний»;
- «Мій комфорт»*;
- «MORE»*.
Ощадбанк надсилає SMS субсидіантам/пільговикам про зарахування фінального залишку коштів за субсидією/пільгою на їх карткові рахунки (звертаємо увагу на те, що для отримання SMS необхідно мати підключену послугу «SMS-інформування»).

*Тарифами Ощадбанку встановлено плату за видачу готівкових коштів з карткових рахунків, відкритих у тарифному пакеті «Мій комфорт», «MORE», тому такі рахунки зручно використовувати для безготівкових розрахунків.

Кожного місяця, коли субсидіант/пільговик споживає комунальні послуги на суму, меншу за розмір субсидії/пільги, формується позитивний залишок. Невикористаний залишок за субсидією/пільгою зберігається в Ощадбанку для покриття спожитих комунальних послуг в наступному місяці.
Якщо субсидіант/пільговик споживав комунальні послуги ОЩАДно протягом всього опалювального сезону, по його завершенні фінальний залишок коштів за субсидією/пільгою буде перераховано на його картковий рахунок в Ощадбанку після 1 червня. Рахунок для перерахування фінального залишку коштів за субсидією/пільгою необхідно відкрити самостійно.
Зарахування невикористаних коштів субсидії/пільги здійснюється на такі тарифні пакети:
- «Мій рахунок»;
- «Зарплатний»;
- «Мій комфорт»*;
- «MORE»*.
Ощадбанк надсилає SMS субсидіантам/пільговикам про зарахування фінального залишку коштів за субсидією/пільгою на їх карткові рахунки (звертаємо увагу на те, що для отримання SMS необхідно мати підключену послугу «SMS-інформування»).

*Тарифами Ощадбанку встановлено плату за видачу готівкових коштів з карткових рахунків, відкритих у тарифному пакеті «Мій комфорт», «MORE», тому такі рахунки зручно використовувати для безготівкових розрахунків.

За підсумками опалювального сезону суми невикористаних коштів перераховуються на карткові рахунки субсидіантів/пільговиків, відкриті в Ощадбанку. У разі відсутності в субсидіанта/пільговика відкритого карткового рахунку в Ощадбанку субсидіант/пільговик звертається до будь-якого відділення Ощадбанку для відкриття карткового рахунку.
Отже:
- для субсидіантів/пільговиків, які вже мають активний картковий рахунок, зарахування невикористаних коштів субсидії/пільги буде здійснено протягом липня.
- для субсидіантів/пільговиків, які відкриють карткові рахунки за новими зверненнями, зарахування невикористаних коштів субсидії/пільги буде здійснено протягом наступного операційного дня після відкриття рахунку.
Просимо не хвилюватися субсидіантів/пільговиків у разі відсутності зарахування коштів. Ощадбанк перевіряє такі випадки та підключає до вирішення проблеми розробника програмного забезпечення.
Зарахування невикористаних коштів субсидії/пільги здійснюється на такі тарифні пакети:
- «Мій рахунок»;
- «Зарплатний»;
- «Мій комфорт»*;
- «MORE»*.
Ощадбанк надсилає SMS субсидіантам/пільговикам про зарахування фінального залишку коштів за субсидією/пільгою на їх карткові рахунки (звертаємо увагу на те, що для отримання SMS необхідно мати підключену послугу «SMS-інформування»).

*Тарифами Ощадбанку встановлено плату за видачу готівкових коштів з карткових рахунків, відкритих у тарифному пакеті «Мій комфорт», «MORE», тому такі рахунки зручно використовувати для безготівкових розрахунків.

Фінальні залишки коштів за субсидією/пільгою обліковуються на рахунку для виплати житлової субсидії/рахунку для виплати пільг за обліковими записами субсидіантів/пільговиків, які утворились після закінчення опалювального сезону станом на 1 червня 2021 року.
До 19 грудня 2021 року субсидіант/пільговик має відкрити картковий рахунок в Ощадбанку, щоб отримати залишок коштів субсидії/пільги, інакше 20 грудня 2021 року фінальні залишки коштів повертаються на рахунок Міністерства соціальної політики України, відкритий в Державній казначейській службі України.

Якщо у субсидіанта/пільговика є кілька активних карткових рахунків в Ощадбанку, то перерахунок фінального залишку коштів за субсидією/пільгою буде здійснено на той картковий рахунок, у якого дата відкриття найближча до 01.06.2021, і за таким поточним рахунком не накладено арешт, не встановлено блокування операцій, не заблоковано платіжну картку, а також відсутня заборгованість на такому рахунку. Для субсидіантів/пільговиків, які вже мають активні карткові рахунки в Ощадбанку, зарахування невикористаних коштів субсидії/пільги здійснюється на такі тарифні пакети:
- «Мій рахунок»;
- «Зарплатний»;
- «Мій комфорт»*;
- «MORE»*.
Ощадбанк надсилає SMS субсидіантам/пільговикам про зарахування фінального залишку коштів за субсидією/пільгою на їх карткові рахунки (звертаємо увагу на те, що для отримання SMS необхідно мати підключену послугу «SMS-інформування»).

*Тарифами Ощадбанку встановлено плату за видачу готівкових коштів з карткових рахунків, відкритих у тарифному пакеті «Мій комфорт», «MORE», тому такі рахунки зручно використовувати для безготівкових розрахунків.

Для зарахування невикористаних коштів субсидії/пільги необхідно відкрити картковий рахунок у тарифному пакеті «Мій рахунок» або «Мій комфорт»* або «MORE»* Для цього необхідно звернутись до найближчого відділення Ощадбанку з відповідним переліком документів.

*Тарифами Ощадбанку встановлено плату за видачу готівкових коштів з карткових рахунків, відкритих у тарифному пакеті «Мій комфорт», «MORE», тому такі рахунки зручно використовувати для безготівкових розрахунків.

Тарифний пакет, за яким відкрито картковий рахунок, можна дізнатись у контакт-центрі Ощадбанку за тел: 0 800 210 800 або в Ощад 24/7 у розділі «картки та рахунки»:
картки

Ні, сума фінального залишку коштів за субсидією/пільгою, яка утворилась на облікових записах субсидіантів/пільговиків станом на 1 червня 2021 року та підлягає монетизації, фіксується в окремій системі Ощадбанку та не враховується при подальших розрахунках з постачальниками комунальних послуг у неопалювальному сезоні.
Починаючи з 20 грудня 2021 року фінальні залишки коштів припиняють обліковуватись за обліковими записами субсидіантів/пільговиків та повертаються на рахунок Міністерства соціальної політики України, відкритий у Державній казначейській службі України.

Фінальний залишок коштів за субсидією/пільгою можна дізнатись в останньому SMS, яке субсидіант/пільговик отримав у травні.

Не варто хвилюватись. Фінальний залишок коштів за субсидією/пільгою нікуди не зник. Після 1 червня 2021 року Ощадбанк здійснює перенесення фінального залишку коштів за кожною субсидією/пільгою та починає обліковувати такі залишки в окремій автоматичній системі для подальшого перерахування фінального залишку коштів за субсидією/пільгою на карткові рахунки субсидіантів/пільговиків.

 

ЗАУВАЖУЄМО!!! Звертатись до відділення Ощадбанку для відкриття рахунку необхідно тільки за наявності фінального залишку коштів за субсидією/пільгою на обліковому записі субсидіанта/пільговика.

Ощадбанк не стягує комісію за зняття фінального залишку коштів за субсидією/пільгою з рахунку.

Зворотний дзвінок

інші пропозиції