Інформація щодо роботи Ощадбанку

Шановні клієнти!

У зв’язку з посиленими карантинними заходами та відповідним рішенням Національного банку повідомляємо  інформацію щодо роботи Ощадбанку.

Усі внутрішні системи банку працюють в стандартному режимі без обмежень.

Ощаданк забезпечує безперебійне підкріплення готівкою банкоматів та відділень, інкасацію торговельної мережі, приймання і обробку карток всіх банків у банкоматних мережах та мережах POS-терміналів.

Усі операції можна проводити в дистанційному сервісі «Ощад 24/7». Ця система повноцінно дублює послуги, що надаються у відділеннях банку. В «Ощад 24/7» ви матимете доступ до всіх своїх рахунків, депозитів, операцій з обміну валют та ін.

Клієнти – підприємці можуть обслуговуватись у СorpLight, де доступні всі основні операції з банківськими рахунками та платіжними документами.

Ключові відділення банку працюватимуть, але можливі зміни в їх графіку роботи - скорочення часу роботи відділень, встановлення різного часу для обслуговування людей старшого віку та інших категорій клієнтів, перерви на санітарну годину.

Інші відділення тимчасово призупинять роботу. Це необхідний крок у рамках заходів, пов'язаних із карантином.

 Отримати інформацію щодо роботи Ощадбанку можна на сайті https://www.oschadbank.ua/ua/map, у чат-боті https://telegram.me/ Oschadbot та в Контакт-центрі за телефоном: 0800210800.

У цей непростий для країни час Ощадбанк залишається з вами.

Зберігайте спокій і будьте здорові.

Прес-служба Ощадбанку
23.03.2020