Твій електронний пін-код

Для встановлення
ПІН-коду через систему самообслуговування контакт-центру (IVR)
  • Надішліть СМС з цифрою 1 та останніми 4 цифрами номеру картки на короткий номер 8052*. Наприклад: 1 1234;
  • Отримайте СМС з кодом аутентифікації для встановлення
    ПІН-коду на свій фінансовий номер. Наприклад:
  • Після отримання коду аутентифікації з фінансового номеру зателефонуйте за номером 0800210800. З переліку доступних послуг сервісу IVR, оберіть сервіс "Встановити ПІН-код на картку" та дотримуйтесь підказок;
  • Введіть код з СМС;
  • Введіть новий ПІН-код;
  • Повторно введіть ПІН-код для його підтвердження.

 

*вартість СМС тарифікується відповідно до тарифів мобільного оператора.

Для встановлення
ПІН-коду через банкомат або платіжний термінал Ощадбанку
  • Надішліть СМС з цифрою 2 та останніми 4 цифрами номеру картки на короткий номер 8052*. Наприклад: 2 1234;
  • Отримайте СМС з кодом аутентифікації для встановлення ПІН-коду на свій фінансовий номер. Наприклад:
  • Вставте картку в банкомат або платіжний термінал;
  • В меню для вводу ПІН-коду введіть код з СМС;
  • Оберіть пункт меню «Змінити ПІН-код» та введіть новий ПІН-код;
  • Повторно введіть ПІН-код для його підтвердження.

 

*вартість СМС тарифікується відповідно до тарифів мобільного оператора.

Користуйтесь карткою!

Важливо:

  • Робіть запит на отримання коду аутентифікації безпосередньо перед встановленням ПІН-коду.
  • Не повідомляйте нікому код аутентифікації та ПІН-код по карті