Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Шановні клієнти!

Повідомлення для клієнтів

Щоб отримувати повідомлення про зміни щодо банківського обслуговування, тарифів чи надання послуг для ваших рахунків, ви можете обрати зручний для себе канал інформування:

  • е-mail;
  • Ощад 24/7;
  • Viber/SMS.

Як це зробити?

 

Обраний канал комунікації

Спосіб повідомлення Банку

 

е-mail

 

  • вказати свій вибір за допомогою чат-боту @Oschadbot

(«Мої рахунки» –  «Мої тарифи» –  «Канал інформування» – введіть чотири останні цифри вашої картки –   «Отримувати повідомлення на е-mail». Після цього повідомлення будуть надходити на вказаний на е-mail)

 

або ж рекомендуємо:

 

  • заповнити заяву в будь-якому відділенні Ощаду в межах регіону, де у вас відкрито рахунок. Заздалегідь записатись онлайн до відділення можна за посиланням: https://appointment.oschadbank.ua/

 

Ощад 24/7

 

 

 

  • вказати свій вибір за допомогою чат-боту @Oschadbot

(«Мої рахунки» –  «Мої тарифи» –  «Канал інформування» – введіть чотири останні цифри вашої картки –   «Отримувати повідомлення на Ощад 24/7» або  «Отримувати повідомлення на Viber/SMS». Після цього повідомлення будуть надходити на вказаний канал)

 

  • заповнити заяву в будь-якій установі Ощаду в межах регіону, де у вас відкрито рахунок. Заздалегідь записатись онлайн до відділення можна за посиланням: https://appointment.oschadbank.ua/

АБО

  • зателефонувати до контакт-центру (за телефонами: 0800 210 800, 044 363-01-33) та повідомити про бажання обрати канал інформування.

Viber/SMS

 

Ми зацікавлені у швидкому та якісному  наданні послуг нашим клієнтам, тож якщо трапляються зміни щодо банківського обслуговування, тарифів чи надання послуг для ваших рахунків – одразу повідомляємо про це відповідно до постанови правління НБУ від 22.01.2021р. № 7.

Якщо ви не обрали канал інформування, банк автоматично визначить найбільш оптимальний спосіб повідомляти вас про всі зміни. Просимо звернути увагу, що ризик, пов'язаний з неотриманням інформації щодо банківського обслуговування, тарифів та надання послуг, відповідно до  договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, затвердженого постановою правління АТ «Ощадбанк» від 05 серпня 2015 року №694, зі змінами та доповненнями, покладається на клієнта.

Повідомлення для клієнтів

Прес-служба Ощадбанку