Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Умови оформлення онлайн заявки

Заповнюючи форму для зворотнього зв’язку або повідомлення про шахрайство або замовлення візиту без черги заявник/клієнт надає згоду на обробку своїх персональних даних.

Надані заявником/клієнтом персональні дані використовуються виключно з метою:

  • забезпечення здійснення Банком зворотнього дзвінка заявнику/клієнту з будь яких питань, в тому числі з питань надання послуг, які можуть бути отримані заявником/клієнтом;
  • розгляду повідомлення, направленого Банку;
  • розгляду повідомлення про шахрайство;
  • організації візиту заявника/клієнта до установи Банку без черги;
  • отримання заявником/клієнтом рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.

Для досягнення вищевказаної мети Банком обробляються такі персональні дані заявника/клієнта:

  • прізвище, ім’я та по батькові (за умови надання);
  • номер телефона;
  • адреса електронної пошти.

Залежно від виду послуг, які заявник/клієнт матимете намір отримати, Банку можуть знадобитися інші персональні дані, не зазначені в нижчезазначеному переліку, але, в будь-якому випадку перед наданням Банку персональних даних не передбачених цим переліком, заявник/клієнт буде повідомлений про необхідність надання таких даних та буде мати змогу надати поінформовану згоду на їх обробку.

З урахуванням умов цієї Згоди, заявник/клієнт засвідчує, що усвідомлює склад та зміст персональних даних, що збираються Банком після заповнення заявником/клієнтом форми, про мету збору персональних даних, а також ознайомлений з правами суб’єктів персональних даних, передбачені Законом України «Про захист персональних даних», а саме:

  • право знати про джерела збирання, місцезнаходження персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце перебування Банку або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим особам заявника/клієнта, крім випадків, встановлених законом;
  • право отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються персональні дані;
  • право на доступ до своїх персональних даних;
  • право отримувати не пізніш як за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи обробляються персональні дані заявника/клієнта, а також зміст таких персональних даних;
  • право пред'являти вмотивовану вимогу Банку із запереченням проти обробки своїх персональних даних;
  • право пред'являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних Банком, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;
  • право на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв'язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію заявника/клієнта;
  • право звертатися із скаргами на обробку своїх персональних даних до Уповноваженого Верховної ради України з прав людини або до суду;
  • право застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних;
  • право вносити застереження стосовно обмеження права на обробку своїх персональних даних під час надання згоди;
  • право відкликати згоду на обробку персональних даних.

Заявник/клієнт підтверджує, що згода на обробку його персональних даних з визначеною вище метою є безумовною та не обмеженою строком дії, в тому числі ця згода залишається чинною у випадку, якщо з заявником/клієнтом не буде укладений договір і заявнику/клієнту не буде надано жодну з послуг банку.


1 - Попередження! Клієнт має можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації