Особливості та переваги Visa Platinum

Visa «Консьєрж-сервіс» - це

універсальний помічник, якому можна доручити рішення практично всіх питань, організувати подорож сьогодні коли квитків вже немає або нагадає про важливі події у календарі. А ще можете бути впевнені кожному запиту приділяється максим уваги навіть до дрібних деталей. Послуги надаються через дистанційні канали зв’язку 24/7 і обов’язково конфіденційно

Щоб долучитись до сервісу відкрийте одну з преміальних карток від Ощаду

Як зв’язатись з консьєрж-сервісом?

Підключення та користування – безкоштовні.

Запитання/відповіді

GCAS Глобальна служба підтримки клієнтів

У разі втрати або крадіжки карти міжнародна служба клієнтської підтримки Visa допоможе заблокувати картку протягом 30 хв., організувати заміну картки протягом 3 робочих днів та забезпечити екстрену видачу готівки.

Де б не перебував клієнт із Visa Platinum, потрібно звертатись до клієнтської підтримки по номеру телефона +380 44 499 39 75 (для міжнародних дзвінків та дзвінків по Україні) чи перевірити наявність номеру в країни перебування. Послуга платна відповідно до тарифів міжнародної платіжної системи Visa. Детальніше на сайті Visa

Страхові сервіси: захист покупок та подовжена гарантія

Клієнти зі преміальними картками Visa Platinum при подорожі за кордоном можуть скористатись страховими сервісами від платіжної системи Visa у випадку:

  • Пропущеного рейсу включаючи транзитний
  • Захист покупок
  • Затримка багажу

Перебуваючи в Україні покриваються випадки:

  • Затримки рейсу
  • Затримки багажу
  • Захист покупця

Коли починає діяти страховка та умови отримання за посилання на офіційному сайті Visa

Отримати консультацію та подати заявку на компенсацію при настанні страхового випадку можна через «Консьєрж-сервіс» Visa.