Особливості та переваги Visa Platinum
Visa «Консьєрж-сервіс» - це
універсальний помічник, якому можна доручити рішення практично всіх питань, організувати подорож сьогодні коли квитків вже немає або нагадає про важливі події у календарі. А ще можете бути впевнені кожному запиту приділяється максим уваги навіть до дрібних деталей. Послуги надаються через дистанційні канали зв’язку 24/7 і обов’язково конфіденційно
Щоб долучитись до сервісу відкрийте одну з преміальних карток від Ощаду
Як зв’язатись з консьєрж-сервісом?
Як зв’язатись з консьєрж-сервісом?
- Телефон +38 (044) 300 05 03
- Telegram-bot mssg.me/service_concierge
- Viber-bot mssg.me/service_concierge
- Чат-бот WhatsApp
- e-mail visa@concierge.link
- Visa Digest: безпека та підтримка
Підключення та користування – безкоштовні.
Запитання/відповіді
GCAS Глобальна служба підтримки клієнтів
У разі втрати або крадіжки карти міжнародна служба клієнтської підтримки Visa допоможе заблокувати картку протягом 30 хв., організувати заміну картки протягом 3 робочих днів та забезпечити екстрену видачу готівки.
Де б не перебував клієнт із Visa Platinum, потрібно звертатись до клієнтської підтримки по номеру телефона +380 44 499 39 75 (для міжнародних дзвінків та дзвінків по Україні) чи перевірити наявність номеру в країни перебування. Послуга платна відповідно до тарифів міжнародної платіжної системи Visa. Детальніше на сайті Visa
Страхові сервіси: захист покупок та подовжена гарантія
Клієнти зі преміальними картками Visa Platinum при подорожі за кордоном можуть скористатись страховими сервісами від платіжної системи Visa у випадку:
- Пропущеного рейсу включаючи транзитний
- Захист покупок
- Затримка багажу
Перебуваючи в Україні покриваються випадки:
- Затримки рейсу
- Затримки багажу
- Захист покупця
Коли починає діяти страховка та умови отримання за посилання на офіційному сайті Visa
Отримати консультацію та подати заявку на компенсацію при настанні страхового випадку можна через «Консьєрж-сервіс» Visa.