Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Повідомлення про порушення

 

Під час розгляду повідомлення про неприйнятну поведінку/порушення в діяльності Банку Ощадбанк гарантує дотримання принципів конфіденційності стосовно особи, що повідомляє, а також повідомленої інформації/наданих документів.

Повідомлення про порушення, що надсилаються з метою вирішення особистих конфліктів з посадовими особами Ощадбанку, не розглядаються.

Скарги щодо неналежного рівня обслуговування у Банку, продажу додаткових послуг працівниками Банку тощо не є предметом розгляду Комплаєнс. Якщо Ваше повідомлення стосується наведеної вище інформації, будь ласка, надайте таку інформацію профільними службами Банку за допомогою форми «Написати нам» в розділі «Зворотний зв'язок з банком».

Повідомлення про порушення

1
2
Чи бажаєте ви зберегти конфіденційність своєї особи/інформації, що повідомляєте?
Чи бажаєте ви направити повідомлення про порушення анонімно?
Як вас звати?
Ким ви є?
Ваше Повідомлення про порушення стосується
(оберіть зі списку, можливо обрати декілька варіантів)
Чи бажаєте ви отримати зворотній зв'язок (електронний лист) стосовно вашого повідомлення?
Ваші контактні дані?
(Поля є обов’язковими для заповнення, якщо ви бажаєте отримати зворотній зв'язок стосовно результатів повідомлення):