ТВІЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ПІН-КОД

Для встановлення ПІН-коду через систему самообслуговування контакт-центру (IVR)

  • 1
    Надішліть СМС

    з цифрою 1 та останніми 4 цифрами номеру картки на короткий номер 8052*. Наприклад: 1 1234

  • 2
    Отримайте СМС

    з кодом аутентифікації для встановлення ПІН-коду на свій фінансовий номер

  • 3
    Зателефонуйте за номером 0800210800

    після отримання коду аутентифікації з фінансового номеру

  • 4
    Оберіть сервіс "Встановити ПІН-код на картку"

    з переліку доступних послуг сервісу IVR та дотримуйтесь підказок

  • 5
    Код з СМС

    введіть

  • 6
    Новий ПІН-код

    введіть

  • 7
    Повторно введіть ПІН-код

    для його підтвердження

Для встановлення ПІН-коду через банкомат або платіжний термінал Ощадбанку:

  • 1
    Надішліть СМС

    з цифрою 2 та останніми 4 цифрами номеру картки на короткий номер 8052*. Наприклад: 2 1234

  • 2
    Отримайте СМС

    з кодом аутентифікації для встановлення ПІН-коду на свій фінансовий номер

  • 3
    Вставте картку

    в банкомат або платіжний термінал

  • 4
    Введіть код з СМС

    в меню для вводу ПІН-код

  • 5
    Оберіть пункт меню «Змінити ПІН-код»

    та введіть новий ПІН-код

  • 6
    Повторно введіть ПІН-код

    для його підтвердження

*вартість СМС на короткий номер 8052 тарифікується відповідно до тарифів мобільного оператора

Користуйтесь карткою і пам'ятайте
Робіть запит на отримання коду аутентифікації безпосередньо перед встановленням ПІН-коду. Нікому не повідомляйте код аутентифікації та ПІН-код по карті.