Персональний банкінг
Чому вам сподобається персональний банкінг
Персональний менеджер
ваш фінансовий консультант та помічник у відділенні чи дистанційно
Зручна комунікація
сучасні канали зв’язку з вашим консультантом: Viber, Telegram, Messenger, E-mail
Зручний час зустрічі
призначте зустріч зі своїм менеджером самостійно на сайті чи у зручному веб-чаті або зателефонуйте н
Професійне та швидке обслуговування
менеджер завчасно підготує усі документи, щоб зекономити ваш час при зустрічі
Пріоритетна обробка дзвінків
ваші дзвінки у контакт-центр обслуговуються поза чергою
+38 044 247 84 18
виділена окрема лінія для дзвінків із-за кордону
Як стати клієнтом персонального банкінгу
*оскільки вимоги щодо участі у програмі "Персональний банкінг" можуть відрізнятись для кожного регіону - детальну інформацію запитуйте, будь ласка, у відділеннях Ощадбанку.
Як призначити зустріч
Якщо ви обслуговуєтесь на відділенні, де поки що немає персонального менеджера - ви завжди можете обрати зі списку найближче зручне відділення з менеджером та перейти на обслуговування.
Залишились запитання?
Залиште заявку на сайті
Надішліть нам свої дані і менеджер відповість на всі питання по телефону