Персональний банкінг

Чому вам сподобається персональний банкінг

Персональний менеджер

ваш фінансовий консультант та помічник у відділенні чи дистанційно

Зручна комунікація

сучасні канали зв’язку з вашим консультантом: Viber, Telegram, Messenger, E-mail

Зручний час зустрічі

призначте зустріч зі своїм менеджером самостійно на сайті чи у зручному веб-чаті або зателефонуйте н

Професійне та швидке обслуговування

менеджер завчасно підготує усі документи, щоб зекономити ваш час при зустрічі

Пріоритетна обробка дзвінків

ваші дзвінки у контакт-центр обслуговуються поза чергою

+38 044 247 84 18

виділена окрема лінія для дзвінків із-за кордону

Як стати клієнтом персонального банкінгу

Користуйтесь карткою Ощадбанк, на якій щомісячно будуть надходження чи витрати від 25 000 грн

Або наявність депозиту чи середньоденних залишків на суму від 100 000 грн

*оскільки вимоги щодо участі у програмі  "Персональний банкінг" можуть відрізнятись для кожного регіону - детальну інформацію запитуйте, будь ласка, у відділеннях Ощадбанку.

Як призначити зустріч

Обирайте відділення та комфортний час для спілкування з менеджером у зручних сервісах:

Якщо ви обслуговуєтесь на відділенні, де поки що немає персонального менеджера - ви завжди можете обрати зі списку найближче зручне відділення з менеджером та перейти на обслуговування.

Залишились запитання?

Залиште заявку на сайті

Надішліть нам свої дані і менеджер відповість на всі питання по телефону