Вперше в історії Ощадбанку менеджмент має пройти незалежне оцінювання компетенцій за міжнародними стандартами
Новини Ощаду
У липні 2019 року в Ощадбанку розпочала роботу нова Наглядова рада, до складу якої увійшли шість незалежних директорів та три представники держави. Відповідно до принципів корпоративного управління після призначення членів Наглядової ради загальноприйнятою практикою є негайне проведення незалежного оцінювання менеджменту банку для того, щоб забезпечити відповідні компетенції для досягнення стратегічних цілей. Така оцінка є обов’язковою навіть за наявності у менеджменту діючих контрактів.
На засіданні Наглядової ради 20.06.2019, де були присутні представники акціонера та НБУ, було прийнято рішення провести оцінювання голови та членів правління Ощадбанку на відповідність кваліфікаційним вимогам, затвердженим Наглядовою радою. Для проведення незалежного оцінювання менеджменту Ощадбанку рішенням Наглядової ради було залучено міжнародну компанію з підбору персоналу «Педерсен і партнерс». Компанія ознайомлена зі стратегією і структурою банку, має міжнародний досвід надання послуг з добору керівного складу банків та раніше пройшла конкурсний відбір згідно з Законом України «Про банки і банківську діяльність».
«Вперше HR-процедури, які є звичайними для оцінювання топ-менеджменту провідних міжнародних компаній, застосовано до менеджменту держбанку. Такий формат оцінювання є загальноприйнятим щодо методології, детальності, глибини та незаангажованості отриманих висновків. Він включає всі параметри – як професійні, кваліфікаційні, лідерські, так і психологічні. У периметр незалежної оцінки входять всі члени правління банку та ключові керівники. Першим цю процедуру проходив голова правління Ощадбанку Андрій Пишний», – відзначив член Наглядової ради Ощадбанку, незалежний директор, голова комітету з призначення і винагород пан Олексій Рєзніков.
Результати оцінювання було розглянуто на очному засіданні повного складу Наглядової ради банку 25.07.2019 у присутності представників НБУ. Члени Наглядової ради зазначили, що саме високопрофесійна та ефективна робота Андрія Пишного, проведена з березня 2014 року по поточну дату, сприяла фундаментальним позитивним змінам у роботі банку, внутрішніх служб, створенню позитивного іміджу серед громадян та партнерів, а також відновила стабільну діяльність та уможливила ведення чіткого курсу як універсальної фінансової установи.
«Наглядовою радою на першому та другому засіданнях було обговорено та визначено підхід до оцінювання, затверджено кваліфікаційні вимоги, яким має відповідати голова та члени правління державного банку з урахуванням вимог чинного законодавства та регулятора, та встановлено порядок проведення оцінювання топ-менеджменту Ощадбанку. Залучено міжнародну компанію для проведення максимально прозорого, професійного та якісного оцінювання з використанням міжнародних стандартів та інструментів. За результатами оцінювання було прийнято рішення про повну відповідність Андрія Пишного затвердженим кваліфікаційним вимогам та підтверджено його професійну придатність. Правління на чолі з Андрієм Пишним зробило багато для трансформації Ощадбанку. Нам потрібно продовжувати йти цим шляхом», – підкреслив голова Наглядової ради Ощадбанку, незалежний директор пан Шевкі Аджунер.
На підставі отриманих висновків Наглядова рада прийняла рішення підтвердити професійну придатність голови правління, відповідність кваліфікаційним вимогам та продовжити його повноваження на наступні 5 років. На сьогодні триває наступний етап відповідно до затвердженого Наглядовою радою порядку оцінювання – етап оцінювання членів правління та ключових керівників Ощадбанку. Стратегію розвитку Ощадбанку на 2018-2022 роки було погоджено КМУ в лютому 2018 року.
Звертаємо окрему увагу, зважаючи на розповсюдження некоректної інформації щодо «призначення поза конкурсом»: згідно з чинним законодавством проведення конкурсу за наявності діючих контрактів з менеджментом не передбачається.
Новини Ощаду