Відсьогодні голосовий помічник Софія зробить обслуговування в контакт-центрі Ощадбанку більш комфортним

Новини Ощаду

Голосовий помічник з автоматичною системою розпізнавання мови відтепер допомагатиме отримати інформаційні послуги клієнтам, які звертаються до Контакт-центру Ощаду. На всі вхідні дзвінки відповідає голосовий помічник Софія. Вона швидко вирішить актуальні питання, а за потреби з'єднає з фахівцем.

70% всіх звернень до Контакт-центру наразі вирішуються за допомогою режиму самообслуговування. Софія допоможе швидко отримати консультацію чи відповідь на питання. Більше не потрібно слухати пункти меню та обирати кнопки з потрібними сервісами. Достатньо просто озвучити мету дзвінка до Контакт-центру.

Усі сервіси, якими ви звикли користувались у Контакт-центрі, тепер будуть доступні за допомогою Софії. Щоб порозумітися з Софією, потрібно слухати її питання і коротко відповідати. Наприклад, якщо сказати «зняти ліміт по картці», Софія зніме потрібний ліміт. Якщо ви телефонуєте, щоб заблокувати картку і назвете 4 останні цифри, картку буде оперативно заблоковано. 

Телефонуйте 0800210800 та знайомтесь із нашою Софією. Впевнені, вона приємно вразить вас своєю кмітливістю і стане надійним помічником у світі послуг Ощадбанку.

Новини Ощаду

Прес-служба Ощадбанку