Щомісяця голосова помічниця Софія приймає понад 1,5 млн дзвінків клієнтів Ощаду

Новини Ощаду

Вже понад рік як у Контакт-центрі Ощадбанку на всі вхідні дзвінки відповідає голосова помічниця Софія. Це універсальний оператор, на доступність, продуктивність та ввічливість якого не впливають зовнішні фактори. Софію впроваджено на базі рішення інтерактивної мовної взаємодії з розпізнаванням живого мовлення. Така технологія дала банку можливість оптимізувати бізнес-процеси, тим самим покращивши комунікацію з клієнтами.

Софія допомагає швидко отримати консультацію чи відповідь на питання. Клієнту не потрібно слухати пункти меню та обирати кнопки з потрібними сервісами. Зателефонувавши до Контакт-центру, клієнт просто озвучує мету дзвінка, і Софія залежно від питання запропонує скористатись одним з 24 сервісів управління рахунками, проконсультує з питань обслуговування, призначить зустріч у відділенні.

«При впровадженні Софії основний акцент було зроблено на технологічності, побудові дійсно самостійного помічника, що оперативно вирішує максимальну кількість питань. Софія – це не звичайний оператор контакт-центру, який ввічливо вітається, з'ясовує суть питання та з’єднує зі спеціалістом для подальшого його вирішення, а самостійний менеджер, що здатний одразу допомогти клієнту», – зазначив Володимир Москаленко, директор департаменту електронної комерції та платіжних засобів Ощадбанку.

Щомісяця Софія приймає більше 1,5 млн дзвінків: озвучує клієнтам залишок коштів, знімає ліміти, активує картки, поповнює рахунки мобільних операторів, допомагає клієнтам з реєстрацією в Ощад 24/7 тощо.

Софія консультує клієнтів цілодобово за тел.: 0 800 210 800. Їй ніщо не стане на заваді – навіть під час повітряної тривоги вона виконує свою роботу.

Новини Ощаду

Прес-служба Ощадбанку