Шановні клієнти!

Повідомлення для клієнтів

Інформуємо вас, що відповідно до рішення продуктового комітету основного складу, банк вносить зміни до Тарифів за обслуговування поточного рахунку з використанням платіжних карток.

З 01.11.2021 року ви зможете обрати або зміни канал інформування через:

  • Ощад 24/7,
  • Чат-бот,
  • Контакт-центр,
  • або шляхом подання відповідної заяви до відділення Банку.

Новий підхід до надання послуги інформування передбачає  направлення інформації клієнту/держателю додаткової платіжної картки про всі фінансові операції по картковому рахунку на обраний канал для комунікацій, а саме: СМС-повідомлення (10,00* грн./міс.), Viber-повідомлення (7,00* грн./міс), E-mail-повідомлення (безкоштовно*), Push-повідомлення (безкоштовно*).

УВАГА! Змінити канал інформування можна буде з 01.11.2021 року.

Ознайомитися зі змінами до тарифів ви можете на офіційному сайті  Банку за посиланням: oschadbank.ua/tarify  або у відділеннях Банку. 

Повідомлення для клієнтів

Прес-служба Ощадбанку