Шановні клієнти!
Повідомлення для клієнтів
Щоб отримувати повідомлення про зміни щодо банківського обслуговування, тарифів чи надання послуг для ваших рахунків, ви можете обрати зручний для себе канал інформування:
- е-mail;
- Ощад 24/7;
- Viber/SMS.
Як це зробити?
Обраний канал комунікації |
Спосіб повідомлення Банку |
е-mail |
(«Мої рахунки» – «Мої тарифи» – «Канал інформування» – введіть чотири останні цифри вашої картки – «Отримувати повідомлення на е-mail». Після цього повідомлення будуть надходити на вказаний на е-mail)
або ж рекомендуємо:
|
Ощад 24/7
|
(«Мої рахунки» – «Мої тарифи» – «Канал інформування» – введіть чотири останні цифри вашої картки – «Отримувати повідомлення на Ощад 24/7» або «Отримувати повідомлення на Viber/SMS». Після цього повідомлення будуть надходити на вказаний канал)
АБО
|
Viber/SMS |
Ми зацікавлені у швидкому та якісному наданні послуг нашим клієнтам, тож якщо трапляються зміни щодо банківського обслуговування, тарифів чи надання послуг для ваших рахунків – одразу повідомляємо про це відповідно до постанови правління НБУ від 22.01.2021р. № 7.
Якщо ви не обрали канал інформування, банк автоматично визначить найбільш оптимальний спосіб повідомляти вас про всі зміни. Просимо звернути увагу, що ризик, пов'язаний з неотриманням інформації щодо банківського обслуговування, тарифів та надання послуг, відповідно до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, затвердженого постановою правління АТ «Ощадбанк» від 05 серпня 2015 року №694, зі змінами та доповненнями, покладається на клієнта.
Повідомлення для клієнтів