Інформація щодо роботи Ощадбанку
Новини Ощаду
Шановні клієнти!
У зв’язку з посиленими карантинними заходами та відповідним рішенням Національного банку повідомляємо інформацію щодо роботи Ощадбанку.
Усі внутрішні системи банку працюють в стандартному режимі без обмежень.
Ощаданк забезпечує безперебійне підкріплення готівкою банкоматів та відділень, інкасацію торговельної мережі, приймання і обробку карток всіх банків у банкоматних мережах та мережах POS-терміналів.
Усі операції можна проводити в дистанційному сервісі «Ощад 24/7». Ця система повноцінно дублює послуги, що надаються у відділеннях банку. В «Ощад 24/7» ви матимете доступ до всіх своїх рахунків, депозитів, операцій з обміну валют та ін.
Клієнти-підприємці можуть обслуговуватись у СorpLight, де доступні всі основні операції з банківськими рахунками та платіжними документами.
Ключові відділення банку працюватимуть, але можливі зміни в їх графіку роботи – скорочення часу роботи відділень, встановлення різного часу для обслуговування людей старшого віку та інших категорій клієнтів, перерви на санітарну годину.
Інші відділення тимчасово призупинять роботу. Це необхідний крок у рамках заходів, пов'язаних із карантином.
Отримати інформацію щодо роботи Ощадбанку можна на карті відділень, у чат-боті Telegram Oschadbot та в Контакт-центрі за телефоном 0 800 210 800.
У цей непростий для країни час Ощадбанк залишається з вами.
Зберігайте спокій і будьте здорові.
Новини Ощаду