#PowerCoins: у межах благодійної акції зібрано монетами понад 2 млн грн, 80% із цієї суми – через Ощад
Новини Ощаду
Учасники благодійної акції #PowerCoins, організованої Національним банком України та UAnimals, зібрали монетами понад 2 млн грн, і при цьому 80% цієї суми було передано на благодійність через відділення Ощаду. Зібрані кошти допоможуть тваринам, які постраждали від війни.
Основною рушійною силою благодійної акції стали діти та молодь, які зокрема збирали монети в закладах освіти. Так, участь у ній взяли понад 115 тисяч дітей, студентів та освітян з усієї України.
«Результати акції #PowerCoins демонструють: сила нашої країни – у небайдужості та готовності допомагати. Понад 2 мільйони гривень, зібраних монетами, – це не просто гроші, а символ турботи дітей, педагогів, студентів і багатьох українців про тих, хто не може сам себе захистити. Ми вдячні кожному учаснику та партнерам за довіру й активність. Такі ініціативи формують культуру благодійності в молоді, що є важливою складовою фінансової культури. Це допомагає виховувати покоління, для якого гуманність і відповідальність – справжні цінності», – зазначила директорка Департаменту комунікацій Національного банку України Юлія Євтушенко.
За інформацією UAnimals, зібрані під час акції кошти буде спрямовано на лікування тварин, побудову будок, вольєрів та придбання їжі для прихистків з евакуйованими тваринами, а також корму для безпритульних тварин на прифронтових територіях.
«Вчергове завдяки ініціативі Національного банку монетки перетворились на вагомий внесок у благодійну справу. Ощадбанк традиційно бере найактивнішу участь у подібних ініціативах регулятора, адже як банк із найбільшою мережею відділень ми маємо найбільший потенціал для того, щоб реалізовувати подібні проєкти. Особливо тішить, що важливу роль у цьому зборі відіграли діти та молодь, які завдяки #PowerCoins
Нагадаємо, що збір монет #PowerCoins тривав по всій Україні впродовж майже трьох місяців – з 15 вересня до 5 грудня цього року. Кожен міг передати монети через широку мережу банків-партнерів, якими цього року стали Ощадбанк та ПУМБ. Банки перерахували зібрані кошти на рахунок UAnimals.
Також у межах акції відбулася низка освітніх заходів для закладів освіти, а саме:
• близько 13 тисяч дітей долучились до освітнього челенджу «ДоброБінго: допомагаємо тваринам», під час якого учасники виконували прості завдання на тему гуманного ставлення до тварин і робили добрі справи для їхньої підтримки, об’єднуючи їх у лінію на бінго-картці;
• понад 4 тисячі учасників акції долучилися до кіноклубу «Друзі назавжди» – просвітницького заходу, під час якого учні та студенти переглядали художній фільм про тварин і обговорювали його. Мета заходу – виховувати гуманне ставлення до тварин, розвивати емпатію, критичне мислення та відповідальність за тих, хто поруч;
• понад 3 тисячі дітей створювали стінгазети «Бюджет турботи». Це освітня ініціатива, спрямована на те, щоб допомогти учням та студентам у творчій формі зрозуміти важливість планування бюджету й відповідального догляду за домашніми тваринами. Під час роботи вони розраховували річний бюджет утримання кота чи пса, що сприяло розвитку фінансової грамотності, навичок планування витрат та вміння приймати виважені рішення.
Більше дізнатись про благодійну акцію #PowerCoins можна за посиланням https://promo.bank.
Довідково
UAnimals – організація, що рятує тварин та довкілля від війни й людської жорстокості. Нині команда активно рятує тварин від війни: евакуює, доставляє корм і ліки, відбудовує притулки.
Також за час свого існування організації вдалось заборонити пересувні цирки з тваринами в понад 30 містах України. В результаті перемовин UAnimals з українськими брендами одягу десятки дизайнерів зобов’язались не використовувати хутро у своїх колекціях. UAnimals працює над законодавчими змінами, зокрема долучилась до заборони феєрверків, фотопослуг з тваринами, посиленні адміністративної та кримінальної відповідальності тощо.
Новини Ощаду
Прес-служба Ощадбанку