Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Повідомлення для клієнтів

Повідомлення для клієнтів

Шановні клієнти!

Ощадбанк вчора повністю відновив роботу свого Інтернет- та онлайн-банкінгу Ощад 24/7, який певний час працював нестабільно.

Водночас не припинялася безготівкові розрахунки картками Ощадбанку в торговельній мережі, можна було користуватись банкоматами та терміналами, а також отримувати сервіси в чат-боті та контакт-центрі банку.

Ще раз дуже перепрошуємо за завдані незручності та дякуємо за терпіння. Наші служби працюють над тим, щоб подібні збої не траплялися у майбутньому.

У зв’язку із цією прикрою ситуацією ми робимо невеликий різдвяний подарунок користувачам Інтернет- та онлайн-банкінгу: відміняємо комісію за поповнення мобільних телефонів через Ощад 24/7 з 25 по 27 грудня.

Повідомлення для клієнтів

Прес-служба Ощадбанку