Повідомлення для клієнтів

Повідомлення для клієнтів

Шановні клієнти!

Ощадбанк вчора повністю відновив роботу свого Інтернет- та онлайн-банкінгу Ощад 24/7, який певний час працював нестабільно.

Водночас не припинялася безготівкові розрахунки картками Ощадбанку в торговельній мережі, можна було користуватись банкоматами та терміналами, а також отримувати сервіси в чат-боті та контакт-центрі банку.

Ще раз дуже перепрошуємо за завдані незручності та дякуємо за терпіння. Наші служби працюють над тим, щоб подібні збої не траплялися у майбутньому.

У зв’язку із цією прикрою ситуацією ми робимо невеликий різдвяний подарунок користувачам Інтернет- та онлайн-банкінгу: відміняємо комісію за поповнення мобільних телефонів через Ощад 24/7 з 25 по 27 грудня.

Повідомлення для клієнтів

Прес-служба Ощадбанку