Ощадбанк запустив чат-бот у Telegram

Новини Ощаду

Ощадбанк продовжує розширювати канали комунікації з клієнтами. Відтепер користувачі Telegram можуть зв’язатись з банком за допомогою чат-бота. Він доступний за ім’ям @Oschadbot. На черзі – запуск чат-боту в Messenger Facebook.

У першу чергу віртуальний помічник пропонує скористатись сервісами самообслуговування для держателів платіжних карток. Стандартний перелік сервісів:

  • перевірка балансу карткового рахунку та рахунку мобільних заощаджень;
  • замовлення виписки на електронну скриньку;
  • перевірка стану заборгованості за картковим рахунком;
  • блокування/активація картки;
  • зняття блокування через невірне введення ПІН-коду;
  • зняття ліміту;
  • уточнення статусу доставки картки;
  • активація можливості зняття готівки без картки;
  • підключення SMS-банкінгу;
  • перевірка статусу картки та останньої трансакції;
  • продовження терміну дії картки;
  • перевірка статусу грошового переказу.

Якщо клієнт хоче отримати консультацію щодо продуктів і послуг, він може замовити зворотний дзвінок від консультанта Контакт-центру Ощадбанку.

Нагадуємо, в січні 2018 року на сайті Ощадбанку запрацював чат-бот – онлайн-помічник.

Новини Ощаду

Прес-служба Ощадбанку