Ощадбанк запустив чат-бот у Telegram
Новини Ощаду
Ощадбанк продовжує розширювати канали комунікації з клієнтами. Відтепер користувачі Telegram можуть зв’язатись з банком за допомогою чат-бота. Він доступний за ім’ям @Oschadbot. На черзі – запуск чат-боту в Messenger Facebook.
У першу чергу віртуальний помічник пропонує скористатись сервісами самообслуговування для держателів платіжних карток. Стандартний перелік сервісів:
- перевірка балансу карткового рахунку та рахунку мобільних заощаджень;
- замовлення виписки на електронну скриньку;
- перевірка стану заборгованості за картковим рахунком;
- блокування/активація картки;
- зняття блокування через невірне введення ПІН-коду;
- зняття ліміту;
- уточнення статусу доставки картки;
- активація можливості зняття готівки без картки;
- підключення SMS-банкінгу;
- перевірка статусу картки та останньої трансакції;
- продовження терміну дії картки;
- перевірка статусу грошового переказу.
Якщо клієнт хоче отримати консультацію щодо продуктів і послуг, він може замовити зворотний дзвінок від консультанта Контакт-центру Ощадбанку.
Нагадуємо, в січні 2018 року на сайті Ощадбанку запрацював чат-бот – онлайн-помічник.
Новини Ощаду