Ощадбанк запустив чат-бот у Facebook

Новини Ощаду

Починаючи з січня 2019 року клієнти Ощадбанку – користувачі Facebook можуть зв’язуватись з банком за допомогою чат-бота в Messenger. Шукайте його в Messenger m.me/Oschadbot або на сторінці Ощадбанку https://www.facebook.com/oschadbot/. Раніше банк запустив чат-ботів на своєму сайті та у Telegram за ім’ям @Oschadbot.

За допомогою чат-бота можна:

  • перевіряти баланс карткового рахунку та рахунку мобільних заощаджень;
  • замовляти виписки з рахунку на електронну скриньку;
  • перевіряти стан заборгованості за картковим рахунком;
  • блокувати та активувати картки, знімати ліміти;
  • уточнювати статуси картки, останньої транзакції та доставки картки, статус грошового переказу;
  • підключати SMS-банкінг;
  • продовжувати термін дії картки;
  • активувати можливість зняття готівки без картки та ін.

Перелік сервісів буде розширюватись. Якщо клієнту потрібно отримати консультацію щодо банківських продуктів і послуг, він може замовити зворотний дзвінок консультанта Контакт-центру Ощадбанку.

«Ми стали більше комунікувати з клієнтами. Лише протягом 2018 року Контакт-центр Ощадбанку зафіксував близько 60 млн. контактів з клієнтами. Активно працюємо над тим, щоб запропонувати клієнтам вибір каналів для зв’язку з банком. Комусь зручно телефонувати до Контакт-центру, комусь – отримувати інформацію за допомогою популярних месенджерів. Рік тому було запущено чат-бот на сайті банку, в листопаді – в Telegram. У січні 2019 року запрацював чат-бот у Facebook», – зазначив Антон Тютюн, заступник голови правління Ощадбанку.

Новини Ощаду

Прес-служба Ощадбанку